Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

WOOOOO Akama down! Guild first.

 

 

post-26927-1210884190_thumb.jpg

 

 

Gratulerer med den vanskeligste bossfighten i TBC. :)

 

Neida - var like glad jeg og, når han gikk ned, men skal sies at vi gjorde alle de tre første på en kveld, så var liksom helt :wow:

 

Noen guilder som bruker Karma i stede for DKP her eller?

 

Hvordan fungerer karma egentlig i forhold til DKP?

- Ja jeg vet hvordan DKP fungerer.

 

Karma? <.<

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Googla litt å fant ut at det var noe a la loot council? Bare at du tjener opp "karma-poeng" så kan du velge om du vil bruke disse poengene på loot eller ikke. F.eks første gang Illidan går ned byr du all "karmaen" din, men etter den 40. gangen og ingen trenger noe byr du uten karma for å ikke bruke poengene.

 

Har sikkert helt feil, men det var det jeg forstod. Har forøvrig brukt "loot council" før, hvor du whisper til officer at du vil ha en item, så diskuterer officers i /o hvem som "fortjener" loot, også blir det distributert. Nokså rettferdig, imo. Spesielt hvis guilden din har noen virkelig rettferdige officers. :)

Lenke til kommentar
YES, etter uttalige Mgt runs, så fikk jeg endelig

latros dancing blade!

:thumbup:

 

Ikke for å ødelegge moroa, men er ikke det litt det samme som å få Dal'Rend-sverdene like før 2.01-patchen kom (da man fikk kjøpe ting for honor, uten å trenge rank)?

 

for det første, gidder ikke å samle opp 18k honor points.

for det andre, hadde grønn item i mainhand, og denne var en god upgrade.

og så synes jeg sverdet er kult;)

Lenke til kommentar
uuh, gjorde Mgt nå. Så frapsa jeg, så på filmen nå, imens jeg regna ut. Gjorde 16821dmg på 7 sekunda jeg frapsa :p

Altså 2403 dps.

Dette var da uten recklessness. Hvor mye dps ligger en Sunwell geared Fury warrior på?

http://www.wwsscoreboard.com/topdps.php?class=Warrior se på brutallus fighten.

 

Edit: kan også se på teron, her har man en kortere fight med mer trinket\heroism\cooldown uptime.

Endret av Sink
Lenke til kommentar
hmm. Har weps, shoulders, Gloves fra Hyjal/bt. Resten er tk/ssc/Za.

Ligger nok kanskje på 2000dps average på enkelte bossfights, men ikke noe særlig mer.

 

Har jeg veldig vondt for å tro, men du kan jo poste WWS for å motbevise meg?

Er selv i en raidgruppe som har tatt alt i MH/BT; ingen av warriors gjør 2000dps gjennom en hel fight, og ikke rogues heller for den saks skyld.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...