Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Jeg blir ikke sheepet.

 

Ligger for øyeblikket på 1650. Stoppet nokså tidlig i går. Regner med å spille det mer opp utover uken.

Viss du klarer å unngå sheep, burde det ikke være noe problem å stoppe magen ifra å gjøre så mye dmg på druiden.

 

Kan hende at druiden rett og slett ikke er så god.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
0_0

 

Må ha tadd litt tid å få så mye?

 

Tar selvfølgelig litt tid, men orker man å springe rundt / camp noen deposits på Isle mens man leser forums så får man en del ores. Problemet er på den serveren jeg miner på så er det noen faste chinesefarmers som springer rundt å tar deposits hele tiden :p

 

Edit:

 

Dette er forøvrig det andre jeg har fått mens jeg har minet.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
post-117779-1210867755_thumb.jpg
Endret av Slettet-PJ3x8Q2w
Lenke til kommentar
Jeg blir ikke sheepet.

 

Ligger for øyeblikket på 1650. Stoppet nokså tidlig i går. Regner med å spille det mer opp utover uken.

Viss du klarer å unngå sheep, burde det ikke være noe problem å stoppe magen ifra å gjøre så mye dmg på druiden.

 

Kan hende at druiden rett og slett ikke er så god.

Vi slår de mer og mer og. :)

 

Jeg skal analysere spillestilen vår litt mer.

Lenke til kommentar
0_0

 

Må ha tadd litt tid å få så mye?

 

Tar selvfølgelig litt tid, men orker man å springe rundt / camp noen deposits på Isle mens man leser forums så får man en del ores. Problemet er på den serveren jeg miner på så er det noen faste chinesefarmers som springer rundt å tar deposits hele tiden :p

 

Edit:

 

Dette er forøvrig det andre jeg har fått mens jeg har minet.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
post-117779-1210867755_thumb.jpg

 

Det er jo bare 6 deposits på Isle, spinger du rundt på alle, eller er det noen utvalgte?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Det er jo bare 6 deposits på Isle, spinger du rundt på alle, eller er det noen utvalgte?

 

Hvis jeg ikke har noe bedre å gjøre og det er lite miners online så kan jeg springe rundt på alle deposits (og de spawner som regel akkurat før eller noen sekunder etter du kommer til spawnpointe), men ellers kan jeg gjøre som nå å se på TV mens jeg camper 2x spawn points (Loc 35,34 og 39,35)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...