Zeelot Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Jeg blir ikke sheepet. Ligger for øyeblikket på 1650. Stoppet nokså tidlig i går. Regner med å spille det mer opp utover uken. Viss du klarer å unngå sheep, burde det ikke være noe problem å stoppe magen ifra å gjøre så mye dmg på druiden. Kan hende at druiden rett og slett ikke er så god. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Bah. Kan de ikke gjøre det i AB eller EotS i stedet, og la oss osm liker AV få ha AV i fred og spille 10 minutters-kamper. Kan ikke de som vil gjøre PVE heller kjøre en instance da? Da får man ikke honoren man trenger AV er den eneste bgen jeg takler Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Kom til 1600 rating med warr + druid i går. Jeg med mine nydelige 8000 HP, 900healing og 150res. Warr er full s1. Skal nok klare 1650 i dag. Jeg må bare farme litt mer gear først. Kom tilbake når du spiller en combo som ikke garanterer 2k rating Hvorfor? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) 0_0 Må ha tadd litt tid å få så mye? Tar selvfølgelig litt tid, men orker man å springe rundt / camp noen deposits på Isle mens man leser forums så får man en del ores. Problemet er på den serveren jeg miner på så er det noen faste chinesefarmers som springer rundt å tar deposits hele tiden Edit: Dette er forøvrig det andre jeg har fått mens jeg har minet. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 15. mai 2008 av Slettet-PJ3x8Q2w Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Jeg blir ikke sheepet. Ligger for øyeblikket på 1650. Stoppet nokså tidlig i går. Regner med å spille det mer opp utover uken. Viss du klarer å unngå sheep, burde det ikke være noe problem å stoppe magen ifra å gjøre så mye dmg på druiden. Kan hende at druiden rett og slett ikke er så god. Vi slår de mer og mer og. Jeg skal analysere spillestilen vår litt mer. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 0_0 Må ha tadd litt tid å få så mye? Tar selvfølgelig litt tid, men orker man å springe rundt / camp noen deposits på Isle mens man leser forums så får man en del ores. Problemet er på den serveren jeg miner på så er det noen faste chinesefarmers som springer rundt å tar deposits hele tiden Edit: Dette er forøvrig det andre jeg har fått mens jeg har minet. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Det er jo bare 6 deposits på Isle, spinger du rundt på alle, eller er det noen utvalgte? Lenke til kommentar
GLN Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Hvor lang spawning tid har en deposit? ca Lenke til kommentar
Swolebraham Lincoln Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Har nå 225 skill i engineer. Hvis jeg nå velger artisan engineer hos trainer, kan jeg da senere velge gnomish/goblin ? Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Noen som vet hvor mye rep man får fra et normal MGT run? er 3k fra exalted Lenke til kommentar
Sink Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Har dere arena med folk dere kjenner, eller randoms? Snakker dere over VT/TS? Spiller sammen med en hunter jeg har spillt med i snart tre år - sitter selvfølgelig på vt. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Jeg blir ikke sheepet. Ligger for øyeblikket på 1650. Stoppet nokså tidlig i går. Regner med å spille det mer opp utover uken. Ligger rundt der selv faktisk. Men er en del på grunn av gearet på locken også. Blir som regel steamrolled av sterke comboer. Lenke til kommentar
Roberthawkins Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Hmm et spørsmål. Hvor mye reputation gir en Magister Terrace run? Normal mode Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Noen som vet hvor mye rep man får fra et normal MGT run? er 3k fra exalted ca 1500 tror jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Det er jo bare 6 deposits på Isle, spinger du rundt på alle, eller er det noen utvalgte? Hvis jeg ikke har noe bedre å gjøre og det er lite miners online så kan jeg springe rundt på alle deposits (og de spawner som regel akkurat før eller noen sekunder etter du kommer til spawnpointe), men ellers kan jeg gjøre som nå å se på TV mens jeg camper 2x spawn points (Loc 35,34 og 39,35) Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) WOOOOO Akama down! Guild first. Endret 15. mai 2008 av MrLeftfield Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 gz! Han er en litt kul fight egentlig, som melee dps hvertfall Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Har nå 225 skill i engineer. Hvis jeg nå velger artisan engineer hos trainer, kan jeg da senere velge gnomish/goblin ? Svaret på det er ja. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Noen guilder som bruker Karma i stede for DKP her eller? Hvordan fungerer karma egentlig i forhold til DKP? - Ja jeg vet hvordan DKP fungerer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå