GLN Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 AV har blitt mer PvP som det høres ut nå, mye flere kamper om honor etc, før var AV PvE. Lenke til kommentar
Myx Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Bah. Kan de ikke gjøre det i AB eller EotS i stedet, og la oss osm liker AV få ha AV i fred og spille 10 minutters-kamper. Skulle vært med når en gjennomsnitts AV varte i ca 4 timer du da Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Jeg var med da. Da det var maks to AVer dagen og de kunne vare i over et døgn. Jo takk, jeg husker de dagene Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Bah. Kan de ikke gjøre det i AB eller EotS i stedet, og la oss osm liker AV få ha AV i fred og spille 10 minutters-kamper. Skulle vært med når en gjennomsnitts AV varte i ca 4 timer du da Rettelse: De varte ofte godt over 12 timer. Lenke til kommentar
Zeelot Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Druid/Rogue. Jeg er roguen. Dersom vi møter et team med en clothe, f.eks priest/mage, warlock/healer, sp/something eller noe jeg lett kan ta i dueller, henger jeg på de. Da er min damage output avgjørende for presset. Druiden kontrollerer han andre og gir meg vag offhealing. Mot druid/warrior henger jeg på druiden. Hele tiden. Om jeg får anledning, ie at warrioren blir dratt forbi meg og jeg har anledning. Taper vi her er det fordi warrioren gjør grusomt mye skade og resister store mengder cyclone/roots/bash. Mage/rogue er guffent fordi druiden min skjelden overlever stun+shattercombo. De regelrett burster han ned, selv om jeg er effektivt på magen hele veien. Kort fortalt henger jeg stort sett på healer mens druiden min smått kontrollerer dps. Jeg spiller mer defensivt mot rogues og hjelper til med stuns/crippling poison. Om det lønner seg, altså mot en warlock eller mage, henger jeg på de i stedet. Samme i hunter/druid. Mage Rogue: Først og fremst må dere være veldig defansive (PvP=PlayerVSpillar) Start på magen, så lenge du henger på den klarer den ikke å CC'e. Roguen vil sansynligvis hoppe på deg så magen får litt avstand. Cloak of Shadow shatter combo. Aldri bli sheepa! Vær defansiv, få druiden til å bashe/charge polymorphen. Så lenge magen får et bra press på seg er det egentlig GG. Du kan lese taktikker på arena-junkies. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Alt det som sto der, og som du sier, gjør vi alt. Er vel bare perfeksjonering igjen. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Hvor mye dps er det normalt og ligge på som fury warrior? Nå prater jeg om dps på main hand. Ikke dps etter dmg meter eller noe. På lvl 70, med trinketer og buffa. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Bah. Kan de ikke gjøre det i AB eller EotS i stedet, og la oss osm liker AV få ha AV i fred og spille 10 minutters-kamper. Kan ikke de som vil gjøre PVE heller kjøre en instance da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 To prospect or not to prospect, that is the question. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 0_0 Må ha tadd litt tid å få så mye? Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Ikke hvis han er heldig på Isle / andre steder. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Må man være 70 for å komme til Isle of quel tanas? Lenke til kommentar
Zeelot Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) Alt det som sto der, og som du sier, gjør vi alt. Er vel bare perfeksjonering igjen. Vet ikke helt hva som går feil da. Viss druide blir bursta ned så er han dårlig til å kite eller bruke pillar. Druiden kan unngå sykt mye skade ved å posisjonere seg riktig. Viss roguen blir sheepa veldig tidlig har den gjort noe feil. Prøv å få inn cyclone på magen tidlig. Åssen rating er du på? Jeg har aldri møtt noen spessielt gode teams før 1900rating+ Endret 15. mai 2008 av Zeelot Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Jeg blir ikke sheepet. Ligger for øyeblikket på 1650. Stoppet nokså tidlig i går. Regner med å spille det mer opp utover uken. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Jeg blir ikke sheepet. Ligger for øyeblikket på 1650. Stoppet nokså tidlig i går. Regner med å spille det mer opp utover uken. Pfft. Du taper mot locks! ^^ Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Kom til 1600 rating med warr + druid i går. Jeg med mine nydelige 8000 HP, 900healing og 150res. Warr er full s1. Skal nok klare 1650 i dag. Jeg må bare farme litt mer gear først. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Da er vi i gang med min første gruul Lenke til kommentar
PSV Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Kom til 1600 rating med warr + druid i går. Jeg med mine nydelige 8000 HP, 900healing og 150res. Warr er full s1. Skal nok klare 1650 i dag. Jeg må bare farme litt mer gear først. Kom tilbake når du spiller en combo som ikke garanterer 2k rating Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Har dere arena med folk dere kjenner, eller randoms? Snakker dere over VT/TS? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå