Whiteshit Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 @ Zeelot (or anyone really): Har du noken gode 2vs2 videoer med druid/warr setup. Helst fra druid PoV. Har leita litt rundt på warcraftmovies, men er ikkje så himla mykje å spore, (bortsett fra en som likte å spele offensivt ^^) Vil gjerne opp på høgare rating, men når verken skill eller gear er heilt tilstede må jo en begynne en plass. =) @Gnimmels: er jo litt til Ally i 1kneedles også, men helst fra...tja..level 32? Gjort noke i Darkshire? Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Desolace? Aldri hatt en alliance høyere enn 19, så jeg vet ikke helt for å være ærlig^^ Lenke til kommentar
xTep Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Spillte litt arena i dag, starta på noe slikt som 1640 rating, på rundt 1700 møtte vi ett rogue\rogue team to ganger(vi spiller hunter\discpriest) Må si at det var noe av det mer intense jeg har møtt noengang, første gangen døde jeg da hunteren min drepte den første roguen og fikk ned den siste roguen også, andre gangen overlevde jeg. Verste vi møter er rogue\frostmage, utrolig skittent setup.. :< Ja rogue / mage må være utrolig kjipt å møte som disc / hunter Mage er latterlig svak mot hunter / disc, en mage som er focused av en hunter gjør ca 0 DPS. Både disc og MM hunters knuser mages 1v1 hvis de har IQ på over 3. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) Her har vi et eksempel på at utsagnet mitt stemmer. Jeg må bare spørre siden du åpenbart har dårlig gear, hvor mange kamper tapte du pga det? Jeg har ikke dårlig gear, men presten er en kamerat som har mekka en alt, og skulle begynne å arenae på den. Han har rimelig god erfaring fra før av, så kunne teorien sin. Tapte 10 kamper totalt, 43 wins. 3 eller noe var mot dobbel rogue. Resten var ganske blanda. 1-2 rogue/mage, kanskje 1 warlock/rogue?,1 druid/rogue, 2 warrior/druid, osv. Husker ikke alt helt i farta. Ville dog tapte mange flere kamper om jeg som rogue ikke kunne misbrukt PvE gear. Det ble skuldre på han i går. Er litt gøy når fyren løper rundt i Orgrimmar/Battlegrounds og folk begynner å sende whispers; "nice boost/win trading m8". :!: Resten av posten din er forresten litt drøy. Det går an å bruke andre virkemidler for å få fram poenget ditt. Endret 15. mai 2008 av Quicko Lenke til kommentar
Zeelot Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Litt ironisk at du sitter her og klager over folk som klager. Uansett, dersom man i en 2v2 kamp møter et lag med like mye "skills" som seg selv med full s3 og man sitter på s1 selv, sier du da at du med s1 har like store forutsetninger for å vinne den kampen som motsanderne dine? Det er ingenting som heter "like mye skills". Sammarbeid, posisjonering og countring er 3 myyye viktigere faktorer en gear. Det er veldig små marginer som skiller s1,2,3. Det er vel ingen som har bare gladiator gear nå heller. De fleste har el noen gladiator og vengeful? Kjenner mange folk som kjøpte vengeful shoulders som første PvP delen. Igjen, jeg skulle gjerne spilt mot deg. Spilte forresten arena i ettermiddag. Kun fire full s3-teams, tapte mot to av de. Resten var ~likt gearet. \o/ Vant 8-3. Waitwait. Setup/skill > gear. Hm, stemmer. Vi slår de fleste setups, også de med bedre gear enn oss. Waitwait, warrior/druid og mage/rogue. Hm, de setupene som virkelig er gufne. De har gjerne 2x s3 i tillegg. Veldig rart da at det blir vanskelig, når de i tillegg er på ~samme ferdighetsnivå. Istede for å whine hele tiden, så kan du fortelle oss hvilke setup du sliter mot, så kan jeg kanskje gi deg noen tips Jeg nekter å tro at du møter så mange fulle s3-teams (mulig de har 4/5, alle har jo det nå for tiden) Når det gjelder at du vil gjerne vill duellere meg, må jeg dessverre informere om at jeg har sluttet med wow, men jeg var en av de beste til å duellere på serveren min, slo alle gladiatorene og de meste profilerte spillerene, men det kan hende jeg ikke ville tatt deg viss du er druid. Kan heller vise noen screenshoot av folk som jeg duellere (som har skills) hvor jeg er undergearet. Tzu, 5/5 vengeful warlock. rating:2100+ Gladiator Maldoren (#1 mage Misery bg) Beste rogue på serveren. 2300rating++ Her er armory linken min: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...ol&n=Zeelot og alten min http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...r&n=Valacor Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 HE_HE_, en kompis av meg som nettopp sluttet med WoW ga meg druiden hans. ^_^ Lenke til kommentar
Myx Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 HE_HE_, en kompis av meg som nettopp sluttet med WoW ga meg druiden hans. ^_^ Hvor er det du møter alle disse "kompisene" som "gir" deg accountene sine? Zett.no ? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Moonshield, hvor får du alle kompisene sine fra spør jeg også... Du får jo kontoer hele tiden O.o Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Litt ironisk at du sitter her og klager over folk som klager. Uansett, dersom man i en 2v2 kamp møter et lag med like mye "skills" som seg selv med full s3 og man sitter på s1 selv, sier du da at du med s1 har like store forutsetninger for å vinne den kampen som motsanderne dine? Det er ingenting som heter "like mye skills". Sammarbeid, posisjonering og countring er 3 myyye viktigere faktorer en gear. Det er veldig små marginer som skiller s1,2,3. Det er vel ingen som har bare gladiator gear nå heller. De fleste har el noen gladiator og vengeful? Kjenner mange folk som kjøpte vengeful shoulders som første PvP delen. Igjen, jeg skulle gjerne spilt mot deg. Spilte forresten arena i ettermiddag. Kun fire full s3-teams, tapte mot to av de. Resten var ~likt gearet. \o/ Vant 8-3. Waitwait. Setup/skill > gear. Hm, stemmer. Vi slår de fleste setups, også de med bedre gear enn oss. Waitwait, warrior/druid og mage/rogue. Hm, de setupene som virkelig er gufne. De har gjerne 2x s3 i tillegg. Veldig rart da at det blir vanskelig, når de i tillegg er på ~samme ferdighetsnivå. Istede for å whine hele tiden, så kan du fortelle oss hvilke setup du sliter mot, så kan jeg kanskje gi deg noen tips Jeg nekter å tro at du møter så mange fulle s3-teams (mulig de har 4/5, alle har jo det nå for tiden) Når det gjelder at du vil gjerne vill duellere meg, må jeg dessverre informere om at jeg har sluttet med wow, men jeg var en av de beste til å duellere på serveren min, slo alle gladiatorene og de meste profilerte spillerene, men det kan hende jeg ikke ville tatt deg viss du er druid. Hovedsakelig er det rogue/mage, om de hra godt gear og vet hva de gjør. Druid/warrior er gjerne litt slitsomt og, da jeg trenger en stund på å tømme druiden for mana. Du kan tro hva du vil, men det var slik i rampage. Vi møtte hvertfall ikke stort annet. Skuldre fulgte med. Merker dog en veldig forskjell etter 2.4.2. Ikke slik vill outgearing nå. Forresten hender det rogue/rogue byr på utfordringer. Det er rogues druiden min har problemer med å komme seg unna. Det skal nevnes at de vi møtte i går hadde grusomt godt gear og slo -veldig- hardt. HE_HE_, en kompis av meg som nettopp sluttet med WoW ga meg druiden hans. ^_^ Hvor er det du møter alle disse "kompisene" som "gir" deg accountene sine? Zett.no ? :!: Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Ingen som trenger en ressurect av account? Gidder ikke kjøpe gamecard som varer langt inn i ferien når jeg ikke er hjemme Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Scroll of ressurection = du recruiter en som har fryst accounten sin i mer enn seks måneder, da får man en gratis måned, har gjort det for tre stykk her før Trenger bare en til så slepper jeg kjøpe gamcard før ferien Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Ah Min har bare vært fryst et par dager så... Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Min account fryses den 22 mai., starter med AoC den 23. Lenke til kommentar
Zeelot Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Hovedsakelig er det rogue/mage, om de hra godt gear og vet hva de gjør. Druid/warrior er gjerne litt slitsomt og, da jeg trenger en stund på å tømme druiden for mana. Du kan tro hva du vil, men det var slik i rampage. Vi møtte hvertfall ikke stort annet. Skuldre fulgte med. Merker dog en veldig forskjell etter 2.4.2. Ikke slik vill outgearing nå. Forresten hender det rogue/rogue byr på utfordringer. Det er rogues druiden min har problemer med å komme seg unna. Det skal nevnes at de vi møtte i går hadde grusomt godt gear og slo -veldig- hardt. Må først vite hvilken setup du spiller da, hvordan du taper og hvem dere angriper først. Mye lettere å gi feedback da. Du må også regne med at noen setups slår deg uansett. Da jeg spilte Mage/Rogue ble jeg bare fitte-eid av Druid/Warlock. Man vinner kanskje 10-20% av kampene. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Druid/Rogue. Jeg er roguen. Dersom vi møter et team med en clothe, f.eks priest/mage, warlock/healer, sp/something eller noe jeg lett kan ta i dueller, henger jeg på de. Da er min damage output avgjørende for presset. Druiden kontrollerer han andre og gir meg vag offhealing. Mot druid/warrior henger jeg på druiden. Hele tiden. Om jeg får anledning, ie at warrioren blir dratt forbi meg og jeg har anledning. Taper vi her er det fordi warrioren gjør grusomt mye skade og resister store mengder cyclone/roots/bash. Mage/rogue er guffent fordi druiden min skjelden overlever stun+shattercombo. De regelrett burster han ned, selv om jeg er effektivt på magen hele veien. Kort fortalt henger jeg stort sett på healer mens druiden min smått kontrollerer dps. Jeg spiller mer defensivt mot rogues og hjelper til med stuns/crippling poison. Om det lønner seg, altså mot en warlock eller mage, henger jeg på de i stedet. Samme i hunter/druid. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 http://arenajunkies.com/strategy/2v2/Dru_Rog/ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Gah. Hva er greia med AV nå for tiden? Kjørte 4-5 i går, og alle sammen endte med killfest på midten mens en gjeng defenda basen vår. Alle forsøk på å ta graveyards og drek endte ad undas, siden vi bare var en 5-6 allies som viste interesse for det i det hele tatt. Alle de andre satsa på å vinne på reinforcements. Hver gang. Jeg er vant med dette fra AV i Nightmare-bgen, men i Rampage har det da alltid vært kose-AV med rush mot drek og første mann til å drepe motstanderens general vinner og vi kunne gjøre flere på en time, men nå ... Neida >< Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Det er mest sannsynelig fordi de fjerna diminishing returns på honor fra kills så nå farmer heller folk HKs i midten for mer honor. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Bah. Kan de ikke gjøre det i AB eller EotS i stedet, og la oss osm liker AV få ha AV i fred og spille 10 minutters-kamper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå