Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
w00t, når kommer s4 da? Og hva var de største endringene i denne patchen, utenom MH/one hand

Ingen utenom bliz vet når s4 kommer, eneste vi vet er at det er 2 uker etter de sier at det kommer om 2 uker, om du skjønner. Blizzard announcer s4, og s4 kommer 2 uker etter announcement.

og http://www.worldofwarcraft.com/patchnotes/ <-

Ellers kan du bare stikke innom worldofraids.com for å sjekke der om når bliz sier ifra.

Lenke til kommentar

Hadde spart opp marks til S4, med unntak av EotS, som er så grådig kjedelig at jeg har aldri har dratt dit mye. Mangler selvfølgelig honor i massevis til trinketten, siden jeg trodde den kom i S4.

Så nå trenger jeg rundt 65-70 EotS marks før jeg får trinket. D'oh!

Lenke til kommentar

Ja. Men ikke post i postboksen...

Red: Er forresten en grense om hvor mye gull du kan ta med deg i forhold til level, men husker ikke hvor mye... Men det står forklart når du skal overføre på blizz sine sider..

Endret av Gnimmels
Lenke til kommentar
Spilte en priest med 1236 healing, 9k hp, 294 resilience (1s1, 1s3, 5 min trinket, spelldamage s1 1h, resten honored gear) til 1964 nå nettopp. Begynte å bli litt seint, så vi stoppa for kvelden.

Ser nesten mistenkelig ut når han løper rundt i shoulders i løpet av uka :p.

Ingen unnskyldninger for å ikke nå 1850, uansett battlegroup (ikke at BG har noe å si på lav rating heller)!

Siden arenapartneren min har slutta å spille, så selger jeg personal rating boosts, og det alle sier er at de tror de er gode, det er bare "partneren" som mangler. Så spiller jeg med dem, og de kan såvidt basics. Ikke at jeg tror jeg er Mr.God-himself heller, posten ble kanskje hørende litt slik ut.

Her har vi et eksempel på at utsagnet mitt stemmer. Jeg må bare spørre siden du åpenbart har dårlig gear, hvor mange kamper tapte du pga det?

Jeg vil gjerne fram til at setup/skills>gear (VISS GEARET ER PASSE JEVNT, OG DET ER IKKE NOE UNSKYLDNING FOR Å HA DÅRLIG GEAR NÅR S1 OG VINDICATOR ER TILGJENGELIG FOR HONOR

Jævelig mange som blir deffansive når jeg sier at 1850 er lett.

Favoritt-noob/whine-utsagnet mitt i dag er :

Problemet med PvP og vansker med å klatre i rating er den sinnsvake outgearingen. Møter jo ingenting annet enn full s3 fra 1520 og opp.

Stakkars deg :/

Endret av Zeelot
Lenke til kommentar

Igjen, jeg skulle gjerne spilt mot deg.

Spilte forresten arena i ettermiddag. Kun fire full s3-teams, tapte mot to av de. Resten var ~likt gearet. \o/

Vant 8-3.

Waitwait. Setup/skill > gear. Hm, stemmer. Vi slår de fleste setups, også de med bedre gear enn oss. Waitwait, warrior/druid og mage/rogue. Hm, de setupene som virkelig er gufne. De har gjerne 2x s3 i tillegg. Veldig rart da at det blir vanskelig, når de i tillegg er på ~samme ferdighetsnivå.

Endret av Lycantrophe
Lenke til kommentar
Litt ironisk at du sitter her og klager over folk som klager.

Uansett, dersom man i en 2v2 kamp møter et lag med like mye "skills" som seg selv med full s3 og man sitter på s1 selv, sier du da at du med s1 har like store forutsetninger for å vinne den kampen som motsanderne dine?

dont feed the troll :ninja:

Lenke til kommentar
Spilte en priest med 1236 healing, 9k hp, 294 resilience (1s1, 1s3, 5 min trinket, spelldamage s1 1h, resten honored gear) til 1964 nå nettopp. Begynte å bli litt seint, så vi stoppa for kvelden.

Ingen unnskyldninger for å ikke nå 1850, uansett battlegroup (ikke at BG har noe å si på lav rating heller)!

Siden arenapartneren min har slutta å spille, så selger jeg personal rating boosts, og det alle sier er at de tror de er gode, det er bare "partneren" som mangler. Så spiller jeg med dem, og de kan såvidt basics. Ikke at jeg tror jeg er Mr.God-himself heller, posten ble kanskje hørende litt slik ut.

Her har vi et eksempel på at utsagnet mitt stemmer. Jeg må bare spørre siden du åpenbart har dårlig gear, hvor mange kamper tapte du pga det?

Jeg vil gjerne fram til at setup/skills>gear (VISS GEARET ER PASSE JEVNT, OG DET ER IKKE NOE UNSKYLDNING FOR Å HA DÅRLIG GEAR NÅR S1 OG VINDICATOR ER TILGJENGELIG FOR HONOR

Problemet med PvP og vansker med å klatre i rating er den sinnsvake outgearingen. Møter jo ingenting annet enn full s3 fra 1520 og opp.

orlydx9.jpg

Kan jeg få armorylinken din?

Lenke til kommentar

I must agree.
Lenke til kommentar

Spillte litt arena i dag, starta på noe slikt som 1640 rating, på rundt 1700 møtte vi ett rogue\rogue team to ganger(vi spiller hunter\discpriest) Må si at det var noe av det mer intense jeg har møtt noengang, første gangen døde jeg da hunteren min drepte den første roguen og fikk ned den siste roguen også, andre gangen overlevde jeg.

Verste vi møter er rogue\frostmage, utrolig skittent setup.. :<

Endret av Sink
Lenke til kommentar

Hvor pleier alliance å queste rundt level 30? Blitt ferdig med wetlands, og tok en tur til hillsbrad, men var liksom ikke så mye her...

Som horde drar jeg alltid til 1kneedles, men der er det vel ikke noe for alliance?

Noen tips? Er level 29 nå...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...