Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Huff...

 

Værste som finnes er folk som klager over at de taper pga gear.

 

Er vel kanskje greit for å ha en u nskyldning for å suge :/ Spilte på 2k rating med fullt veteran og 3/5 merciless 2/5 Vengeful.

 

 

Enten er du noob, eller så er du pro. Thats life!

Så du sier at om en har S3 og en har S2 og begge har like mye skills så er kampen jevn?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er vel kanskje greit for å ha en unskyldning for å suge :/ Spilte på 2k rating med fullt veteran og 3/5 merciless 2/5 Vengeful.

 

 

Enten er du noob, eller så er du pro. Thats life!

Da må du være i en veldig dårlig battlegroup ^^

 

Jeg tror han måtte finne en unnskyldning for å bruke den quoten for å virke ultrakul, but funni failed :( *sadface*

Lenke til kommentar
med å se en pvp film mener jeg, se hva de gjør, du bør gjøre det samme, problemet ditt er gear, 8k HP er snadder, spesiellt utenfor bear for warriors. skill er også en faktor men om du mener du er decent så er det bare gearet å skylde på.

 

Nei skillsa er absolutt ikkje decent. Warrioren eg speler med er ikledd full welfare epics med vengeful chest. Problemet når vi taper er eg ikkje alltid sikker på om det var eg eller han som gjorde feil. Skulle absolutt hatt meir skills, er sikker på vi hadde vunne meir då, er ikkje det. Men syns ikkje påstanden om at restodruid er verdens enklaste måte å få seg høg rating på. Står ikkje det på skillsa til warr også? Og ja, eg er klar over at det her høyres ufattelig idiotisk og nooby ut, og mest sansynlig må jo seff warr også ha skills, men help a poor sod out here. ^^

Lenke til kommentar

Spilte en priest med 1236 healing, 9k hp, 294 resilience (1s1, 1s3, 5 min trinket, spelldamage s1 1h, resten honored gear) til 1964 nå nettopp. Begynte å bli litt seint, så vi stoppa for kvelden.

 

Ser nesten mistenkelig ut når han løper rundt i shoulders i løpet av uka :p.

 

Ingen unnskyldninger for å ikke nå 1850, uansett battlegroup (ikke at BG har noe å si på lav rating heller)!

 

 

 

Siden arenapartneren min har slutta å spille, så selger jeg personal rating boosts, og det alle sier er at de tror de er gode, det er bare "partneren" som mangler. Så spiller jeg med dem, og de kan såvidt basics. Ikke at jeg tror jeg er Mr.God-himself heller, posten ble kanskje hørende litt slik ut.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Ønsket det bare var serverene som var nede.. Her fungerer det ikke og oppdatere en gang :-/

 

post-95268-1210745248_thumb.jpg

 

What to do? Vil virkelig ikke reinstallere rett etter formatering her i helga.. 2 ganger på en uke blir for mye..

 

 

Takk for sist Ole_gunnar :)

Lenke til kommentar
What to do, what to do?

 

Wow er nede, jeg har sett de siste episodene av tvseriene jeg følger med på, er lei av gta (!), og har ingen lekser eller prøver i nærmeste framtid jeg må lese på. Ikke får jeg sove heller. Hmm, får vel lese forums istede da.

 

Vet ikke om jeg burde si det, men kan jo alltids studere! Ellers er det jo en del stilige filmer på WCM.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9
Jupp. Du hadde faktiskt rett bjørshol. Satt kompatibilitet til xp, kjørte wow, lasta ned patch. Vips alt fungerte :)

 

Takkur

 

Du burde være på vei til skola nå Oo

 

Ich bin syk.

 

EDIT: Du burde være på skola nå oO

EDIT2: Dobbelposter oO

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...