Rata101 Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 sorry for å avbryte diskusjonen men eg har et lite spørsmål. Eg prøver å bli honored med Sha'Tar, reputationen stopper på 5999 av 6000 altså.. Er det en måte eg kan komme meg opp til honored UTEN å gå i noen tempest keep instanser? Leste en guide der det sto at eg må gå der eller gjøre Sha'Tar spesifike quests. Noen som hvet hvor eg finner det og sånt? Eg dinga 70 på locken i dag og prøver å samle opp det blå settet man kan kjøpe fra factions. Har ikke flying mount enda heller http://www.wowwiki.com/Sha%27tar Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) Lycan: De fleste rogues spiller med like mye eller mindre HP/resilience som deg. Warriors slår minst like hardt på alle oss andre. APen din er rimelig begredelig da, men man kan ikke forvente annet når man socketer med stamina/resilience . Du spiller med riktig setup også, så 1850 burde ikke være noe problem. Queue-dodge om du møter teams du føler dere ikke har sjans til å slå uansett hvor mye dere trener. Har bare ikke fått rotet meg til resocket, så APen er, vel, dårlig. Og jada, har vært godt oppe på 1740, før noen fæle setups gjør det vanskelig igjen. Driver av regemming nå. Druiden har stort sett s1. Noe som er litt typisk mot spesielt warrior/druid-teams er resists. Druiden min prøver å pounce, og pounce treffer. Ingen stun. 85% av alle bash, feral charge, roots OG cyclones resistes. Faire fire er bortimot umulig å få opp på de. Noe som tilfeldigvis alltid rammer oss, eller har flere problemer med chainresists. 6 cycloneresists på rad i fire kamper bør ikke kunne forekomme. Noen flere som merker det samme? Red.: Stamina/resilience-gems henger igjen fra tiden jeg hadde 7000 hp og 50 resilience og ble drept av auto-attack - MS - Whirlwind. Endret 13. mai 2008 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Har selv en druid som nærmer seg 70 sakte men sikkert. Har snart 100 av alle marks og 75k honour, og kommer til å gå for S2 Våpen, S2 Skuldre, S4 Boots/Wrist/Belt, samt S4 Gloves uansett specc. Spørsmålet er heller hvilket spec jeg skal velge.. Har alltid hatt veldig lyst å spille Feral, men syns det blir bare kjedligere og kjedligere desto lengre det går. (hitbox?) Balance har jeg faktisk aldri prøvd, så kan ikke si noe om, mens Resto høres litt for mainstream ut, selv om jeg sikkert lett får arenateam med det. Restoration er det mest hotte alternativet for øyeblikket dog, men er det gøy? (Etter min mening er det at det er gøy en viktigere faktor enn potensiale.) Noen tips? Du vet jo at du får deg 2v2 team uansett hva du speccer Spørsmålet er vel heller, vil du spille med noe annet enn warrior og hva føler du selv for? Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) Resto er så jævlig overpowered at du blir udødelig om du kan spille. Ka gjer du når warr'en intercepter, får inn improved hamstring, får så å få inn stun iform av s1-3 mace, eller stunherald? (in which case eg er død om eg faktisk ikkje bruker trinket på det). Og dette kan fort skje fleire ganger i løpet av en kamp. med trinken seff på cd. Eg ser ikkje udødeligheten i det her....sorry mac. Skal du vere udødelig må du ha fullt s3 gear, og 12k+ liv. Då skal eg til dels vere enig. Og Lycan: nei du er ikkje åleine. Kan også legge til at på en arena kamp fikk warren inn først improved hamstring, så 4 sec stun (like etter), trinketa utav det, han intercepter ca 5-10 sek seinare, improved hamstring, og 4 sec stun igjen. Chance on hit my ass ^^ På det tidspunktet daua eg for øvrig. Har ikkje meir enn...9k liv ellerno, buffa med cs) Endret 13. mai 2008 av Whiteshit Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 blir du interceptet i travel/humanoid/cat form på lav hp er det warriorens ene sjanse til å drepe deg. hvis du er bear bare rir du ut stormen og kommer deg vekk, og intercepter han på høy hp rir du også ut stormen. herre, se en pvp film for svarte. og uansett, du har 9k HP, sloss mot en tilsvarende gearet warrior og fortell meg når du sliter. my guess: skjeldent. merk også at imp hamstring ikke er en stun men en root, hva gjør man med roots? man shapeshifter. Lenke til kommentar
storken Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Lycan: De fleste rogues spiller med like mye eller mindre HP/resilience som deg. Warriors slår minst like hardt på alle oss andre. APen din er rimelig begredelig da, men man kan ikke forvente annet når man socketer med stamina/resilience . Du spiller med riktig setup også, så 1850 burde ikke være noe problem. Queue-dodge om du møter teams du føler dere ikke har sjans til å slå uansett hvor mye dere trener. Har bare ikke fått rotet meg til resocket, så APen er, vel, dårlig. Og jada, har vært godt oppe på 1740, før noen fæle setups gjør det vanskelig igjen. Driver av regemming nå. Druiden har stort sett s1. Noe som er litt typisk mot spesielt warrior/druid-teams er resists. Druiden min prøver å pounce, og pounce treffer. Ingen stun. 85% av alle bash, feral charge, roots OG cyclones resistes. Faire fire er bortimot umulig å få opp på de. Noe som tilfeldigvis alltid rammer oss, eller har flere problemer med chainresists. 6 cycloneresists på rad i fire kamper bør ikke kunne forekomme. Noen flere som merker det samme? Red.: Stamina/resilience-gems henger igjen fra tiden jeg hadde 7000 hp og 50 resilience og ble drept av auto-attack - MS - Whirlwind. Jeg bruker selv et restokin spec, du finner meg avogtil i 8/11/42 dog, for arenas på grunn av den syke manaregenen og spell hit som du får gjennom talents. Tips druiden din om et restokin spec 34/0/27 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Han har litt lyst til det, tror jeg, men har vel ikke gear nok (S1 ++, carrot @ Sylvanas) Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 blir du interceptet i travel/humanoid/cat form på lav hp er det warriorens ene sjanse til å drepe deg. hvis du er bear bare rir du ut stormen og kommer deg vekk, og intercepter han på høy hp rir du også ut stormen. herre, se en pvp film for svarte. og uansett, du har 9k HP, sloss mot en tilsvarende gearet warrior og fortell meg når du sliter. my guess: skjeldent. merk også at imp hamstring ikke er en stun men en root, hva gjør man med roots? man shapeshifter. Har sett plenty av PvP film. Og ting er ikkje alltid som på film. ^^ Tar gjerne imot gode tips til korleis forbedre min situasjon, enten her eller på pm's. Har sjølvsagt lyst opp på høgare rating, men virker ikkje særlig lett. Og har ikkje lyst å skylde på gear sjøl om eg absolutt ikkje har det beste gearet akkurat. Har for øvrig 8k hp om eg ikkje får CS buff fra warr's ^^ vs 11k+ hp restodruids vi møter i arena. Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 med å se en pvp film mener jeg, se hva de gjør, du bør gjøre det samme, problemet ditt er gear, 8k HP er snadder, spesiellt utenfor bear for warriors. skill er også en faktor men om du mener du er decent så er det bare gearet å skylde på. Lenke til kommentar
storken Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Han har litt lyst til det, tror jeg, men har vel ikke gear nok (S1 ++, carrot @ Sylvanas) Kommer mer ann på ditt gear egentlig. Eneste jeg sliter mot som restokin er dual dps, der må den ene dps'en kontrolleres perfekt. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Jeg skal snakke med han om det. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Han har litt lyst til det, tror jeg, men har vel ikke gear nok (S1 ++, carrot @ Sylvanas) Kommer mer ann på ditt gear egentlig. Eneste jeg sliter mot som restokin er dual dps, der må den ene dps'en kontrolleres perfekt. Gode druid/rogue-teams er ikke akkurat kake det heller som restokin etter min erfaring. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) Wohoo Season 4 imorgen. Det vil si at merciless blir det nye noob gear one, og det forhåpenligvis blir vanskeligere å få tak i s4 + nye vindicator. 6lvler til druiden min dinger 70 Endret 13. mai 2008 av Pirja Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Wohoo Season 4 imorgen. Det vil si at merciless blir det nye noob gear one, og det forhåpenligvis blir vanskeligere å få tak i s4 + nye vindicator. 6lvler til druiden min dinger 70 S4 i morgen? Hvordan vet du det? Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Har ikke sett noen bekreftelse på det selv. Kilde? Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Bullcrap. Det kommer ikke i morgen. Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 kommer ikke i morgen, 2.4.2 !== s4, blizzard har sagt at de vil gi beskjed to uker på forhånd, slutt å troll Pirja, det var gammelt i s2 allerede. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Resto er så jævlig overpowered at du blir udødelig om du kan spille. Ka gjer du når warr'en intercepter, får inn improved hamstring, får så å få inn stun iform av s1-3 mace, eller stunherald? (in which case eg er død om eg faktisk ikkje bruker trinket på det). Og dette kan fort skje fleire ganger i løpet av en kamp. med trinken seff på cd. Eg ser ikkje udødeligheten i det her....sorry mac. Skal du vere udødelig må du ha fullt s3 gear, og 12k+ liv. Då skal eg til dels vere enig. Og Lycan: nei du er ikkje åleine. Kan også legge til at på en arena kamp fikk warren inn først improved hamstring, så 4 sec stun (like etter), trinketa utav det, han intercepter ca 5-10 sek seinare, improved hamstring, og 4 sec stun igjen. Chance on hit my ass ^^ På det tidspunktet daua eg for øvrig. Har ikkje meir enn...9k liv ellerno, buffa med cs) Jeg sa aldri hvilket gear jeg tenkte på? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 kommer ikke i morgen, 2.4.2 !== s4, blizzard har sagt at de vil gi beskjed to uker på forhånd, slutt å troll Pirja, det var gammelt i s2 allerede. Hvis 2.4.2 = S4 og ifg. WoW så kommer 2.4.2 i morra, kan jo det ha fått Pirja til å tro at S4 kommer i morra. Bilde i spoiler. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Arena Season 4The Season 4 starting date isn't known yet, however all the season 4 items were activated on PTRs during the 2.4.2 testing phase, we can assume it won't be too long before we see it on live servers after the deployment of the patch. Blizzard har også sagt at de skal si ifra noen dager/uker før s4 starter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå