Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

Skulle legge meg, men orka ikke så jeg dro for å teste mining på ny øya. Finner 6 Rich Adamantite og 5 khorium veins .... PÅ RAD! 2x living ruby, 1x Star of Elune, 35x Adamantite ores, 3 Primal earth, 2 Primal Fire, 10x eternium ore og 15x khorium ore.... seriøst jeg har pixel orgasme.

Lenke til kommentar
Skulle legge meg, men orka ikke så jeg dro for å teste mining på ny øya. Finner 6 Rich Adamantite og 5 khorium veins .... PÅ RAD! 2x living ruby, 1x Star of Elune, 35x Adamantite ores, 3 Primal earth, 2 Primal Fire, 10x eternium ore og 15x khorium ore.... seriøst jeg har pixel orgasme.

På tide å ta seg en pause? :ermm:

Endret av Moonshield
Lenke til kommentar
åssn er det med /played her da? selv har eg 167 dager played på alle mine chars tilsammen. 4 70's og en lvl 69 og maaange andre low level's

Jeg er absolutt *ingen* anti-wow-fyr, men /played skyr jeg som pesten. Nesten skremmende å se hvor mange dager man har tilbragt i et spill.

Lenke til kommentar
Developpers think they didn't reward PvE enough in the Burning Crusade, and will try to change that in WotLK

Sweet.

Whooo, kanskje jeg gidder spille lichking da!

åssn er det med /played her da? selv har eg 167 dager played på alle mine chars tilsammen. 4 70's og en lvl 69 og maaange andre low level's

Jeg er absolutt *ingen* anti-wow-fyr, men /played skyr jeg som pesten. Nesten skremmende å se hvor mange dager man har tilbragt i et spill.

Samme her, but then again, 25 timer med GTA4 den her uka virker ikke så ille hvis man sammenligner med wowspilletiden min.

Lenke til kommentar
Jepp, tror det har mest å si at folke ikke har nok erfaring på han, så klarer ikke offtank og holde nok treath, slik at de beste meelee dps ene går ned.

uæææh?. Og være off-tank på gruul er jo verdens letteste oppgave da :p

Klarer lett 800-1000 tps. Man får jo uendlig med rage nesten.

Lenke til kommentar
What is Win Trading? It is when a team raises its ranking by only playing a farm team that agrees to lose. The most common "trade" is for the farm team to be made up of alts of another highly ranked team and they switch. So for example, Cheating Ranked Team A will play Loser Farm Team A for 10 games. Then Cheating Ranked Team A will get on their alts and be Loser Farm Team B, losing to the mains from Loser Farm Team A (which are now Cheating Ranked Team B) for 10 games.

Another way to Win Trade is for Cheating Ranked Teams to pay people to form pickup Loser Farm Teams in order to get their 10 easy wins for the week.

Lenke til kommentar

Jeg ble ganka av en human ShS-specca rogue da jeg gjorde quests i PvE gear som combatspec. Jeg fortet meg tilbake, slang på poisons og PvP-gear, men da var jævelen forsvunnet. Øyeblikkelig sjekka jeg hva slags gear/spec han hadde på armory, og etter å ha studert han nøye fant jeg ut at han hadde win trada. *Bam* - reported.

Føler jeg fikk hevna meg rimelig bra, selv om jeg ikke fikk banka han ingame.

Lenke til kommentar
Jeg ble ganka av en human ShS-specca rogue da jeg gjorde quests i PvE gear som combatspec. Jeg fortet meg tilbake, slang på poisons og PvP-gear, men da var jævelen forsvunnet. Øyeblikkelig sjekka jeg hva slags gear/spec han hadde på armory, og etter å ha studert han nøye fant jeg ut at han hadde win trada. *Bam* - reported.

Føler jeg fikk hevna meg rimelig bra, selv om jeg ikke fikk banka han ingame.

Hvordan "ser" du at han har wintrada?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...