Lycantrophe Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Nei. Eneste forskjellen i i /s og /y. /g om guilden har regler. Resten er vanlig engelsk. Lenke til kommentar
Ardinur Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Har aldri hørt om en guild som roleplayer teactics på en boss før nei Men har vært en del tilfeller der folk driver med role play når det er "dødtid" i raidet. Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Det hadde vært evig bra med roleplaying tactics da ! Er trøtt, gidder ikke stte meg ned å skrive noe eksempel på det men. OT: Takk Pirja ^^ Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 "First shalt thou take out the Holy Pin, then shalt thou count to three, no more, no less. Three shall be the number thou shalt count, and the number of the counting shall be three. Four shalt thou not count, neither count thou two, excepting that thou then proceed to three. Five is right out. Once the number three, being the third number, be reached, then lobbest thou thy Holy Hand Grenade of Antioch towards thy foe, who being naughty in my sight, shall snuff it." Lenke til kommentar
Faber Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 "First shalt thou take out the Holy Pin, then shalt thou count to three, no more, no less. Three shall be the number thou shalt count, and the number of the counting shall be three. Four shalt thou not count, neither count thou two, excepting that thou then proceed to three. Five is right out. Once the number three, being the third number, be reached, then lobbest thou thy Holy Hand Grenade of Antioch towards thy foe, who being naughty in my sight, shall snuff it." i <3 monty python Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 "Trainers and Auction houses will remain in the "Old World" (Source)" Dette irriterer meg utrolig. Felwood er fortsatt helt forlatt selv om alle må innom Org/IF for å gå på auction house. Lenke til kommentar
Druingz Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) åssn er det med /played her da? selv har eg 167 dager played på alle mine chars tilsammen. 4 70's og en lvl 69 og maaange andre low level's Endret 11. mai 2008 av Druingz Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 åssn er det med /played her da? selv har eg 167 dager played på alle mine chars tilsammen. 4 70's og en lvl 69 og maaange andre low level's min e-peen er større enn din. Sånn er det med den saken bare. La oss ende den diskusjonen her&nå. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Jeg tror ikke jeg orker å stikke innom alle de 40-50 toonene jeg har, skrive /played og notere det ned i notepad eller excel og regne det ut. Det blir for drøyt. Orker heller ikke laste ned en addon og så logge på alle toonsa og skrive /played for å finne ut av det. Vel vitende om at jeg har brukt nok av tid på WoW, men sannsynligvis enda mer tid på Heroes 3. Jeg er fornøyd med det. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Ahh! Driver å pløyer meg gjennom Heroes 3 nå! Herlig spill! Kommer til å gjennoppta WoW etter eksamen! Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Wuhu, da er planen klar. Rerolle horde på en RP server. Fristet jævlig etter all køddingen med gammel-engelsk. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 "Trainers and Auction houses will remain in the "Old World" (Source)" Dette irriterer meg utrolig. Felwood er fortsatt helt forlatt selv om alle må innom Org/IF for å gå på auction house. Kunne ivertfall fått portal begge veier, ser ikke helt hvordan dette skal ødelegge noe særlig. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Anyways, vi forsetter og wipe på gruuls, fatter ikke at vi ikke kan klare å ta ham ned. Dette blir jo gjort med PUGs. Første gang vi var der ga vi oss på 41% og denne gangen på 16%, vi nærmer oss jo, men synes det er rart. Når det er sagt er det 2 guilder som sammerbeider, og vi har av og til randoms. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Gruul er jo lett som faen, tank and spank nesten. Alltid ha avstand mellom folket, bestem omså på forhånd hvor de forskjellige skal stå. Ellers enn det er det bare å bruke alt av cd's, fordi Gruul er et dps race. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Jepp, tror det har mest å si at folke ikke har nok erfaring på han, så klarer ikke offtank og holde nok treath, slik at de beste meelee dps ene går ned. Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Da må jo meleen ta ett hint da. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Fortell meg, bruker dere ikke Bossmods? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 eller threat meter? Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Tipper de ikke bruker samme. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå