Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Server for de som har lyst til å "være" toonen deres.

Man later hele tia som om man er den characteren man spiller. Bygger enn historie til den o.l.

Mulig jeg bomma på spørsmålet ditt nå, får tilgi meg om jeg gjorde det.

EDIT:

Hvi du ser litt lengre opp her, så kan du se mitt "eksempel" på enn RP paladin i lfg... :D

Endret av Rattpjusker
Lenke til kommentar

Bare for de spesielt interiserte(noen stav det rett for meg will ya ?) i guess.

Og, det er ingen god grunn til å spill det hvis du ikke vil være toonen din. Da kan du like gjerne spille normal server(i og med at det ikke er pvp på verken av de, med mindre du velger rp-pvp da).

Folk som spiller der liker ikke hvis man er ooc(eller out of character).

Lenke til kommentar
Sykt... Da er det på tide å slutte med wow... :sick:

Så hvis 11 svette mannfolk løper rundt på en gressplen og sparker en lærklump i mål kan folk få vise følelser, men hvis man har spilt med 30-40 mennesker i godt over to år, koordinert ting osv, så er det bare tull? Synes du skal spare deg for slike kommentarer...

Lenke til kommentar
Bare for de spesielt interiserte(noen stav det rett for meg will ya ?) i guess.

Og, det er ingen god grunn til å spill det hvis du ikke vil være toonen din. Da kan du like gjerne spille normal server(i og med at det ikke er pvp på verken av de, med mindre du velger rp-pvp da).

Folk som spiller der liker ikke hvis man er ooc(eller out of character).

Intresserte

Men jeg tror du kan bli bannet av å prøve å ødelegge RP'en de holder på med ingame.

Lenke til kommentar

Men RPPvP servere har en tendens til å gå altfor ofte OOC. Har spilt på en RPPvP server siden dagen de åpna den første av dem, og det var bare de første to månedene det var lett å komme over folk som roleplay'et. Nå for tiden må man vite hvem og hvor man kan finne RP for å kunne delta i det. Men heldigvis er det veldig få som driver med l33t snakk der da, noe som det kan være en del av på vanelig PvP servere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...