CombatPsycho Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 "Sett bort ifra". Altså en som har vært flink med mechanics og en som har levlet på vanlig måte. Kungen var i alle fall utrolig rask, hvis jeg husker rett. Samme gjelder en rekke andre fra noen kjente guilder. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Den franske magen var raskest til 70(27 el 28timer) Kungen var 3-4 raskest tror jeg. Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Illidan død, ENDELIG!!! Tok oss 2 raid-dager, og første gang vi kom til fase 5 gikk han ned, hjertet mitt banket i tusen Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Illidan død, ENDELIG!!! Tok oss 2 raid-dager, og første gang vi kom til fase 5 gikk han ned, hjertet mitt banket i tusen Gratulerer ! Den "he's going dooown !!!" rushen er nok det eneste jeg blir å savne med Wow : / Vi tok forresten Kalec her om dagen. Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Takk skal dere ha! Må innrømme at tårene trillet da han døde, hadde ikke trodd vi skulle klare det enda Gleder meg til i morgen, da blir det vårt første raid i Sunwell! Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Illidan død, ENDELIG!!! Tok oss 2 raid-dager, og første gang vi kom til fase 5 gikk han ned, hjertet mitt banket i tusen Ikke full guildrun, ser det ut som? Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Ikke full guildrun, ser det ut som? Spiller på Earthen-Ring, en RP-server. Så vi er en raidgruppe, ikke raidguild Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 (endret) Husker jeg rett spiller han earthen ring, vanlig med raidgroups.... Edit: for sen der Endret 10. mai 2008 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Ikke full guildrun, ser det ut som? Spiller på Earthen-Ring, en RP-server. Så vi er en raidgruppe, ikke raidguild Hvordan funker det egentlig? Det var nytt for meg : p. Har dere en fast raidgruppe da? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Ja, med folk som går sammen som en guild. Eneste forskjellen er at taggen er forskjellig, da folk ønsker å holde seg i sine respektive RP-guilds. Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) "LFG SUNWELL RETRI PALA" Eller vent, RPserver ! "A mighty paladin of the alliance, with strong knowledge of the force of retribution, is looking for strong and brave warriors and mages too fight our way through Sunwell, the keep of Kil'Jaeden, in the search of gold and glory." Endret 11. mai 2008 av Rattpjusker Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 "LFG SUNWELL RETRI PALA" Eller vent, RPserver ! "A mighty paladin of the alliance, with strong knowledge of the force of retribution, is looking for strong and brave warriors and mages too fight our way through Sunwell, the keep of Kil'Jaeden, in the search of gold and glory." Hehe, er faktisk en stor del av våre søknader som har sett mer eller mindre slik ut Skrev en rimelig lang historie selv da jeg joinet gruppa, og er jo en RP'er, så vi har det veldig moro Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Jaja, disser ikke RP. Eller jo, litt. Har selv spilt der før tbc. Var ikke noe for meg, er vel heller for de spesielt interiserte. Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Jaja, disser ikke RP. Eller jo, litt. Har selv spilt der før tbc. Var ikke noe for meg, er vel heller for de spesielt interiserte. Hehe, for å si det slik: 90% av oss i gruppa jeg er medlem av har løpt rundt i skauen utkledd som en alv eller orc og svingt med sverd og kastet terninger Ja, vi er vel litt sprøe i toppen, men du verden som vi koser oss Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Ja, jeg vet. Jeg hadde sikkert kunne hatt det gøy med det selv. Men er liksom litt.. Uaktuelt uten venner som gjør det. Jeg hadde det gøy før i tia hvertfall. Og, man spiller jo for å ha det gøy. Så så lenge du har det gøy, skal jeg ikke klandre deg. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Takk skal dere ha! Må innrømme at tårene trillet da han døde, hadde ikke trodd vi skulle klare det enda Sykt... Da er det på tide å slutte med wow... Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) Haha, håper det var en spøk fra hans side. Men kan hende det faktisk betydde så mye for han. Edit: La oss håpe det var svetten fra pannen hans. Endret 11. mai 2008 av Moonshield Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Let's do so ! HVA FAEN. DET SNØR. JÆVLA PISS LAND. (Mongo Off-Topic alert) Sorreh. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå