Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Illidan død, ENDELIG!!! :D

 

Tok oss 2 raid-dager, og første gang vi kom til fase 5 gikk han ned, hjertet mitt banket i tusen ;)

Gratulerer !

 

Den "he's going dooown !!!" rushen er nok det eneste jeg blir å savne med Wow : /

 

 

Vi tok forresten Kalec her om dagen.

Lenke til kommentar

"LFG SUNWELL RETRI PALA"

 

Eller vent, RPserver !

 

"A mighty paladin of the alliance, with strong knowledge of the force of retribution, is looking for strong and brave warriors and mages too fight our way through Sunwell, the keep of Kil'Jaeden, in the search of gold and glory."

 

:D

Endret av Rattpjusker
Lenke til kommentar
"LFG SUNWELL RETRI PALA"

 

Eller vent, RPserver !

 

"A mighty paladin of the alliance, with strong knowledge of the force of retribution, is looking for strong and brave warriors and mages too fight our way through Sunwell, the keep of Kil'Jaeden, in the search of gold and glory."

 

:D

 

Hehe, er faktisk en stor del av våre søknader som har sett mer eller mindre slik ut :) Skrev en rimelig lang historie selv da jeg joinet gruppa, og er jo en RP'er, så vi har det veldig moro ;)

Lenke til kommentar
Jaja, disser ikke RP. Eller jo, litt.

 

Har selv spilt der før tbc. Var ikke noe for meg, er vel heller for de spesielt interiserte.:)

 

Hehe, for å si det slik: 90% av oss i gruppa jeg er medlem av har løpt rundt i skauen utkledd som en alv eller orc og svingt med sverd og kastet terninger ;) Ja, vi er vel litt sprøe i toppen, men du verden som vi koser oss :thumbup:

Lenke til kommentar

Ja, jeg vet. Jeg hadde sikkert kunne hatt det gøy med det selv. Men er liksom litt.. Uaktuelt uten venner som gjør det. Jeg hadde det gøy før i tia hvertfall.

 

Og, man spiller jo for å ha det gøy. Så så lenge du har det gøy, skal jeg ikke klandre deg. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...