PSV Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Må nok skuffe og si maks 300g her. Den pattern var verdt en del med en gang TBC kom ut, men nå er den null og niks verdt Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Enig, den er ikke verd 1k.. Ser den ikke gå for så mye på Darksorrow i alle fall. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Storkoser meg på ny server Defias Brotherhood. Dritbra PVP miljø. Jeg levla 1-60 der før tbc ! ^^ Gud serveren var direkte PISS, den gang. På hvilken måte? Jeg kom inn i Realmwalkers, beste pvpguildet på servern. Folk slenger dritt til hverandre der støtt, men med humor. Noe jeg trives med. Kanskje litt Drøm-aktig om jeg ikke tar helt feil her nå? Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 hvor skal jeg levle nå som jeg er lvl 50? mvh exiztzor Lenke til kommentar
PSV Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Blasted Lands, Felwood, Azshara, Un'goro Crater, Western Plaguelands, mulighetene er mange Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Lucky i MgT HC i dag. Greed rolla 99 på denne: Pattern: Netherdrake Gloves. Hva tror dere den er verdt? Fikk den som drop i smw sjøl, og har ikkje klart å selle den enda..ligger vel ute no til 250 buyout ellerno. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) Hmm. Anyway, hva ligger hit capen til mage p Har dette speccet. Endret 8. mai 2008 av BigJackW Lenke til kommentar
Skavhaug Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) Hmm. Anyway, hva ligger hit capen til mage p Har dette speccet. Med det speccet trenger du 164 hit raiting får å være hit cappa. Endret 8. mai 2008 av Skavhaug Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) Hmm. Anyway, hva ligger hit capen til mage p Har dette speccet. Mener å ha hørt 164. Correct me if I'm wrong. Edit: Litt sen. Endret 8. mai 2008 av Inxs Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Stemmer. 164 = 13% hit. Så i tillegg kommer 3% fra Elemental Presicion, som da blir 16%. Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Var en kommentar til Alex, han har flytta druiden vekk fra sylvanas... Har noen RL kamerater der. Så skal gjøre Arena med de Den idéen er vel bare å legge fra seg med en gang? Det funker vel dårlig å botte i arena... Lenke til kommentar
joxan Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Noen som vet om en side over info om hvilken level jeg kan joine de forskjellige instancene ? Deadmines er lvl 10 og Stockade er lvl 15, men de andre vet jeg ikke Noen som kan hjelpe meg ? ^^ Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Noen som vet om en side over info om hvilken level jeg kan joine de forskjellige instancene ? Deadmines er lvl 10 og Stockade er lvl 15, men de andre vet jeg ikke Noen som kan hjelpe meg ? ^^ Sjekk wowhead i comments om instancene. Står der. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Wowwiki viser en meget fint oversikt over instancene og level ranget de er satt i. Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Uff ble replacet i MH i går. Hunter(jeg), healer, tank replacet, har ikke sjans å konkurrere mot BT/MH og litt SSC/TK geara folk når jeg selv har mest kara gear, bortsett fra head fra gruul, neck fra ssc og shoulders fra MH... Gjør vel egentlig ingenting, de klarte ikke ta ned bossen alikevel... Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) Noen som vet om en side over info om hvilken level jeg kan joine de forskjellige instancene ? Deadmines er lvl 10 og Stockade er lvl 15, men de andre vet jeg ikke Noen som kan hjelpe meg ? ^^ Sjekk wowhead i comments om instancene. Står der. Atlasloot enhanced, er jo en fin addon til slikt. EDIT: http://wow.curse.com/downloads/details/2983/ Endret 9. mai 2008 av Dernel Lenke til kommentar
Hammarhaus Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Er det trygt å kjøre WoW med Wine under Linux? Eller er det en stor sjanse for å bli tatt av Blizzard fordi jeg bruker "third-party software"? Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Er det trygt å kjøre WoW med Wine under Linux? Eller er det en stor sjanse for å bli tatt av Blizzard fordi jeg bruker "third-party software"? slikt er ikke 3rd party Det blir det samme som å kjøre WoW under VMWare Lenke til kommentar
Hammarhaus Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Er det trygt å kjøre WoW med Wine under Linux? Eller er det en stor sjanse for å bli tatt av Blizzard fordi jeg bruker "third-party software"? slikt er ikke 3rd party Det blir det samme som å kjøre WoW under VMWare Jeg leste det her, og ble usikker. Foressten, takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå