øl_i_tastaturet Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Hva skjer med denne @lex? Var han i Kara med Drøm og bottet? GG Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Njeei, men han wipet oss noen ganger på Flame Wreath. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 God gjort... Aran er ikke akkurat det vanskeligste, men en god boss å sjekke nabbs på tydeligvis. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Klarer man det kunststykke å stå helt stille når skjermen din spammes av "stå stille"-kommandoer er Aran et kill. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Og i tillegg til det så ser man jo en åtte sekunders(?) cast som det står flamewreath på. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) Nemlig. :> Tror ikke det er så mye som 8. 4 eller 5. Endret 8. mai 2008 av Lycantrophe Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Den er i værtfall mer enn lang nok til å stå rolig. Focus focus! Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Husker jeg fikk en lang laggspike noen sek før Flame Wreath, som endte med at jeg sendte alle til himmels. Uheldig sier jeg, noen som trodde meg? Nei. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Det er lov å wipe en gang, men flere blir dyrt. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) Nemlig. :> Tror ikke det er så mye som 8. 4 eller 5. Jeg spammer jo deadlybossmods også Men jeg mener det er mer enn 5... Edit: jeg faila, wowhead sier 5. Endret 8. mai 2008 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Hihi, sist jeg var i kara (i påskeferien, før jeg slutta) greide vi å bevege oss på flame wreath to ganger, men fortsatt få et kill. Tror det var 2 personer igjenn når han var død. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) Hvordan ville dere reagert om dere logget på en venns forumaccount, og leste i et forum for folk med spesiell access at GMen hadde sine egne planer om deg. Det var nemlig å rekruttere enn annen rogue og bruke deg som backup, fordi du tidligere har tatt en RL pause. Dette nevnte han aldri, og jeg har dukket opp til så og si hvert eneste raid og fått invite. Er vel en 5 måneder siden jeg starta igjen også. Nå for 3 uker sida viste det seg at den nye roguen delte accountet sitt med en fyr, og denne fyren solgte det. Nå sitter jeg igjen som rogue nr.2 av 2. Rogue nr.1 har glaives, så jeg er tydeligvis førstemann i køen. Burde jeg satse på at alt plutselig er bra nå, stikke med en gang, eller ta 1-2 glaives for så å stikke? Sitter med litt blandede følelser. Endret 8. mai 2008 av Quicko Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 åpenhet. si hva dine intensjoner er for guildet og hva du "mistenker" at gmens intensjoner for deg er også tar du det derfra. enkelt og greit. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 åpenhet. si hva dine intensjoner er for guildet og hva du "mistenker" at gmens intensjoner for deg er også tar du det derfra. enkelt og greit. word. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Meh, markfarming suger skikkelig. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 åpenhet. si hva dine intensjoner er for guildet og hva du "mistenker" at gmens intensjoner for deg er også tar du det derfra. enkelt og greit. Har gjort det tidligere. Er kjent som fyren som "whiner for å få raidspots" nå. Problemet her er jo at åpenheten ikke går begge veier, da jeg ikke skulle ha visst dette i det hele tatt. Konfronterer jeg dem (noe jeg gjerne skulle gjort, er mildt sagt forbanna) så vet de også hvem som lot meg bruke accountet. Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Det er lov å wipe en gang, men flere blir dyrt. Guilden jeg var i på Stormrage holdt på å wipe etter at Aran var dau en gang. Han rakk å caste Flame Wreath rett før han daua og alle skulle loote badge.. : p Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 åpenhet. si hva dine intensjoner er for guildet og hva du "mistenker" at gmens intensjoner for deg er også tar du det derfra. enkelt og greit. Har gjort det tidligere. Er kjent som fyren som "whiner for å få raidspots" nå. Problemet her er jo at åpenheten ikke går begge veier, da jeg ikke skulle ha visst dette i det hele tatt. Konfronterer jeg dem (noe jeg gjerne skulle gjort, er mildt sagt forbanna) så vet de også hvem som lot meg bruke accountet. for å si det sånn jeg ville ikke ha vært i den guilden der etter sånn type "baksnakking". Jeg hadde nok gitt full faen i legendaries når folk som gir meg dem er sånne baksnakking-typer. Really. Og om folk syns du "whiner for å få raidspots", så hadde jeg hvertfall hatt en grunn til å være "furt" nok til å gquit'e. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Det er lov å wipe en gang, men flere blir dyrt. Guilden jeg var i på Stormrage holdt på å wipe etter at Aran var dau en gang. Han rakk å caste Flame Wreath rett før han daua og alle skulle loote badge.. : p Trist Lenke til kommentar
PSV Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Meh, markfarming suger skikkelig. 24 EoTS-kamper = 72 EoTS-marks Har 90% win i WSG, 85% i AB og 100% i EoTS i bracketen min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå