Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan ville dere reagert om dere logget på en venns forumaccount, og leste i et forum for folk med spesiell access at GMen hadde sine egne planer om deg. Det var nemlig å rekruttere enn annen rogue og bruke deg som backup, fordi du tidligere har tatt en RL pause. Dette nevnte han aldri, og jeg har dukket opp til så og si hvert eneste raid og fått invite.

 

Er vel en 5 måneder siden jeg starta igjen også. Nå for 3 uker sida viste det seg at den nye roguen delte accountet sitt med en fyr, og denne fyren solgte det. Nå sitter jeg igjen som rogue nr.2 av 2. Rogue nr.1 har glaives, så jeg er tydeligvis førstemann i køen.

 

Burde jeg satse på at alt plutselig er bra nå, stikke med en gang, eller ta 1-2 glaives for så å stikke? Sitter med litt blandede følelser.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
åpenhet. si hva dine intensjoner er for guildet og hva du "mistenker" at gmens intensjoner for deg er også tar du det derfra. enkelt og greit.

 

Har gjort det tidligere. Er kjent som fyren som "whiner for å få raidspots" nå. Problemet her er jo at åpenheten ikke går begge veier, da jeg ikke skulle ha visst dette i det hele tatt. Konfronterer jeg dem (noe jeg gjerne skulle gjort, er mildt sagt forbanna) så vet de også hvem som lot meg bruke accountet.

Lenke til kommentar
åpenhet. si hva dine intensjoner er for guildet og hva du "mistenker" at gmens intensjoner for deg er også tar du det derfra. enkelt og greit.

 

Har gjort det tidligere. Er kjent som fyren som "whiner for å få raidspots" nå. Problemet her er jo at åpenheten ikke går begge veier, da jeg ikke skulle ha visst dette i det hele tatt. Konfronterer jeg dem (noe jeg gjerne skulle gjort, er mildt sagt forbanna) så vet de også hvem som lot meg bruke accountet.

 

for å si det sånn jeg ville ikke ha vært i den guilden der etter sånn type "baksnakking". Jeg hadde nok gitt full faen i legendaries når folk som gir meg dem er sånne baksnakking-typer. Really. Og om folk syns du "whiner for å få raidspots", så hadde jeg hvertfall hatt en grunn til å være "furt" nok til å gquit'e.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...