Avarice Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Byr dkp ja. Men som du sa Skurupu, det er ganske lett å "burne" folk for dkp ved å bidde opp items som du egentlig ikke har så veldig lyst på. Men dessverre er det ikke jeg som bestemmer reglene i guilden. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Om folk utnytter DKP-systemet så er de kanskje ikke heeelt rette folk for guilden. Bah, full wipe-night på Karathress, artig at folk ikke følger med og driter seg ut gang på gang på gang, WTB ny guild >_> Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Alltid moro når maintank eller healer plutselig sier "I have to go to eat dinner now" og bare stikker midt i et raid. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Alltid moro når maintank eller healer plutselig sier "I have to go to eat dinner now" og bare stikker midt i et raid. haha, da er man ikke en ekte "raider" Det som er så drit med wow, man kan liksom ikke gå ifra om kveldene, for man er "låst" til guilden fra 18.00-24.00. Varierer jo fra guild til guild når man raider, men. Var i en guild som raidet 6 dager i uka, Søndag var fridag. Da måtte jeg offre mye tid. uff Endret 6. mai 2008 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Var med i et sånt jeg og, måtte liksom binde meg til å være med dem så mye som mulig ellers fikk jeg ikke DKP nok til å by på ting, eller ble oversett når det var snakk om raids. Ble bare pisslei hele greia, følte jo at dro på jobb en gang til hver gang jeg logga inn. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Ja, blir som en jobb. Er jo gøy, men det tar all tid av familie og venner. Slutta med alt som het wow for 2mnd sia, det er kjempe digg med all tiden til overs Lenke til kommentar
JensIvar Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Jeg slutta også med wow for cirka 2 måneder siden, raida selv cirka 5 dager i uka fra 19.00-24.00. Det er litt rart når man ikke vet hva man skal bruke tiden på, når man ikke spiller wow. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Ja ja. Mitt første Kara raid nå. Starter på Curator. Min pvp specca mage med 540 i spelldmg fikk lov til å være med og alting Har ikke empowered frostbolts engang, så dette blir spennende Noen tips til meg? Jeg har omen addonen, så det tipset har jeg fått med meg Ikke spring under flame wreath. .... Ikke bekymre deg, er jo ikke din feil at det ikke finnes bots som funker til Shade of Aran? Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Last ned og legg inn Deadly Bossmod, den er et must. Omen har ikke noe å si på denne fighten fordi denne bossen angriper helt random og man trenger ikke tank for denne fighten. PÅ shade så er det viktig å følge med når han gjør Blizzard, den går i en sirkel så man må bevege seg. Når han gjør den flamme tingen(husker ikke hva den heter) så må alle stå helt i ro ellers er dere fucked. Når han gjør sånn at alle blir dragd mot seg så må man springe helt ut til siden for da kommer det en AOE som garantert kverker deg hvis du ikke springer ut, i tillegg blir alle "slow'et" så man må springe med en gang. Det er disse tre tingene man må passe på og hvis alle gjør jobben sin så går det greit. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Husker før i tiden når vi equippa staminagear for å overleve pyro, hadde helst med oss en druid som healer, for han kunne ikke bli sheepa, så han kunne stå å heale oss opp mens aran satt å drakk :| Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Husker før i tiden når vi equippa staminagear for å overleve pyro, hadde helst med oss en druid som healer, for han kunne ikke bli sheepa, så han kunne stå å heale oss opp mens aran satt å drakk :| wait....what? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Den gangen Shade of Aran faktisk var litt vanskelig. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Den gangen Shade of Aran faktisk var litt vanskelig. hmmmmm visste ikke de nerfa han så jævlig. Jeg begynte med kara etter den "nerfen" ser ut som. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Hihi, kara var faktisk litt utfordrene og artig et par-tre måneder etter release Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Den gangen Shade of Aran faktisk var litt vanskelig. hmmmmm visste ikke de nerfa han så jævlig. Jeg begynte med kara etter den "nerfen" ser ut som. De har nerfa alt og alle i spillet : ) Mange ganger. Alt for mange ganger. Lenke til kommentar
Leviath Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Husker selv hvordan Karazhan var i begynnelsen. Vi så det nesten som en nødvendighet å ha en holy pala på Maiden som kunne stå i concecration slik at silence ble brutt og tanken kunne heales. En priest var gjerne for pinglete for den jobben. Og en Nightbane kill tok 10-15 minutter. Nostalgia Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) Synd det bare er sånn... 1 laaang encounter i spillet, og det er illidan. Jeg liker de lange encounterne o: edit: Hold på å skrive 'jeg liker de lange', men fant ut at det ble litt feil.. Endret 7. mai 2008 av Rattpjusker Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Shade of aran pre-nerf var morsom, dragonsbreadth + arcane explosion combo = garantert død Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Du mener damage meters? Jeg liker SWS best, men det er mange å velge mellom. SWS er vel mer en raid analyzer? Det blir vel et veldig tungt alternativ i forhold til damage meters. Har man bare behov for å vite de mest opplagte tingene som damage done, dps, healing, etc. så ville jeg kjørt Violation istedenfor. Det bruker mye mindre systemressurser. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Er vel heller slik at DamageMeters er det desidert styggeste og dårligste av alle damagemetre som finnes. SWS er ikke noe særlig raid analyzer, Recount er derimot. Selv er jeg fan av SWS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå