Hammarhaus Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Du mener damage meters? Jeg liker SWS best, men det er mange å velge mellom. Tusen takk. Jeg så litt på begge. Valgte å gå for DamageMeters i med at SWS hadde litt mer enn det jeg trengte, å liker utseendet til førstnevnte. Igjen takk Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Latterlig! Ja, tenk å la handikappede få spille data. Altså. Hvis du kan snakke, så styrer du heller med snakking. Hvis du ikke kan snakke, og ikke har muligheten til å bruke hendene, da tror jeg ikke WoW er det du trenger. Blir bare dumt, imo. Hvordan skal man chatte? Kan jo ikke skrive noe ingame. Lag heller noe sånt for Oblivion. Blinde chatter jo på internett, så det finnes nok en løsning for det meste. En jeg vet om har brukt internett i årevis, kjenner ikke helt til hvordan, men han er ivertfall blind. ?? Hva babbler du om? Selv kan jeg fint skrive i blinde. Jeg snakker om at du ikke kan skrive med øynene. Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Man kan jo skrive med øynene, finnes allerede teknologi for dette. I tilleg kan de jo sikkert legge til rette med teknologien som de bruker i videoen. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Latterlig! Ja, tenk å la handikappede få spille data. Altså. Hvis du kan snakke, så styrer du heller med snakking. Hvis du ikke kan snakke, og ikke har muligheten til å bruke hendene, da tror jeg ikke WoW er det du trenger. Blir bare dumt, imo. Hvordan skal man chatte? Kan jo ikke skrive noe ingame. Lag heller noe sånt for Oblivion. Blinde chatter jo på internett, så det finnes nok en løsning for det meste. En jeg vet om har brukt internett i årevis, kjenner ikke helt til hvordan, men han er ivertfall blind. De har en maskin/et program som leser opp det som står på skjermen for dem. Annet enn det beror de mye på alt-tags og lignende for å forstå hva som skjer. Med flere års trening kan blinde høre tekst opplest med så høy hastighet at et normal menneske har absolutt null mulighet til å henge med. Lenke til kommentar
Budbringer Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Ja ja. Mitt første Kara raid nå. Starter på Curator. Min pvp specca mage med 540 i spelldmg fikk lov til å være med og alting Har ikke empowered frostbolts engang, så dette blir spennende Noen tips til meg? Jeg har omen addonen, så det tipset har jeg fått med meg Lenke til kommentar
Avarice Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Meh, den mest irriterende tingen skjedde akkurat. Vi var på _god_ vei til å drepe kael'thas for første gang. 25 folk i livet, alle var fokusert og alt var under kontroll. Men så på 50% gikk han rett å slett i evade, det var umulig å targete han.. nerf plix.. Endret 6. mai 2008 av Avarice Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Ja ja. Mitt første Kara raid nå. Starter på Curator. Min pvp specca mage med 540 i spelldmg fikk lov til å være med og alting Har ikke empowered frostbolts engang, så dette blir spennende Noen tips til meg? Jeg har omen addonen, så det tipset har jeg fått med meg Ikke spring under flame wreath. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Grats! Fortsatt mitt favoritt FK fra TBC. Lenke til kommentar
Avarice Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Ikke noe loot på meg nei, band of the ranger general droppa tho.. Men orket ikke bidde så jævlig høyt. Lenke til kommentar
Avarice Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Ja, guilden har bid system på loots. Hva bruker dere om jeg tør spørre ? Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Ja ja. Mitt første Kara raid nå. Starter på Curator. Min pvp specca mage med 540 i spelldmg fikk lov til å være med og alting Har ikke empowered frostbolts engang, så dette blir spennende Noen tips til meg? Jeg har omen addonen, så det tipset har jeg fått med meg Ikke spring under flame wreath. .... Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Faste priser på alt av drops. Dette for å gjøre det mest mulig rettferdig. Det er så ekstremt enkelt å utnytte bid-systemer. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Dere byr gull, som senere går til guildbanken? Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Dere byr gull, som senere går til guildbanken?De bidder nok DKP (Dragon Kill Points) for items. oooh eide både Lycantrophe OG Skurupu med typing skills der! Endret 6. mai 2008 av Lightningwolf Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Dere byr gull, som senere går til guildbanken? Regner med at de byr DKP. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Ok... Har aldri vært i guild med DKP-system. Så et bilde en gang av en fyr som sa etter Ragnaross-kill: "bid starts at 25g" - så jeg ble litt forvirra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå