Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Klart det hvis man tar utgangspunkt i at alle deler din snevre interesse for å i timesvis gjøre repetive øvelser med 24 andre spillere. Føles litt som om noen skulle spytte på elektriske rullestoler fordi "man kjører jo langt raskere med en bensindrevet bil".

Lenke til kommentar

Å styre WoW med øynene kan være en greit teknologi i PvE men jeg tviler på at det å styre WoW med kun øynene når du f.eks er i et stort raid eller i en PvP situasjon hvor du må gjøre flere ting samtidig blir en behagelig opplevelse.

Samt om du mot all formodninger skulle miste begge armene så har du 2 føtter som er mer tilrettelagt for å brukes som armer og skulle du mistet føttene og så tror jeg ikke du vil gå over vannet for å få denne teknologien for å kunne spille WoW. Er vel heller andre ting du kan bruke dette til som har mer nytteverdi for personer med så sterkt handikapp som ingen føtter eller armer.

Teknologien er veldig imponerende i seg selv, men som bruk under spilling tror jeg heller blir mer brukt av late ungdommer, avhengig av WoW, som vil finne på en annen måte å styre WoW avataren sin enn å faktisk være nødt å bevege den eneste muskelen som fremdeles er aktiv og ikke visnet bort.

Lenke til kommentar
Latterlig!

Ja, tenk å la handikappede få spille data. :roll:

Altså. Hvis du kan snakke, så styrer du heller med snakking. Hvis du ikke kan snakke, og ikke har muligheten til å bruke hendene, da tror jeg ikke WoW er det du trenger. Blir bare dumt, imo. Hvordan skal man chatte? Kan jo ikke skrive noe ingame. Lag heller noe sånt for Oblivion.

Lenke til kommentar
Latterlig!

Altså. Hvis du kan snakke, så styrer du heller med snakking. Hvis du ikke kan snakke, og ikke har muligheten til å bruke hendene, da tror jeg ikke WoW er det du trenger. Blir bare dumt, imo. Hvordan skal man chatte? Kan jo ikke skrive noe ingame. Lag heller noe sånt for Oblivion.

Blinde chatter jo på internett, så det finnes nok en løsning for det meste. En jeg vet om har brukt internett i årevis, kjenner ikke helt til hvordan, men han er ivertfall blind.

Lenke til kommentar
Latterlig!

Om du ikke er blind så blir det vell irrelevant om hva du synes er nødvendig eller ei, at man faktisk kan spile wow selvom man er blind, er teknologi i rette veien, selvom det "bare er wow".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...