Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Fekk lyst til og dele min opplevelse på wow i dag.

Eg er 47 feral druid og var i tanaris og såg etter gruppe til zf.

Var ingen grupper der. Iallefall ingen som eg ville vere med. Ikkje at eg er so kresen men. Først invita eg ein 46 warrior.. Bra start tenker eg. Men so viser det seg at han ikkje svarer på noke eg spør om. Det viser seg at han er 11 år. Han svarde ikkje på noke anna bortsett frå det so eg kicka han.

 

Seinare får eg ein /w frå ein 58 rogue i IF om eg vil vere med til zf.

Eg svare jada, so lenge eg slepper og heale, siden eg er feral og det ikkje vil gå bra. Og at vi mest sannsynleg vil dø eit par ganger.

Då seier han: (oversatt frå meg) du er dum, du får ikkje lenger vere med.

Og so ignorerte han meg..

Lol kor gammel er liksom han? Ein 58 rogue burde vete at ein feral druid ikkje duger til wow, og at vi ikkje berre er her for og heale!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, jeg har ikke mye mana i feral jeg heller.

Og ikke nok bagspace til å dasse med meg et healerset, så om jeg skal heale, må jeg vanligvis innom en bank og hente ting og tang.

 

Men jeg kan jo heale selv som feral.

Som når man grinder Twilights i Silithus, så gjør jeg litt skade, når jeg ser kompissen(e) få litt for lite health, så er det bare å hoppe ut, slenge på et par heals, og gå tilbake til rollen, helt tom for mana ^^

 

evt. man kan kombinere feral og healer-gear.

går greit det og.

Lenke til kommentar

Er det noen som vet hvordan man kan søke etter spillere? En internett side eller lignende med register over alle spillere på alle servere. Læreren vår spiller WoW, men hun vil ikke si hva hun heter, hun spiller på Argent dawn (RP) og navnet slutter på "a."

 

Takker for svar.. :)

 

Edit: Hun er Gnome mage.

Endret av mads89
Lenke til kommentar
Er det noen som vet hvordan man kan søke etter spillere? En internett side eller lignende med register over alle spillere på alle servere. Læreren vår spiller WoW, men hun vil ikke si hva hun heter, hun spiller på Argent dawn (RP) og navnet slutter på "a."

 

Takker for svar..  :)

 

Edit: Hun er Gnome mage.

5533166[/snapback]

 

Female gnome mages med navn som slutter på "a" som pvp'er :p :

 

Timandra

Marrisa

Felka

Yona

Fenja

Nerilka

 

http://www.wow-europe.com/pvp/index.html?r...Dawn&faction=a#

Endret av SBS
Lenke til kommentar
Er det noen som vet hvordan man kan søke etter spillere? En internett side eller lignende med register over alle spillere på alle servere. Læreren vår spiller WoW, men hun vil ikke si hva hun heter, hun spiller på Argent dawn (RP) og navnet slutter på "a."

 

Takker for svar..  :)

 

Edit: Hun er Gnome mage.

5533166[/snapback]

SKjønner at hun ikke sier hva hun heter, hun kommer sikkert til å bli ganka hele tiden når dere finner det ut :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...