StorPeder Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Bruk Warcrafter.net istedet Søppel ? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Bruk Warcrafter.net istedet http://riktige rate:20/ban står det på den linken? Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Bruk Warcrafter.net istedet http://riktige rate:20/ban står det på den linken? han dro sikkert en copy'n'paste etter å ha spilt litt CS ser ut som Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) Bruk Warcrafter.net istedet Den sier jeg er inactive. Jeg var på for en time siden Endret 3. mai 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
PSV Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) Du er klar over at den tar info fra Armory, sant? Så hvis armory er nede, og det aldri har vært folk og sett på deg, så fungerer det ikke. Den lagrer sist gang man kunne se gear/talents på Armory. Endret 3. mai 2008 av PSV Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Den har vært beta, EI STUND. D: hvilket betyr at Blizzard, som vanlig for Blizzard, tar seg tid til å kvalitetssjekke tjenesten skikkelig.. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Btw, hvordan får armory all infoen fra alle sine characters? Alltid lurt på. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Ding 51 med druiden Mangle er jævlig nice Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) Serveren alle karakterene er lagret på, selvsagt. Som er hos Blizzard. Armory-siden er "property of Blizzard", ikke en fanside. Endret 3. mai 2008 av Bytex Lenke til kommentar
phanti Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Blizzard Armory henter infoen direkte fra fil-serverne der character data ligger lagret så vidt jeg vet. Armorylite og arenajunkies osv henter det ut fra blizzard armory igjen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Du er klar over at den tar info fra Armory, sant? Så hvis armory er nede, og det aldri har vært folk og sett på deg, så fungerer det ikke. Den lagrer sist gang man kunne se gear/talents på Armory. Jeg ante ikke at Armory var nede. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Nå har jeg spillt som disc priest i nesten en uke, oppe på nesten 1500+healing, 105mp5 og 360 resilience. Jeg må si at i forhold til shadowpvp der man er ganske så squishy så er man så og si udødelig som disc.. Storkoser meg, har ennå ikke gjort ett skikkelig forsøk på noe arena, men må teste det slik at jeg får noen poeng denne uka også :o Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Neeeeei! Har du respecca med Sinklol?? D: Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Du er klar over at den tar info fra Armory, sant? Så hvis armory er nede, og det aldri har vært folk og sett på deg, så fungerer det ikke. Den lagrer sist gang man kunne se gear/talents på Armory. Jeg ante ikke at Armory var nede. Tips er også å trykke resyncknappen Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Nå har jeg spillt som disc priest i nesten en uke, oppe på nesten 1500+healing, 105mp5 og 360 resilience. Jeg må si at i forhold til shadowpvp der man er ganske så squishy så er man så og si udødelig som disc.. Storkoser meg, har ennå ikke gjort ett skikkelig forsøk på noe arena, men må teste det slik at jeg får noen poeng denne uka også :o Sinklol, har du lyst til å teste 2v2 med roguen min? Eller har du allerede noen å spille med? Lenke til kommentar
Sink Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Sinklol, har du lyst til å teste 2v2 med roguen min? Eller har du allerede noen å spille med? kunne sikkert testa det, ja edit: nick? Endret 4. mai 2008 av Sink Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Sinklol, har du lyst til å teste 2v2 med roguen min? Eller har du allerede noen å spille med? kunne sikkert testa det, ja edit: nick? Olefole Jeg er online enten i dag rundt 21:00 til 23:00. Ellers er jeg online sikkert hele morgen dagen.. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Hva faen _ER_ de gråe barsene der? Irriterer meg grenseløs. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Ser ut som en ekstremt dårlig konfigurert addon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå