Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du er klar over at den tar info fra Armory, sant? Så hvis armory er nede, og det aldri har vært folk og sett på deg, så fungerer det ikke.

Den lagrer sist gang man kunne se gear/talents på Armory.

Endret av PSV
Lenke til kommentar

Nå har jeg spillt som disc priest i nesten en uke, oppe på nesten 1500+healing, 105mp5 og 360 resilience. Jeg må si at i forhold til shadowpvp der man er ganske så squishy så er man så og si udødelig som disc.. Storkoser meg, har ennå ikke gjort ett skikkelig forsøk på noe arena, men må teste det slik at jeg får noen poeng denne uka også :o

Lenke til kommentar
Du er klar over at den tar info fra Armory, sant? Så hvis armory er nede, og det aldri har vært folk og sett på deg, så fungerer det ikke.

Den lagrer sist gang man kunne se gear/talents på Armory.

Jeg ante ikke at Armory var nede.

Tips er også å trykke resyncknappen :)

Lenke til kommentar
Nå har jeg spillt som disc priest i nesten en uke, oppe på nesten 1500+healing, 105mp5 og 360 resilience. Jeg må si at i forhold til shadowpvp der man er ganske så squishy så er man så og si udødelig som disc.. Storkoser meg, har ennå ikke gjort ett skikkelig forsøk på noe arena, men må teste det slik at jeg får noen poeng denne uka også :o

Sinklol, har du lyst til å teste 2v2 med roguen min? Eller har du allerede noen å spille med?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...