Snorre Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Her på forumet diskuterer vi sak, ikke person, og det er en god grunn til det. Folk må få lov til å spille World of Warcraft på den måten de vil, uten å få "kjeft" av den grunn. Om noen foretrekker å spille med standard UI er det deres sak. Såklart kan dere argumentere saklig for hvorfor han/hun burde bruke addons. Men å begynne å si at "Det er noe jævlig feil med UI-et hans også. " blir bare feil. Snorre *Fem poster slettet* Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Da var det hvertfall slutt på og poste her Hver gang jeg poster her får jeg kritikk, melder meg snart ut av dette forumet..... Husk å lukke døra når du går. Det er du som skal lukke døra etter deg. Du snakker bare piss faen altså.. Og du gjør direkte personangrep, pølsa. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Da var det hvertfall slutt på og poste her Hver gang jeg poster her får jeg kritikk, melder meg snart ut av dette forumet..... Husk å lukke døra når du går. Det er du som skal lukke døra etter deg. Du snakker bare piss faen altså.. Og du gjør direkte personangrep, pølsa. Den saken ble avsluttet for flere timer siden.. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Bruker Bongos2 addonen som er helt fantastisk bortsett fra en forbanna ting jeg irriterer meg grønn over. XP baren, er det noen mulighet for å få tilbake XPbaren som er på det normale UI'et? Den som følger med bongos er så fantastisk elendig. Har prøvd å fjerne XPbaren fra både bongosmenyen og addonmenyen, men ingenting gjorde noe annet enn å fjerne xpbaren totalt. Har brukt Bongos i endel måneder nå og har brukt god del tid på å sette opp UIet til akuratt slik jeg vil ha det inkludert keybindings. (sånn btw, keybindingdelen av bongos er noe av det mest geniale man finner innen wowaddonds til dags dato) Har smått startet på en toon og la da merke til XP baren som jeg ikke har hatt bruk for på 70charen min, men vil gjerne få tilbake den gode gamle xpbaren når jeg skal spille LichKing uten å måtte avinstallere bongos. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Kan vel eventuelt finne en annen XP-bar addon? Får det heller ikke til med bongos, men levler ikke atm, så ikke viktig. Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 (endret) Noen som har erfaring angående bytting av items? Jeg har nylig kjøpt det fulle gladiator settet til elemental-shaman, men vil gjerne bytte til enhancement settet. Er dette mulig? De fleste tingene har blitt kjøpt i de 2-3 siste ukene. Endret 2. mai 2008 av LpIsBackForYou Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Kan kontakte gm og håpe du får en snill en. Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Tror ikke det går med mindre du kjøpte dem samme dag dessverre. Eller muligens en uke, men lykke til Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 (endret) Hihi Endret 2. mai 2008 av Overguard Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Angående xp-bar, kan foreslå xpfu eller fuxp (husker ikke) Er ingen bar, men det står hvor mange prosent på vei du er, samt reste prosent og viser litt beregninger på xp i timen og hvor mange mobs du må drepe for ding. Men vil du ha tilbake baren så vet jeg ikke helt Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) Hihi Haha . Hvilken rating er dette på da ? Endret 3. mai 2008 av Schjellin Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...st&n=Deetee 2v2 Rating: 1604 --- 3v3 Rating: 1691 Enten eller. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...st&n=Deetee 2v2 Rating: 1604 --- 3v3 Rating: 1691 Enten eller. "You have encountered an error!" SÅ FORBANNA LEI DET HER! :| Herreminepix, så irriterende wowarmory er. Det er ALT for ofte det er feil med det. Det er blitt nesten slik at jeg forventer å få "You have encountered an error" når jeg går inn på det. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Tja, det er en BETA tjeneste, så noe annet kan du ikke forvente egentlig.. Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Den har vært beta, EI STUND. D: Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Funker i allefall mye bedre enn de gamle tredjepartstjenestene som Ctprofiles. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Funker i allefall mye bedre enn de gamle tredjepartstjenestene som Ctprofiles. unnskyld meg, men CTprofiles eide...Mye mer stabilt enn Armory. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Bruk Warcrafter.net istedet Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Den var nå outdated som fy hos meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå