Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Her på forumet diskuterer vi sak, ikke person, og det er en god grunn til det. Folk må få lov til å spille World of Warcraft på den måten de vil, uten å få "kjeft" av den grunn. Om noen foretrekker å spille med standard UI er det deres sak. Såklart kan dere argumentere saklig for hvorfor han/hun burde bruke addons. Men å begynne å si at "Det er noe jævlig feil med UI-et hans også. :w00t: " blir bare feil.

 

Snorre :)

 

*Fem poster slettet*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da var det hvertfall slutt på og poste her Hver gang jeg poster her får jeg kritikk, melder meg snart ut av dette forumet.....

Husk å lukke døra når du går. :)

Det er du som skal lukke døra etter deg. Du snakker bare piss faen altså..

 

Og du gjør direkte personangrep, pølsa.

Den saken ble avsluttet for flere timer siden..

Lenke til kommentar

Bruker Bongos2 addonen som er helt fantastisk bortsett fra en forbanna ting jeg irriterer meg grønn over.

 

XP baren, er det noen mulighet for å få tilbake XPbaren som er på det normale UI'et? Den som følger med bongos er så fantastisk elendig.

Har prøvd å fjerne XPbaren fra både bongosmenyen og addonmenyen, men ingenting gjorde noe annet enn å fjerne xpbaren totalt.

 

Har brukt Bongos i endel måneder nå og har brukt god del tid på å sette opp UIet til akuratt slik jeg vil ha det inkludert keybindings.

(sånn btw, keybindingdelen av bongos er noe av det mest geniale man finner innen wowaddonds til dags dato)

Har smått startet på en toon og la da merke til XP baren som jeg ikke har hatt bruk for på 70charen min, men vil gjerne få tilbake den gode gamle xpbaren når jeg skal spille LichKing uten å måtte avinstallere bongos.

Lenke til kommentar
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...st&n=Deetee

 

2v2

Rating: 1604

 

---

 

3v3

Rating: 1691

 

Enten eller.

 

 

"You have encountered an error!"

 

SÅ FORBANNA LEI DET HER! :| Herreminepix, så irriterende wowarmory er. Det er ALT for ofte det er feil med det. Det er blitt nesten slik at jeg forventer å få "You have encountered an error" når jeg går inn på det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...