Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Jeg angriper aldri. Ser rett og slett ikke det morsomme i å bruke min egen verdifulle tid på noe som jeg selv ikke får noe ut av, mens andre blir irriterte. Dette gjelder både lowbies og andre 70s.

 

Og blir jeg angripet selv, så prøver jeg så godt jeg kan å bare flykte fra kampen, i steden for å bruke masse tid på å gi motstanderen en kamp. Om jeg forstår at jeg ikke har sjangs til å komme meg unna. Så står jeg rett og slett stille å hopper opp og ned, for å gjøre et poeng ut av at jeg ikke orker gjøre motstand.

 

Reroll PvE..ser ikke hvorfor du skal spille PvP, men. Makan til tull..

 

Nei, jeg ser ikke vitsen med å spille på en PvP-server jeg heller. Jeg spiller absolutt aldri PvP.

 

Men Ravencrest er en av verdens beste servere når det kommer til raiding, og jeg er her for den biten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Fordelen" med PvP er at du står fritt til å skifte til enhver server. Om du starter PvE har du låst deg selv ute fra ganske mange guilder, kan ikke transferre til en del kamerater osv.

Spiller selv på PvP, og en kamerat spilte PvE. Jeg og kameratene mine ville ikke akkurat gi opp guilden og alt for å transferre til han, så han måtte lage en ny char på vår server.

Lenke til kommentar

Er så enig så enig Skurupu.

 

Jeg angriper aldri. Ser rett og slett ikke det morsomme i å bruke min egen verdifulle tid på noe som jeg selv ikke får noe ut av, mens andre blir irriterte. Dette gjelder både lowbies og andre 70s.

 

Jeg har prøvd å ganke en gang med warrioren min i STV fordi det var et helvete der for meg.

Fikk dårlig samvittighet etterpå og har aldri gjort det igjen.

Poenget var jo helt borte. Jeg drepte jo uskyldige som aldri hadde gjort meg noe.

 

Beste opplevelsene jeg hadde på pvp servere var faktisk der hvor man samarbeidet med en fra alliance for å fremme felles mål. Enkelte quester hadde jeg ikke greid uten hjelpen som "fienden" ga, og det er slike øyeblikk man aldri glemmer.

Hadde jeg sjangsen til å hjelpe til gjorde jeg det samme selv.

Værste var da man var i kamp med en mob, og den mangla rundt 20% før den døde, og en forbanna feig rogue kom og angrep meg. Angrer ikke et sekund på at jeg rerolla.

Lenke til kommentar

Har noen regler jeg følger jeg også:

 

- Ganker aldri folk som ikke gir honour, da er jeg bare stygg med dem. Ett unntak til dette er hvis noen ganker en alt av meg gjentatte ganger eller camper corpse, da får nemlig vedkommende mest sannsynlig ikke får spilt mer den kvelden.

- Jeg prøver meg ofte på dristige ting, som å ganke folk levler over meg. Ganker også generelt sett de som gir honour hvis jeg har ork til det. Det er så mange latterlig dårlige spillere her omkring. Er ofte jeg ganker folk som jumper meg også.

- Ganker alle bots, uten tvil.

 

Såeh, er jeg slem? :)

Endret av PSV
Lenke til kommentar
Reroll pve server.

Ikke ment som noe tragisk kommentar, men gjør det før du begynner å bli dritlei.

PVE server redda meg fra å slutte med wow.

 

samme her. Mennesker er rett og slett fulle av faen på PvP servere. Lvl 70's som camper lvl30 i 1-2timer bare for shits n giggles, etc... Flytta meg selv til PvE server for nesten 1 år siden: FY FAEN SÅ DEILIG!

Lenke til kommentar

Startet på PvE server. Men, det ble for kjedelig. Så nå har jeg levlet opp 2 chars på PvP server. Har aldri angret på at jeg skiftet.

 

Hele poenget med factions falt bort når man ikke kan sloss. At alt du kan gjøre med halvparten av serverpopulasjonen er å spamme emotes til dem, ble for teit. Dermed får man følelsen av at man sitter med et gimpa spill.

 

Klart du kan gå rundt med PvP enabled. Men, det eneste du oppnår er at du går rundt med et "gank meg" skilt over hodet. Dette garanterer i praksis at du kommer til å oppleve alle de kjipeste sidene av PvP, samtidig som vennene dine som ikke er flagget for PvP står og ler av deg. Og jeg lover deg at det først kommer til å skje når det har gått så lenge at du har glemt at du er flagget for PvP. Dessuten så blir alle sure hvis du er flagget og grouper med andre, siden flaggingen "smitter" via heals, buffs, etc.

 

Klart det finns irriterende folk på PvP servere, men det er ikke så ille at det veier opp for å skifte til PvE.

 

 

[edit: irriterende]

Endret av Rata101
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Jupp, men så koster det 2k gold buyout på ah.. Har aldri hatt så mye.. :p

Om jeg får det, blir det pakkepris. Kjøp the 2 ring for 2k g, og begge to for 1995g :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

:p

 

Men noen som veit om et sted der en ally kan komme på en horde båt? Den i ratchet er ingen pvp merka, så min mind controll fungerer ikke så bra der.. :-/

 

Må være et sted som jeg har mulighet til å komme på, altså ikke i ogrimmar osv :p

Lenke til kommentar

Haha, det beste var jo kommentarene til The 1 Ring på Wowhead:

 

"If you you find this ring you have to go to BRD and throw it into the fire."

 

"Comfirmed. You will need a raid with 4 gnome rogues/warriors, 1 human mage, one dwarf warrior, one night elf hunter, and 2 human warriors.

I won't lie to you, some of you will die, with no healers in the party.

You could always take some silly night elf priest along as well.

Make sure the mage has some feathers, or he'll regret it."

 

"One does not simply walk into Blackrock Depths."

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...