Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det ikke litt rart å unngå PVP-kamper når man spiller på PVP-server, da? Men jeg skjønner jo at folk blir lei etter en stund med ganking. Har aldri hatt lyst å spille på PVP server, og gjør det neppe noengang heller. Liker å queste ifred hvor som helst. Vil jeg PVP'e tar jeg noen BG-runder.

Lenke til kommentar
Jeg angriper aldri. Ser rett og slett ikke det morsomme i å bruke min egen verdifulle tid på noe som jeg selv ikke får noe ut av, mens andre blir irriterte. Dette gjelder både lowbies og andre 70s.

 

Og blir jeg angripet selv, så prøver jeg så godt jeg kan å bare flykte fra kampen, i steden for å bruke masse tid på å gi motstanderen en kamp. Om jeg forstår at jeg ikke har sjangs til å komme meg unna. Så står jeg rett og slett stille å hopper opp og ned, for å gjøre et poeng ut av at jeg ikke orker gjøre motstand.

 

Reroll PvE..ser ikke hvorfor du skal spille PvP, men. Makan til tull..

Lenke til kommentar

Spiller på pvp server selv. Er som regel nice-guy, ganker sjeldent. Men dersom jeg blir corpse campet på en alt, er jeg ganske snar med å hente main.

 

Kunne godt ha rollet en pve server, egentlig.

 

Menigrunn blir jeg sjedldent ganket, siden jeg heller hjelper hordies med grinding av mobs, overraskende ofte får jeg hjelp tibake.

Lenke til kommentar

Spiller selv også på pvp server men synes mye av gankingen er unødvendig.

Er ok hvis det er fair fights, da er det bare moro.

Men når man quester litt med en alt og får ?? rogues i ryggen, så ser jeg egentlig ikke poenget.

 

Siden jeg synes pve delen i spillet er det beste burde jeg kanskje rollet pve server,

men da hadde jeg misset alle de hjertebankende stundene hvor man havner i en kamp med en jevngod motpart.

Selv flyr jeg aldri på noen, uansett level. (eneste untaket kan være hvis en venn av meg får stryk og jeg er i nærheten).

Lenke til kommentar

VanaKoS med guildsync og du vet NØYAKTIG hvem du skal ganke ;)

 

Jeg spiller på pvp server og trives med det, dog... er det litt irriterende å se at alle allianse spillerne har med seg livvakter overalt. tilogmed lvl 69 har med seg en eller to lvl 70 som vakter.

Lenke til kommentar
Jeg angriper aldri. Ser rett og slett ikke det morsomme i å bruke min egen verdifulle tid på noe som jeg selv ikke får noe ut av, mens andre blir irriterte. Dette gjelder både lowbies og andre 70s.

 

Og blir jeg angripet selv, så prøver jeg så godt jeg kan å bare flykte fra kampen, i steden for å bruke masse tid på å gi motstanderen en kamp. Om jeg forstår at jeg ikke har sjangs til å komme meg unna. Så står jeg rett og slett stille å hopper opp og ned, for å gjøre et poeng ut av at jeg ikke orker gjøre motstand.

 

Reroll PvE..ser ikke hvorfor du skal spille PvP, men. Makan til tull..

Mange roller pvp-server siden guilden deres eller andre store guilder er på pvp-server, roller man da pve-server kan man med en gang utelukke en eventuell søknad til mange store guilds siden de er på pvp-server.

 

Edit: Hvis noen har planer om en ny alliancechar, join me at daggerspine :D

Endret av Kuldesjokk
Lenke til kommentar

Jeg er ikke så pasifistisk som Skurupu. Men, jeg kan kjenne meg igjen i noen situasjoner. Jeg gidder skjelden å gjøre noe annet enn /clap tilbake når motstanderne tydelig viser at de er nødt til å kompansere svake pvp-skills med å være ekstremt feige.

 

Jeg gidder ikke å gi folk noen slags oppmerksomhet eller anerkjennelse når det de driver med er fullstendig crap.

 

Da tenker jeg f.eks. på folk som ganker 3-4 mot en. Eller folk som går i stealth og venter på at du havner på 10% health.

 

Det verste av alt er folk som kombinerer, for maks feighet.

 

Si f.eks. at man har en lvl45 alt. Så, mens du er på 10% health ser du plutselig at det står en 48 gnom og prøver å dytte daggers i ryggen din... Så, kanskje du klarer å snu kampen allikevel. Du har han, og skal til å levere coup de grace... Så kommer det selvfølgelig en pyroblast fra lvl70 kompisen hans som har stått bak et tre hele tiden og fulgt med. I sånne tilfeller føles det ganske meningsløst å gi dem mer underholdning ved å prøve å gjøre noe.

 

Ideellt sett, så skal PvP ha hvertfall et visst nivå av risiko for begge parter. Er det ikke det, så leker jeg /clap-bot. Enkelt og greit.

 

Samme gjelder forøvrig folk som grouper med meg. Initierer de PvP på en ekstremt feig måte og forventer backup fra meg, så får de bare /clap de også.

Lenke til kommentar
Joda. Rerolle PvE er ofte det enkleste, men gud så kjedelig :p

Jeg har prøvd å spille på PvE-server flere ganger, men det mangler det lille ekstra. Jeg klarer ikke levle uten frykten av å bli ganka. Aldri får jeg venner på PvE-servere heller.

Blir bare solo-play, så blir jeg lei og lar charen råtne og drar tilbake til PvP-serverne.

 

Du har et poeng der, Jeg spilte PVE server i 1 år, så starta jeg på PVP server nå. Har fått mange flere venner, Pga de hjelper meg viss det er noen som ganker meg eller omvendt.

Lenke til kommentar

Spiller utelukkende på PvE server. Mye grunnet at jeg ikke liker at folk på level 70 kan gå opp til hvem de vil, lik eller lavere level, å smekke huet av dem. Jeg er mer for forhold der jeg selv kan bestemme om jeg vil være i en PvP situasjon eller ikke.

Lenke til kommentar
Lånte en venn sin karakter i natt, ganka litt rundt i STV, spiller til vanlig på PVEserver, gud så kjedelig det var >_> Skjønner virkelig ikke hva som er så gøy, men enkelte ser vel morro i det. Glad jeg er på PvE, fredelig og deilig å lvle =)

selvfølgelig er det kjeldeig å dra rundt å kun ganke lowlevls.. world pvp er uansett død i wow, nesten aldri x-roads raids etc lenger.. for det var gøy :)

Lenke til kommentar
Edit: Hvis noen har planer om en ny alliancechar, join me at daggerspine :D

 

skal gi deg ett tips... IKKE START PÅ DAGGERSPINE, jeg vil si det er den dårligste servern du kan i det heletatt starte på. Hadde warriorn og locken der før men endte med at ca. halve servern migrete for en tid tilbake

Lenke til kommentar

Snasen tråd jeg fant startet av "Freegold (1 post)"

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...;#entry11068949

 

"for free u get 5000 g and a free epic flying mount. its a easy way to not lose time playing and just be pro in a half four."

 

liker det at man kan bli "pro" bare ved å få en flying mount altså. Herlig grammatikk også.

 

"and ingornge the losers, they are just afeird"

 

What, afraid for å miste kontoen sin? Veldig rart, det.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Edit: Hvis noen har planer om en ny alliancechar, join me at daggerspine :D

 

skal gi deg ett tips... IKKE START PÅ DAGGERSPINE, jeg vil si det er den dårligste servern du kan i det heletatt starte på. Hadde warriorn og locken der før men endte med at ca. halve servern migrete for en tid tilbake

 

Det er no bra lenge siden alle migrerte til Kazzak. Men det var fordi server'n aka Laggerspine var dårlig. Men blizzard har vel fikset det på 1-2 år? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...