Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Faen, hater når en rundt 65 kommer og dreper deg mens du har litte liv og kanskje i tilleg 1 eller mer mobs på deg og når du skal ta igjen har de spronget til helsike, så begynner du med farmin/questing igjen, og da kommer de tilbake og gjør det samme igjen ... Er så iriterende!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Faen, hater når en rundt 65 kommer og dreper deg mens du har litte liv og kanskje i tilleg 1 eller mer mobs på deg og når du skal ta igjen har de spronget til helsike, så begynner du med farmin/questing igjen, og da kommer de tilbake og gjør det samme igjen ... Er så iriterende!

Det som skjer med level 70 rogues med PvP gear på meg når jeg grinder (warlock). Skjedde faktisk 3 ganger i dag. Værste var at de ble eid å ble lei å dro.

Lenke til kommentar
Dere ekke medmennesker akkurat.

 

Nei, men det har vi da aldri sagt at vi er heller.

 

Og jo, Serenity Now videoen er hysterisk morsom. Hadde de lagt helvete i en begravelse i virkeligheten, er det selvsagt forkastelig. Men hallo, det er et jævla videospill. Det blir for dumt.

 

Det er en pvp-server, da må de regne med slikt. Kunne valgt en annen plass en Winterspring...

Endret av Epixx
Lenke til kommentar

Det er uansett liek 100 år siden det skjedde, så jeg fatter ikke at dere gidder engang.

 

Men hvorfor skal det være "ulovlig" å være ond i et MMORPG, hvorfor må alle te seg på høflig middelaldervis og være snille og kjekke? Hvis det er et rollespill, skal det være lov å spille rollen som evil også, ikke bare good.

Lenke til kommentar

For meg er alt Rødt dødt. (spiller alliance for de som ikke tog ann)

 

Greit det er alltid kjipt å bli ganka, spesielt når du allerede holdt på med mobs. Spiller på en pvp-server for å ha _muligheten_ til å ganke litt selv. Prøv det, det er ganske morro :D Så kan du trøste deg selv, om du ligger der dau selv etter en fair eller unfair fight, med at det har du gjort selv også.

Lenke til kommentar
Reroll pve server.

Ikke ment som noe tragisk kommentar, men gjør det før du begynner å bli dritlei.

PVE server redda meg fra å slutte med wow.

Joda. Rerolle PvE er ofte det enkleste, men gud så kjedelig :p

Jeg har prøvd å spille på PvE-server flere ganger, men det mangler det lille ekstra. Jeg klarer ikke levle uten frykten av å bli ganka. Aldri får jeg venner på PvE-servere heller.

Blir bare solo-play, så blir jeg lei og lar charen råtne og drar tilbake til PvP-serverne.

Lenke til kommentar

Jeg angriper aldri. Ser rett og slett ikke det morsomme i å bruke min egen verdifulle tid på noe som jeg selv ikke får noe ut av, mens andre blir irriterte. Dette gjelder både lowbies og andre 70s.

 

Og blir jeg angripet selv, så prøver jeg så godt jeg kan å bare flykte fra kampen, i steden for å bruke masse tid på å gi motstanderen en kamp. Om jeg forstår at jeg ikke har sjangs til å komme meg unna. Så står jeg rett og slett stille å hopper opp og ned, for å gjøre et poeng ut av at jeg ikke orker gjøre motstand.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...