Lightningwolf Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Du er moralen selv du da regner jeg med? Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Det er da du må finne viljestyrken til å slutte og tenke sånn. Går det an? Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Det er da du må finne viljestyrken til å slutte og tenke sånn. Går det an? Nja skeptisk. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 (endret) yei! der gikk Fathom-Lord Karathress ned =) Hadde sikkert 6-7 forsøk hvor vi ikke engang fikk ned første adden, så siste forsøk før vi skal gi oss for kvelden så dreper vi alle adds og bossen, deilig! Endret 29. april 2008 av cake^ Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 http://www.youtube.com/watch?v=IHJVolaC8pw Fytti helvete så epic. :!: Lenke til kommentar
PSV Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 (endret) Moonshield: Repost Uansett, for å si min mening om saken så syns jeg det virkelig er epic. Jeg hadde nok vært av typen som hadde gjort noe slikt. Dessuten var personen i fokus bare på ferie, og det var slettes ikke noe dødsfall i det hele tatt. Og hvem faen vil vel bli ''honorert'' i ett videospill? Nei, ett sted går grensen for hva galskap kan betraktes som. Endret 30. april 2008 av PSV Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 (endret) Kunne like godt ha vært en permanent utestengelse. Fordi at jeg banna litt? har du aldri banna før kanskje? Fordi du rakker ned på en person som stjeler en gjenstand han strengt tatt har like stort krav på, i en hule som tar ti minutter å løpe gjennom med hjelp. så du syntes ninja looting er helt greit? burde vært ban til hunteren, fult fortjent. samme om det tar 10 min eller 2 timer, ninja looting er noe av det mest irriterende/frustrerende som skjer in-game.. Endret 30. april 2008 av Christeven Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 "Det er ikke så lett. Jeg har sluttet å gå på skolen fordi jeg sliter med avhengihet." Nesten signaturmateriale, HEEHEEE ROLFOAMO Jævla tard. Han er ikke den første som har gjort det. Kjenner enn selv. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 (endret) EDIT: Eide meg selv. Endret 30. april 2008 av Bjørshol Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 EDIT: Eide meg selv. Skjer vel med alle i blant. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Skjer vel med alle i blant. Litt tidlig på dagen enda. Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Skjer vel med alle i blant. Litt tidlig på dagen enda. Ja, fy fan trøtt jeg er. Anyway on topic: Tenker det ikke blir noe raid idag D: 1. Mai i morgen, så er bare 8 stykk signa til Sunwell ;x Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Ah gleder meg til serverene åpner! Mamma dro til Sverige i dag, så da orka jeg ikke skolen Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Servers down, jeg får angst Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Kunne like godt ha vært en permanent utestengelse. Fordi at jeg banna litt? har du aldri banna før kanskje? Fordi du rakker ned på en person som stjeler en gjenstand han strengt tatt har like stort krav på, i en hule som tar ti minutter å løpe gjennom med hjelp. Så hvis det for ne gangs kyld dropper det du trenger, og en hunter som ikke kan bruke det før om 3 levler, needer og får det så hadde du ikke blitt sint? Jeg bare spør... 24 timer igjen av ban nå Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Med mindre det er et item til en twink hadde jeg ikke blitt noe særlig skuffet, man levler såpass fort i disse dager at potensielle gearoppgraderinger kommer fortere enn enkelte bytter sokker. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Haha, kjøpte akkurat Thorbia's Gauntlets for 50s. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Tok en kjapp tur i Scholo for imp-delen av Dreadsteed-questen, knertet Ras siden han allerede var i nærheten, og jammen droppet ikke Alanna's embrace. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Oi oi oi, gratulerer! Fine robes det der. Lenke til kommentar
Epixx Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 "Det er ikke så lett. Jeg har sluttet å gå på skolen fordi jeg sliter med avhengihet." Nesten signaturmateriale, HEEHEEE ROLFOAMO Jævla tard. Han er ikke den første som har gjort det. Kjenner enn selv. Haha. Han du kjenner fails at life, ohmy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå