Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Moonshield: Repost :)

 

Uansett, for å si min mening om saken så syns jeg det virkelig er epic. Jeg hadde nok vært av typen som hadde gjort noe slikt. Dessuten var personen i fokus bare på ferie, og det var slettes ikke noe dødsfall i det hele tatt. Og hvem faen vil vel bli ''honorert'' i ett videospill? Nei, ett sted går grensen for hva galskap kan betraktes som.

Endret av PSV
Lenke til kommentar
Kunne like godt ha vært en permanent utestengelse.

Fordi at jeg banna litt? har du aldri banna før kanskje?

 

Fordi du rakker ned på en person som stjeler en gjenstand han strengt tatt har like stort krav på, i en hule som tar ti minutter å løpe gjennom med hjelp.

så du syntes ninja looting er helt greit? burde vært ban til hunteren, fult fortjent. samme om det tar 10 min eller 2 timer, ninja looting er noe av det mest irriterende/frustrerende som skjer in-game..

Endret av Christeven
Lenke til kommentar
Kunne like godt ha vært en permanent utestengelse.

Fordi at jeg banna litt? har du aldri banna før kanskje?

 

Fordi du rakker ned på en person som stjeler en gjenstand han strengt tatt har like stort krav på, i en hule som tar ti minutter å løpe gjennom med hjelp.

Så hvis det for ne gangs kyld dropper det du trenger, og en hunter som ikke kan bruke det før om 3 levler, needer og får det så hadde du ikke blitt sint? Jeg bare spør...

24 timer igjen av ban nå :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...