Loeve Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Kunne like godt ha vært en permanent utestengelse. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Så forskjellen for deg nå dette? Før: Du setter deg ned, logger inn for å spille, finner ut at det er kjedelig, og spiller ikke. Etter: Du setter deg ned, logger inn for å prøve å spille, finner ut at det ikke går og spiller ikke. Prøv heller: Jeg setter meg ned, logger inn for å spille, finner ut at det er kjedelig, logger ut og tenker "jegg burde spille, for ellers klarer jeg aldri å oppnå noe", men så ender jeg opp med å aldri gidde. Det er da du må finne viljestyrken til å slutte og tenke sånn. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Kunne like godt ha vært en permanent utestengelse. Fordi at jeg banna litt? har du aldri banna før kanskje? Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 (endret) Skjønner deg godt, Dernel. Been there, done that. Edit: VIKTIG! VIKTIG! Hvordan fryser jeg accounten min? Det er 2 uker spilletid igjen på den, men jeg må fryse den NÅ! Endret 29. april 2008 av Skumtroll Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Uhm, account management. Uansett kan du jo spille ut de 2 ukene. Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Nei! Det er det jeg ikke kan. Må bort! Må bort! Jeg er avhengi, om en time er jeg sikkert spillsugen igjen. Må fryse den nå mens spillsuget er nede! Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Nei! Det er det jeg ikke kan. Må bort! Må bort! Jeg er avhengi, om en time er jeg sikkert spillsugen igjen. Må fryse den nå mens spillsuget er nede! Napp ut kablen og gå ut og lek da. Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Det er ikke så lett. Jeg har sluttet å gå på skolen fordi jeg sliter med avhengihet. Noen som har en idé? Viljekontrollen min = 0. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Da kan vi sette en strek på denne tåpelige diskusjonen og begynne med litt mer wowstuff? Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Tåplige diskusjonen? Dette er jo wowprat. Skal jeg lage en tråd om det? Herregud. Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Nei, hold deg her du. Som du sier, det er wowprat. Vi har uansett hatt andre som har spurt om akkurat det samme, så ser ingen grunn til at du ikke skal kunne det. Anyway, OT: Kan du ikke avinstallere? Eventuellt gjøre som er blitt sakt før; Lag nytt passord i blinde etc. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Få foreldrene dine til å sette passord på kontoen. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Gi bort/selg (ssshh, fyfy) kontoen din! Har et par kompiser som ikke greide å kontrollere det, og slutta på den måten. Tar gjærne i mot uønskede wow-kontoer! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 (endret) Be foreldra dine sette på slik at du ikke kan spille fra 00:00-23:59. Da har du 1 min spilletid om dagen EDIT: Eller gi bort kontoen til en venn/ random. (Jeg stiller opp for en god sak ) Endret 29. april 2008 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Det er ikke så lett. Jeg har sluttet å gå på skolen fordi jeg sliter med avhengihet. EHEEHEEEE Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Nei, hold deg her du.Som du sier, det er wowprat. Vi har uansett hatt andre som har spurt om akkurat det samme, så ser ingen grunn til at du ikke skal kunne det. Anyway, OT: Kan du ikke avinstallere? Eventuellt gjøre som er blitt sakt før; Lag nytt passord i blinde etc. Avinstallerer, jeg Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 "Det er ikke så lett. Jeg har sluttet å gå på skolen fordi jeg sliter med avhengihet." Nesten signaturmateriale, HEEHEEE ROLFOAMO Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Nei! Det er det jeg ikke kan. Må bort! Må bort! Jeg er avhengi, om en time er jeg sikkert spillsugen igjen. Må fryse den nå mens spillsuget er nede! Napp ut kablen og gå ut og lek da. :!: Good one. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Kunne like godt ha vært en permanent utestengelse. Fordi at jeg banna litt? har du aldri banna før kanskje? Fordi du rakker ned på en person som stjeler en gjenstand han strengt tatt har like stort krav på, i en hule som tar ti minutter å løpe gjennom med hjelp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå