Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3t93k9
Hadde klart å selge legsa mine til vendor, og har nå på meg et par lvl 30 vite legs som jeg hadde crafta.. Får det ikke tilbake med mindre jeg ikke har navnet på legsa.. :-/

 

Ingen måte å få de tilbake igjen? :-/

Om du ikke har logget ut, kan du alltids gå på "Buyback"-tabben.

Ettersom det er over ti timer siden du skrev dette, regner jeg med at du har logget ut. Du kan prøve å lage en ticket til en GM, har bør se hva du har solgt til vendoren, om du husker sånn ca. tidspunkt.

 

Faktiskt gått over en uke sia jeg kom på det.. En som inspecta meg som sa ifra :p

Lenke til kommentar
Hadde klart å selge legsa mine til vendor, og har nå på meg et par lvl 30 vite legs som jeg hadde crafta.. Får det ikke tilbake med mindre jeg ikke har navnet på legsa.. :-/

 

Ingen måte å få de tilbake igjen? :-/

Om du ikke har logget ut, kan du alltids gå på "Buyback"-tabben.

Ettersom det er over ti timer siden du skrev dette, regner jeg med at du har logget ut. Du kan prøve å lage en ticket til en GM, har bør se hva du har solgt til vendoren, om du husker sånn ca. tidspunkt.

 

Faktiskt gått over en uke sia jeg kom på det.. En som inspecta meg som sa ifra :p

Eh, jaha. Hvordan er det mulig å spille 1 uke uten å vite at du har mista legs:S

Lenke til kommentar
Hva gjorde du? :p

BG bot, var så lei av å farme S1 deler. Var litt for uforsiktig da. Hver gang jeg skulle vekk/sove satte jeg den på, så den ble brukt sikkert 25 timer fra fredag-mandag, om ikke mer :p Så hvis noen her vurderer å gjøre det samme, ikke bruk den for mye! Men helst ikke bot i det heletatt, det var egentlig ganske dumt av meg, og jeg har ikke tenkt å bruke den mer :p Fikk 3/5 deler med nesten bare den though :)

Lenke til kommentar
Hva gjorde du? :p

BG bot, var så lei av å farme S1 deler. Var litt for uforsiktig da. Hver gang jeg skulle vekk/sove satte jeg den på, så den ble brukt sikkert 25 timer fra fredag-mandag, om ikke mer :p Så hvis noen her vurderer å gjøre det samme, ikke bruk den for mye! Men helst ikke bot i det heletatt, det var egentlig ganske dumt av meg, og jeg har ikke tenkt å bruke den mer :p Fikk 3/5 deler med nesten bare den though :)

Du må ordne så den attacker/healer, mounter og buffer andre spillere !:)

Lenke til kommentar
Du må ordne så den attacker/healer, mounter og buffer andre spillere !:)

Det gjør den, men den bruker bare 2 buffs og 3 attacks og ser ganske unaturlig ut :p Og utvalget av BG-botter (hvertfall gratis BG-botter) er ikke så veldig stort for å si det sånn, så det var det beste jeg fant (og jeg vet hvor jeg bør lete).

Edit: Gratulerer, *@lex*!

Endret av Andeby
Lenke til kommentar
Du må ordne så den attacker/healer, mounter og buffer andre spillere !:)

Det gjør den, men den bruker bare 2 buffs og 3 attacks og ser ganske unaturlig ut :p Og utvalget av BG-botter (hvertfall gratis BG-botter) er ikke så veldig stort for å si det sånn, så det var det beste jeg fant (og jeg vet hvor jeg bør lete).

Edit: Gratulerer, *@lex*!

Oj du bruker gratis bot ja.

Ikke rart du blir tatt :p

 

*Link fjernet* finnes ikke bedre! ;)

 

Drev å BG bot'a litt selv faktisk for en stund sida. Ble vel 5/5 Glad, Men etter det fant jeg ut at boting var dumt og kutta det ut.

 

 

Takk! :)

Gleder meg til 70 og pvp resto spec.

Endret av Snorre
Sketchy Bot-side fjernet.
Lenke til kommentar
Du må ordne så den attacker/healer, mounter og buffer andre spillere !:)

Det gjør den, men den bruker bare 2 buffs og 3 attacks og ser ganske unaturlig ut :p Og utvalget av BG-botter (hvertfall gratis BG-botter) er ikke så veldig stort for å si det sånn, så det var det beste jeg fant (og jeg vet hvor jeg bør lete).

Edit: Gratulerer, *@lex*!

Oj du bruker gratis bot ja.

Ikke rart du blir tatt :p

 

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

 

Drev å BG bot'a litt selv faktisk for en stund sida. Ble vel 5/5 Glad, Men etter det fant jeg ut at boting var dumt og kutta det ut.

 

 

Takk! :)

Gleder meg til 70 og pvp resto spec.

 

Mmoglider til PvP? Suger.

 

InnerSpace plattformen er mye bedre..med egenmodifisert bot.

Endret av Jarmo
Lenke til kommentar
Det har 100% med viljestyrke å gjøre, men uansett. Bestem deg.. 1 uke? 3 uker? 2 måneder? uten WoW, can you do it? Lysten forsvinner etterhvert.

Igjen: Les det jeg skriver. Jeg klarer å holde meg bort fra spillet, men likevel har jeg hele tiden lyst til å spille, og når jeg kommer inn er det drittkjedelig. Derfor slutter jeg kontant. Ser ikke helt hvorfor folk blir så sinna når jeg sier det jeg sa...

Frohman, det er det samme med meg. Jeg har lenge gått og sagt til meg selv "Haha! Jeg? Avhengi? Nei, jeg har full kontroll". Men har jeg det? Nei, ikke i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Det har 100% med viljestyrke å gjøre, men uansett. Bestem deg.. 1 uke? 3 uker? 2 måneder? uten WoW, can you do it? Lysten forsvinner etterhvert.

Igjen: Les det jeg skriver. Jeg klarer å holde meg bort fra spillet, men likevel har jeg hele tiden lyst til å spille, og når jeg kommer inn er det drittkjedelig. Derfor slutter jeg kontant. Ser ikke helt hvorfor folk blir så sinna når jeg sier det jeg sa...

Frohman, det er det samme med meg. Jeg har lenge gått og sagt til meg selv "Haha! Jeg? Avhengi? Nei, jeg har full kontroll". Men har jeg det? Nei, ikke i det hele tatt.

Når jeg feks er hos pappa, så får jeg ikke spilt mens jeg er der. Og vist jeg feks er der en uke, før den uka har gått så har jeg på en måte "glemt" WoW. Også setter jeg meg å spiller WoW, så logger jeg av nesten med engang. Men plutselig ett par dager senere så har jeg WoW suget igjen..

Lenke til kommentar
Så forskjellen for deg nå dette?

 

Før: Du setter deg ned, logger inn for å spille, finner ut at det er kjedelig, og spiller ikke.

 

Etter: Du setter deg ned, logger inn for å prøve å spille, finner ut at det ikke går og spiller ikke.

Prøv heller: Jeg setter meg ned, logger inn for å spille, finner ut at det er kjedelig, logger ut og tenker "jegg burde spille, for ellers klarer jeg aldri å oppnå noe", men så ender jeg opp med å aldri gidde.

Endret av Frohman
Lenke til kommentar
Du må ordne så den attacker/healer, mounter og buffer andre spillere !:)

Det gjør den, men den bruker bare 2 buffs og 3 attacks og ser ganske unaturlig ut :p Og utvalget av BG-botter (hvertfall gratis BG-botter) er ikke så veldig stort for å si det sånn, så det var det beste jeg fant (og jeg vet hvor jeg bør lete).

Edit: Gratulerer, *@lex*!

Oj du bruker gratis bot ja.

Ikke rart du blir tatt :p

 

*Link fjernet* finnes ikke bedre! ;)

 

Drev å BG bot'a litt selv faktisk for en stund sida. Ble vel 5/5 Glad, Men etter det fant jeg ut at boting var dumt og kutta det ut.

 

 

Takk! :)

Gleder meg til 70 og pvp resto spec.

WTF, mistankene var jo ikke grunnløse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...