Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Å trolle er å skrive noe unødvendig.

5521925[/snapback]

 

 

Nei lOL? :dribble:

 

 

Uansett: Har 208 DKP nå..har OEB. Skal jeg gå for might skuldrene pga sinnsvakt fett utseende, eller bare satse på at spinal dropper (rag er enda ikke død)

5522042[/snapback]

 

Hmm.

Du har samme våpen som meg for øyeblikket.

Vi drepte Ragnaros på Lørdag, vår første kill på han.

Jeg har noen RL venner på serveren, de sier at Spinal Reaper har droppa for dem 1 gang av 20 Ragnaros kills. Så droppraten på den er ikke akkurat stor.

Hva har du av shoulders nå da? Ville vel vurdert hva din jobb som warrior blir fremover, dps eller tanking. Da Ragnaros faller blir det kun litt farming i MC og all tid går til BWL antar jeg. Skal du tanke så ta Might shoulders, er det dps som blir din oppgave fremover spar din dkp til Spinal Reaper :thumbup:

Lenke til kommentar
Kan flere folk poste karakterne sine. It would be ever so great  :cry:

5518138[/snapback]

 

Liek so?

 

5519502[/snapback]

 

 

Kan flere folk poste karakterne sine. It would be ever so great  :cry:

5518138[/snapback]

Fant et gammelt bilde :p

5519517[/snapback]

 

12345678901234

5519646[/snapback]

 

Takker :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg er klar over at jeg spør mye, men nå er jeg helt stranda. Deadwind pass ble plutselig veldig populært for level 60's nå, og stranden hvor Naga-ene i Azshara befinner seg begynner rett og slett å bli overbefolket. Nå er jeg level 55, og har knappe 6 og 1/2 ruter til level 56.

 

Er det noen som har en liten anelse om hva jeg skal gjøre for å levle opp nå? All grinding virker håpløs ettersom det er så mange farmers, og quest finner jeg rett og slett ikke. Eller jo, men de er av typen "løp dit og snakk med han fyren"-quest. Den typen quest hater jeg.

 

Takker for alle svar :)

Lenke til kommentar

Du kan vel kanskje prøve rett nord for light's hope chapel, men mobs'a der er vel kanskje litt høy lvl. Spøkelsene/yetiene i WS, men det er vel ganske populært der også. Tar lord's i Ungoro da? Eller er de litt lav lvl? Ogrene ved dreadmaulrock i burningstepps er vel kanskje noe, tror t.o.m jeg tar de ganske lett. :)

Lenke til kommentar
Jeg er klar over at jeg spør mye, men nå er jeg helt stranda. Deadwind pass ble plutselig veldig populært for level 60's nå, og stranden hvor Naga-ene i Azshara befinner seg begynner rett og slett å bli overbefolket. Nå er jeg level 55, og har knappe 6 og 1/2 ruter til level 56.

 

Er det noen som har en liten anelse om hva jeg skal gjøre for å levle opp nå? All grinding virker håpløs ettersom det er så mange farmers, og quest finner jeg rett og slett ikke. Eller jo, men de er av typen "løp dit og snakk med han fyren"-quest. Den typen quest hater jeg.

 

Takker for alle svar :)

5525515[/snapback]

 

Har du gjort de fine questene i eastern plaguelands da? Og du kan jo starte i silithus med questene for cenarion folka snart :)

Lenke til kommentar
Jeg er klar over at jeg spør mye, men nå er jeg helt stranda. Deadwind pass ble plutselig veldig populært for level 60's nå, og stranden hvor Naga-ene i Azshara befinner seg begynner rett og slett å bli overbefolket. Nå er jeg level 55, og har knappe 6 og 1/2 ruter til level 56.

 

Er det noen som har en liten anelse om hva jeg skal gjøre for å levle opp nå? All grinding virker håpløs ettersom det er så mange farmers, og quest finner jeg rett og slett ikke. Eller jo, men de er av typen "løp dit og snakk med han fyren"-quest. Den typen quest hater jeg.

 

Takker for alle svar :)

5525515[/snapback]

 

Har du gjort de fine questene i eastern plaguelands da? Og du kan jo starte i silithus med questene for cenarion folka snart :)

5525728[/snapback]

 

Nope, aner ikke hvor jeg får quests i EPL :p

 

Har gjort 3 quests i silithus nå.

Lenke til kommentar
Darkrevan: så ser de saaaabla tøffe ut også da

5522972[/snapback]

 

Ja er enig i det de er dritkule å se på, men går du for dps ville jeg heller brukt

AB shoulders eller de fra ZG (Bloodsoaked)

Might er tøft å se på men til dps og pvp finnes det bedre :thumbup:

Lykke til med valg Jan Erik :)

Lenke til kommentar
Du har jo quester hos han Fordring karen, og horde har quester hos han champion of the horde. Alliance får sikkert quester der flightpathen i EPL er, sør for sorrow hills. Og selvfølgelig i lights hope chapel.

5525804[/snapback]

 

Som alliance har du to "baser" med quester i WPL. Det ene er ved flightpathen (rett ved inngangen til WPL), pluss at du senere har Chromie på innet i byen.

 

I WPL har du en questgiver nord for inngangen til EPL. Bare følg elven oppover et stykke, så vil de se han lett. Light's Hope Chapel gir deg også endel brukbare quester, selv om majoriteten er Scholo/Strat-quester.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...