Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Har starta en rouge nå(er lvl 11 atm) og har skal velge meg professions. Tenkte på engineering og mining, men kan jeg lage noe kult med engineering? Tenkte også på å ta alchemy som et profession, men burde jeg ha hearbalism også da?

 

Hvis du er ny så kan det være lurt å unngå engineering siden det er ganske dyrt og mange nye har problemer med å samle penger. Alchemy kan funke, du får solgt herbs og pots på AH samtidig som de kan redde deg i mange situasjoner. Du vil ha Herbalism hvis du går for Alchemy :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for svar begge to :yes:

 

Har starta en rouge nå(er lvl 11 atm) og har skal velge meg professions. Tenkte på engineering og mining, men kan jeg lage noe kult med engineering? Tenkte også på å ta alchemy som et profession, men burde jeg ha hearbalism også da?

 

Hvis du er ny så kan det være lurt å unngå engineering siden det er ganske dyrt og mange nye har problemer med å samle penger. Alchemy kan funke, du får solgt herbs og pots på AH samtidig som de kan redde deg i mange situasjoner. Du vil ha Herbalism hvis du går for Alchemy :)

 

 

Jeg er ikke helt ny. Har en 70 mage med tailoring/enchanting som professions, så pengeproblemer har jeg ikke :)

 

Har ikke så lyst på leatherworking for jeg har tailoring allerede og jeg syns sånn at det er litt kjip profession. Er jewelcrafting noe å anbefale?

 

 

Ja litt noobe spørsmål :blush:

Lenke til kommentar

Tror noen må overta 2v2 og 3v3 da jeg bare har laptopen igjen og prøve arena der er håpløst, hvis Carrot gidder så kan vi ta ti kamper hvor utfallet ikke er så nøye...

 

Men for alt jeg vet får jeg den opp igjen, ser bare litt svar ut atm...

 

Edit: Den ligger der ikke lenge, skal spille igjen når jeg har pc, så fristelsen blir fort innfridd :p

Endret av Kuldesjokk
Lenke til kommentar
Har starta en rouge nå(er lvl 11 atm) og har skal velge meg professions. Tenkte på engineering og mining, men kan jeg lage noe kult med engineering? Tenkte også på å ta alchemy som et profession, men burde jeg ha hearbalism også da?

 

Jeg starta ny konto for ca 3 uker siden, og startet med minning, Nå har er jeg i lvl 31. Og har 187g, PGa jeg har solgt alt som har med minning å gjøre. Har ikke fått noen gold av noen. Så minning funker bra!

Lenke til kommentar
Har starta en rouge nå(er lvl 11 atm) og har skal velge meg professions. Tenkte på engineering og mining, men kan jeg lage noe kult med engineering? Tenkte også på å ta alchemy som et profession, men burde jeg ha hearbalism også da?

 

Jeg starta ny konto for ca 3 uker siden, og startet med minning, Nå har er jeg i lvl 31. Og har 187g, PGa jeg har solgt alt som har med minning å gjøre. Har ikke fått noen gold av noen. Så minning funker bra!

Har 850g i lvl 57, bare solgt mining stuff +quest da.

Lenke til kommentar
Det er riktig av han å neede, ja, men ikke av deg. Du kan bruke plate på 40. Om han velger å spille melee hunter eller ikke er irrelevant, du har bedre utstyr tilgjengelig over fire forskjellige rustningetyper.
Så hunteren skal få lov til å neede på ting han ikke trenger i det hele tatt men warren må passe fordi han -kan- bruke plate? Er det ikke greit at resto druids/shamans looter healing cloth heller da?

Var det jeg mente og, men han hadde nå et cloth waist fra før med noe noobstats. Men det verste var at tre mobs senere needa han på et leatherbelte som sugde.. Ble litt irritert jeg da.

Lenke til kommentar
Da er vi vel tilbake på viljestyrken da? ^^

For å sitere meg selv igjen: "Har viljestyrke, men jeg går rundt å tenker "jeg skulle ha blitt hjemme å spilt" mye av tiden, og når jeg først logger på kjeder jeg rævva av meg."

 

Altså, jeg klarer å si stopp når jeg spiller, men jeg går rundt å tenker på det hele tiden, og det gidder jeg ikke. Det har ingenting med viljestyrke å gjøre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...