Datasmurf Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Bah. Der var kompisen min tatt for kjøp av gull. Igjen. Det var i alle fall det det sto i mailen fra Blizzard. "Account canceled for buying in-game items for money" eller noe sånt. Ja ja, skjønte jo det måtte komme. Skjønte aldri helt hvorfor han spilte. Han kjøpte powerlevling og gull som en jævel. Eneste han gjorde selv var å kjøre instancer til honored Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Da er det bare for han å kjøpe ny powerlevling og gull, samt håpe på at det går bedre denne gangen. Once a cheater, always a cheater Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 (endret) Jo, det er vel sant. Var litt kjipt da. Har mange gode minner med charene hans på den accounten edit: Og gudene skal vite at jeg har svidd mye av gullet hans på å levle proffs for'n. Han vil at jeg skal bruke pengene på det i stedet for å daffe rundt og grinde mats Endret 27. april 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Bah. Der var kompisen min tatt for kjøp av gull. Igjen. Det var i alle fall det det sto i mailen fra Blizzard. "Account canceled for buying in-game items for money" eller noe sånt.Ja ja, skjønte jo det måtte komme. Skjønte aldri helt hvorfor han spilte. Han kjøpte powerlevling og gull som en jævel. Eneste han gjorde selv var å kjøre instancer til honored er det nå jeg skal komme med "HHÆHÆhHÆhæhÆhHÆhHÆhÆ TAPER!!111" ? Jeg lo godt i hvertfall hehe Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 (endret) Legger dette her, fordi det er jo aldri hjelp å få i den store UI tråden, lenger. Lastet ned Caith UI 10.5 men får dette på raid frames og player frame, ikke på noe annet (atm). ~ Help anyone? Endret 27. april 2008 av Guka Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Jaja, da er jeg jo dinget 70 og har så smått begynt å pvp igjenn. Fikk 18K i dag, og dette var jo nok til ny epic main hand. Litt forskjell fra pre TBC. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 (endret) Legger dette her, fordi det er jo aldri hjelp å få i den store UI tråden, lenger. Lastet ned Caith UI 10.5 men får dette på raid frames og player frame, ikke på noe annet (atm). ~ Help anyone? Oppdater til LibDogTag 3. Btw, er din versjon av Caith til 2.4? Endret 27. april 2008 av Moonshield Lenke til kommentar
PSV Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Hrm, kjøpte Blessings Deck nå nettopp (rettere sagt, jeg kjøpte 1-8 of Blessings og kombinerte.) og det kostet meg 840g. Sitter og vurderer om den skal selges (5-600g profitt), brukes på warlock eller brukes på druid. Noen som har forslag? Lenke til kommentar
Emfren Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Får du så mye i profit ville jeg solgt den Vet ikke om den er veldig god for noen av de klassene du spiller, det finnes vel bedre trinkets for badges? Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Hrm, kjøpte Blessings Deck nå nettopp (rettere sagt, jeg kjøpte 1-8 of Blessings og kombinerte.) og det kostet meg 840g. Sitter og vurderer om den skal selges (5-600g profitt), brukes på warlock eller brukes på druid. Noen som har forslag? Du har selv sagt at du er all-about PvP,da PvE er statisk og kjedelig. På locken blir det da PvP trinket + Timbal's Focusing Crystal. Vet ikke helt hvilket spec du er på druiden, men føler ikke at det er særlig bra valg uansett spec der heller. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 (endret) Druiden er feral, husker jeg rett ville han gjøre pvp som feral også, med mindre han har ombestemt seg. Edit: druiden hans er 65-66 atm. Endret 28. april 2008 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Selg den. 600 lette gull. Det er bedre trinketer. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 (endret) Selg den.600 lette gull. Det er bedre trinketer. Tja, i PvE for castere er det vel strengt tatt bare to trinketer som er bedre. Endret 28. april 2008 av SBS Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Jeg vill helt klart ha beholdt trinketen. Items > gold imo. Vet ikke hvordan den er for melee, men for casters er den (som SBS sa) en av de beste du kan få. Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Selg den.600 lette gull. Det er bedre trinketer. Tja, i PvE for castere er det vel strengt tatt bare to trinketer som er bedre. SKulle ikke han pvpe ? >_> Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Oppdater til LibDogTag 3. Btw, er din versjon av Caith til 2.4? Ja. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Den som sa AoE-grinding er en palating tok feil: Helt latterlig XP rate nedi der når jeg ikke har andre folk rundt meg, dog rested. Lenke til kommentar
Epixx Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Hehe, levler en rogue jeg, så AoE grinding får ikke jeg testa med det første..hva ligger xp-raten på? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Har ikke noe XPrate-måler, men 22% på 30min, så rundt 300k i timen. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Da var det slutt for gjerde gang... Denne gangen dro jeg han helt ut og sletta samtlige chars etter DE og bortgivning av gull. /sutre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå