Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Bah. Der var kompisen min tatt for kjøp av gull. Igjen. Det var i alle fall det det sto i mailen fra Blizzard. "Account canceled for buying in-game items for money" eller noe sånt.

Ja ja, skjønte jo det måtte komme. Skjønte aldri helt hvorfor han spilte. Han kjøpte powerlevling og gull som en jævel. Eneste han gjorde selv var å kjøre instancer til honored :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jo, det er vel sant.

Var litt kjipt da.

Har mange gode minner med charene hans på den accounten :p

 

edit: Og gudene skal vite at jeg har svidd mye av gullet hans på å levle proffs for'n.

Han vil at jeg skal bruke pengene på det i stedet for å daffe rundt og grinde mats :p

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
Bah. Der var kompisen min tatt for kjøp av gull. Igjen. Det var i alle fall det det sto i mailen fra Blizzard. "Account canceled for buying in-game items for money" eller noe sånt.

Ja ja, skjønte jo det måtte komme. Skjønte aldri helt hvorfor han spilte. Han kjøpte powerlevling og gull som en jævel. Eneste han gjorde selv var å kjøre instancer til honored :p

 

er det nå jeg skal komme med "HHÆHÆhHÆhæhÆhHÆhHÆhÆ TAPER!!111" ? :p

 

Jeg lo godt i hvertfall hehe :D

Lenke til kommentar
Legger dette her, fordi det er jo aldri hjelp å få i den store UI tråden, lenger. :(

 

Lastet ned Caith UI 10.5 men får dette på raid frames og player frame, ikke på noe annet (atm).

 

wtf391.png ~ wtff395.png

 

Help anyone? :love:

 

Oppdater til LibDogTag 3. Btw, er din versjon av Caith til 2.4?

Endret av Moonshield
Lenke til kommentar
Hrm, kjøpte Blessings Deck nå nettopp (rettere sagt, jeg kjøpte 1-8 of Blessings og kombinerte.) og det kostet meg 840g. Sitter og vurderer om den skal selges (5-600g profitt), brukes på warlock eller brukes på druid. Noen som har forslag?

 

Du har selv sagt at du er all-about PvP,da PvE er statisk og kjedelig. På locken blir det da PvP trinket + Timbal's Focusing Crystal.

 

Vet ikke helt hvilket spec du er på druiden, men føler ikke at det er særlig bra valg uansett spec der heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...