Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Har sikkert farmet 60-70 Primal Life, og funnet 10-12 Fel Lotus på de 2.5 levlene jeg har levlet der, i tillegg til greys som sikkert gir 50g hver gang jeg tømmer bags.

 

Er ikke helt sikker på hvor turen går videre, om jeg skal farme til level 70 i Zangarmarsh for så å kjøpe Exalted Aldor/Scryer eller skifte til å grinde Aldor/Scryer-rep.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

Gjorde dailies på roguen og hadde ingenting å gjøre etterpå. Så jeg tenkte jeg skulle teste å springe rundt å mine litt på Isle of Quel'thalas (eller hva det nå enn heter) og jeg var vel der i 3-4 timer og sprang fram og tilbake.

 

Tok ca. (er ikke helt sikker) 20 Rich Adamantite Deposit, 50 Adamantite Deposit og 3 Khorium veins.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

post-117779-1209258279_thumb.jpg

 

Edit: leif

Endret av Slettet-PJ3x8Q2w
Lenke til kommentar
Man må ha 10.000+ hp buffed i raids. Hit caped er et must. Mana er uviktig, mens jeg ville lage meg godt over 1k spell damage. Crit vet jeg ikke siden jeg ikke spiller mage;>

 

Edit: Ha ekstra gear som tillater deg å ha rundt 10k for visse fighter.

10k hp er ikke nødvendig noen plasser. Jeg har raida opptil illidan med 9200hp, aldri problemer med hp noen plasser. Eneste problemet er kanskje rage, men her bruker man pvptrinket og council der man har fingern klar på health stone hele tiden.

Lenke til kommentar
Man må ha 10.000+ hp buffed i raids. Hit caped er et must. Mana er uviktig, mens jeg ville lage meg godt over 1k spell damage. Crit vet jeg ikke siden jeg ikke spiller mage;>

 

Edit: Ha ekstra gear som tillater deg å ha rundt 10k for visse fighter.

10k hp er ikke nødvendig noen plasser. Jeg har raida opptil illidan med 9200hp, aldri problemer med hp noen plasser. Eneste problemet er kanskje rage, men her bruker man pvptrinket og council der man har fingern klar på health stone hele tiden.

 

Blir vel kun hvis man skal tanke at man trenger det.

Lenke til kommentar

Har begynt en hunter som jeg skal ha opp til 70 for litt pvp samt farming, det jeg lurer på er egentlig om det er mining eller herbalism som lønner seg mest nå om dagen.

Meridoc (mainen) har blacksmithing og engineering så der vil det jo lønne seg med mining, men er herbalism så mye mer og enklere enn mining at det lønner seg å selge for så å kjøpe?

Proffession nummer to blir forresten skinning.

 

Takker for svar.

Lenke til kommentar
Finnes det noen bra tips til å lvl fort? nå mener jeg ikke å kjøpe PWLVL eller drive med noe annet ulovelig.

Bare noen tips

 

Last ned addonen Carbonite, den er drit bra, den prioriterer hvilket quest som er nermest og viser på kartet hvor du skal..

 

Bare synd den koster penger.

Edit: Fant gratisversjonen nå.

Endret av discostu
Lenke til kommentar
Har begynt en hunter som jeg skal ha opp til 70 for litt pvp samt farming, det jeg lurer på er egentlig om det er mining eller herbalism som lønner seg mest nå om dagen.

Meridoc (mainen) har blacksmithing og engineering så der vil det jo lønne seg med mining, men er herbalism så mye mer og enklere enn mining at det lønner seg å selge for så å kjøpe?

Proffession nummer to blir forresten skinning.

 

Takker for svar.

 

 

Herbalism er jo litt enklere av den grunn at plantene vokser der man beveger seg, mens mining nnodes oftest holder til utenfor allfarsvei. Så herbailsm går liksom mer av seg selv, sånn som skinning.

I tillegg: 20x Goldthorn -> 28 gull på Sylvanas :) Gost Mushrooms selger også bra. Lett å skaffe i Maraudon

 

Meeen, jeg har ikke sjekka priser på ores/bars.

Lenke til kommentar

Hadde nettopp en morsom opplevelse med en GM. Jeg døde på Murmur i Shadow Labyrinth og kunne ikke loote quest itemen for daily heroic quest, noe som er litt kjipt. Så jeg mekka en ticket, tenkte at jaja, dette kommer vel til å ta 20-60 minutter så jeg bare gikk til Terokkar ifra Shattrath for å unngå all spam i trade etc så jeg ikke skulle gå glipp av at GMen whispra meg. Så alt tabba jeg, leste litt forums, VG etc. Så går jeg ingame for å skjekke, så står det en GM foran meg forkledd som en Dreadlord, jeg bare tenkte "wtf?". Uansett, han sa at han hadde funnet ut at jeg hadde vært med på Murmur kill og ikke fått quest itemen, men han måtte gjøre noe dramatisk før han kunne gi den til meg. Så han ba meg vente, deretter forsvant han. Plutselig blir jeg teleporta til en høy fjelltopp i Nagrand, så kommer GMen fram igjen. Først sender han meg til værs, deretter gjør han hodet mitt om til et gresskar så spawnet han "El Pollo Grande <The Black Chicken of Death>". Så fikk jeg quest itemet :tease:

 

 

 

190479.jpeg

 

Lenke til kommentar
Kuldesjokk:

Det er forskjellig fra realm til realm, men jeg vil si at du tjener mest på mining, fordi alle de late jewelcraftere og minere som kjøper ores for å smelte/prospecte.

Ikke glem oss late engineers heller :p

 

Men det er ikke alltid man er høy nok level til å skaffe oren sin selv.

Alltid like kjedelig å være lvl noen og tjue og trenge mithril :p

Lenke til kommentar
Hadde nettopp en morsom opplevelse med en GM. Jeg døde på Murmur i Shadow Labyrinth og kunne ikke loote quest itemen for daily heroic quest, noe som er litt kjipt. Så jeg mekka en ticket, tenkte at jaja, dette kommer vel til å ta 20-60 minutter så jeg bare gikk til Terokkar ifra Shattrath for å unngå all spam i trade etc så jeg ikke skulle gå glipp av at GMen whispra meg. Så alt tabba jeg, leste litt forums, VG etc. Så går jeg ingame for å skjekke, så står det en GM foran meg forkledd som en Dreadlord, jeg bare tenkte "wtf?". Uansett, han sa at han hadde funnet ut at jeg hadde vært med på Murmur kill og ikke fått quest itemen, men han måtte gjøre noe dramatisk før han kunne gi den til meg. Så han ba meg vente, deretter forsvant han. Plutselig blir jeg teleporta til en høy fjelltopp i Nagrand, så kommer GMen fram igjen. Først sender han meg til værs, deretter gjør han hodet mitt om til et gresskar så spawnet han "El Pollo Grande <The Black Chicken of Death>". Så fikk jeg quest itemet :tease:

 

 

 

190479.jpeg

Det er morsomt når du treffer på sånne GM'er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...