Datasmurf Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 * New enchantments boosting your mount speed - They are in the game files, but not activated on PTR realms. • Carrot on a Stick - Permanently enchant a mount to increase its mounted speed by 3%. You may only enchant mounts in your own inventory, and enchanting your mount will cause it to become soulbound. Single use. • Crow Speed - Increases speed in Flight Form and Swift Flight Form by 10%. • Riding Crop - Permanently enchant a mount to increase its mounted speed by 10%. You may only enchant mounts in your own inventory, and enchanting your mount will cause it to become soulbound. Single use. • Skybreaker Whip - Permanently enchant a mount to increase its mounted speed by 10%. You may only enchant mounts in your own inventory, and enchanting your mount will cause it to become soulbound. Single use. Håper ikke det der blir et must / en realitet. På en måte så er det jo greit fordi det gir en trinketplass sånn at man slipper å miste hva enn den trinketen man vanligvis har der man har en speed boost-trinket når man blir dismounta / angrepet mens man rir og velger å fighte i stedet for å ri videre, men for de av oss med flere mounts, virker det bare som en dyr affære. Bare det å lage 2 riding crops per char virker pes ... Lenke til kommentar
Black&White Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Åssn har en lvl 36 fått den trinket'en her? http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...&n=Bollebob Lenke til kommentar
GLN Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Åssn har en lvl 36 fått den trinket'en her?http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...&n=Bollebob Ja si det:S bug? Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Hmm, kanskje questen ikke hadde lvl req når tbc kom? Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 * New enchantments boosting your mount speed - They are in the game files, but not activated on PTR realms. • Carrot on a Stick - Permanently enchant a mount to increase its mounted speed by 3%. You may only enchant mounts in your own inventory, and enchanting your mount will cause it to become soulbound. Single use. • Crow Speed - Increases speed in Flight Form and Swift Flight Form by 10%. • Riding Crop - Permanently enchant a mount to increase its mounted speed by 10%. You may only enchant mounts in your own inventory, and enchanting your mount will cause it to become soulbound. Single use. • Skybreaker Whip - Permanently enchant a mount to increase its mounted speed by 10%. You may only enchant mounts in your own inventory, and enchanting your mount will cause it to become soulbound. Single use. Håper ikke det der blir et must / en realitet. På en måte så er det jo greit fordi det gir en trinketplass sånn at man slipper å miste hva enn den trinketen man vanligvis har der man har en speed boost-trinket når man blir dismounta / angrepet mens man rir og velger å fighte i stedet for å ri videre, men for de av oss med flere mounts, virker det bare som en dyr affære. Bare det å lage 2 riding crops per char virker pes ... Du får leve med å ha det på epic flying da : ) Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Yay endelig epic flying og epic flying mount og én quest igjen for å få swift flight form Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Jeg mangler 1700g >: wtb cpu'en din btw. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Har begynt å sikte meg inn mot MH / BT på magen nå, og jeg lurer på hvilke req. jeg egentli bør ha på stats ? Hvor my hp, mana, spell hit, +dmg osv. trenger jeg for MH / BT ? Lenke til kommentar
Akse Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 (endret) Man må ha 10.000+ hp buffed i raids. Hit caped er et must. Mana er uviktig, mens jeg ville lage meg godt over 1k spell damage. Crit vet jeg ikke siden jeg ikke spiller mage;> Edit: Ha ekstra gear som tillater deg å ha rundt 10k for visse fighter. Endret 26. april 2008 av paraax Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 jeg ville nok hatt ~35% fire crit. Spiller ikke mage per dags dato da ! ^^ Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Jeg kjører 24% crit buffed jeg. 1k spell dmg og 190 hit. Og 9k hp buffed... Og jeg klarer meg fint. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Bør fokusere på hit-cap og mye spelldmg, du kan klare deg med 8.5-9k hp unbuffa, crit er ikke SÅ viktig som spelldmg og hit. Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Jeg kjører 24% crit buffed jeg. 1k spell dmg og 190 hit. Og 9k hp buffed... Og jeg klarer meg fint. I kara Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Jeg raider MH og ting på det nivået. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 (endret) Forøvrig wipet vi på Winterchill på 6%, ingen fokus. =/ Teller wipe på Winterchill som å raide det nivået? Isåfall gjør jeg det også. Endret 26. april 2008 av PSV Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Nei, vi raider aktivt i MH. Men var lite fokus _den_ kvelden. + at palatanken ble dc'et hele tiden samt healers. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Endelig Revered med Sporeggar, kommer til å transmute for første gang i morra tenker jeg (Primal Earth til Primal Water). Forøvrig andre charactern som er så høyt, mainen min (Warlock) er exalted uten noe særlig grunn for å bli det Forøvrig helt absurde penger man kan tjene på å farme Zangarmarsh mens man levler, alle pengene jeg har på bildet er fra levleprosessen, men null overføringer. Har kun questet i Hellfire og Zangarmarsh og er nå level 65.5, så dette går virkelig mot epic mount (Swift Flying*) ved ding level 70. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Endelig Revered med Sporeggar, kommer til å transmute for første gang i morra tenker jeg (Primal Earth til Primal Water). Forøvrig andre charactern som er så høyt, mainen min (Warlock) er exalted uten noe særlig grunn for å bli det Forøvrig helt absurde penger man kan tjene på å farme Zangarmarsh mens man levler, alle pengene jeg har på bildet er fra levleprosessen, men null overføringer. Har kun questet i Hellfire og Zangarmarsh og er nå level 65.5, så dette går virkelig mot epic mount (Swift Flying*) ved ding level 70. w000t, hva selger du? Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Se i buffs du, "Track Herbs" (Altså Herbs ) Lenke til kommentar
GLN Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 aha, 15primal life og noen dreaming glory, fel lotus og felweed der ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå