Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lurer på en ting.. er ikke helt oppdatert på alt rundt wow (dinget nesten akkurat 70)

 

Vet man når sånn ca neste sesong gladiator utstyr blir "lagt ut for salg" for honor-poeng? Altså når sesong 4 begynner? Har jo akkurat begynt å høste inn honor, men kanskje jeg heller burde spare dem til neste sesong, hvis det ikke er altfor lenge til?

Lenke til kommentar

Les litt lenger ned på siden:)

 

Edit: jeg skal være snill.

 

Q: What is Rick Roll, Rick Rolling, Rick Rolled?

 

A: (courtesy of Yahoo! Answers)

 

An internet prank or joke. Rick Roll, Rick Roll'd or Rick Rolling is an internet spam trick in which people

post a link to a Rick Astley video on Youtube, but say the viewers of the video are

being led to another video, usually proof of unconfirmed gaming news or trailers.

Endret av EvenEleven
Lenke til kommentar

Synes dere det er ok å neede på items til offspec i PUGs? Hadde en fin situasjon i HC MgT i dag. Var mage (meg), prot pala, ele shammy, resto shammy, rogue.

 

Shard of Contempt dropper. Ble litt overrasket når alle 4 needet. Roguen hadde trinketen fra hellfire og en annen grønn questreward. Kan vel delvis skjønne at palaen vil ha den, mindre sjanse for parrygibs. Men det er en DPS trinket fremfor alt, så synes roguen skulle fått den.

 

Imo så bør en ikke rolle på offspec items med mindre det er ingen andre som kan bruke den.

Og..ok for ele shammy og boomkins å rolle på cloth hvis det er en mage / priest / lock som også trenger det?

Lenke til kommentar
Synes dere det er ok å neede på items til offspec i PUGs? Hadde en fin situasjon i HC MgT i dag. Var mage (meg), prot pala, ele shammy, resto shammy, rogue.

 

Shard of Contempt dropper. Ble litt overrasket når alle 4 needet. Roguen hadde trinketen fra hellfire og en annen grønn questreward. Kan vel delvis skjønne at palaen vil ha den, mindre sjanse for parrygibs. Men det er en DPS trinket fremfor alt, så synes roguen skulle fått den.

 

Imo så bør en ikke rolle på offspec items med mindre det er ingen andre som kan bruke den.

Og..ok for ele shammy og boomkins å rolle på cloth hvis det er en mage / priest / lock som også trenger det?

De som trenger det til sitt mainspec/forbedre deres main gear bør seffølgelig ha førsteretten på itemsa, men vis alle greeder kan du neede til offspec.

Lenke til kommentar
Synes dere det er ok å neede på items til offspec i PUGs? Hadde en fin situasjon i HC MgT i dag. Var mage (meg), prot pala, ele shammy, resto shammy, rogue.

 

Shard of Contempt dropper. Ble litt overrasket når alle 4 needet. Roguen hadde trinketen fra hellfire og en annen grønn questreward. Kan vel delvis skjønne at palaen vil ha den, mindre sjanse for parrygibs. Men det er en DPS trinket fremfor alt, så synes roguen skulle fått den.

 

Imo så bør en ikke rolle på offspec items med mindre det er ingen andre som kan bruke den.

Og..ok for ele shammy og boomkins å rolle på cloth hvis det er en mage / priest / lock som også trenger det?

De som trenger det til sitt mainspec/forbedre deres main gear bør seffølgelig ha førsteretten på itemsa, men vis alle greeder kan du neede til offspec.

dette er ting man burde spørre om på forhånd, før man starter, så man slipper unødvendige krangler når sånt skjer. Om alle er enige om at man kan neede på ting til off spec er det greit. For er håpløst å spørre om slikt når en item faktisk dropper, for da sier jo seff personen som trenger til main settet nei :p Som uansett er slik det burde være. Så er enig med deg Pirja.

 

Alle har vel opplevd at en healer/tank needer på dps items for "grinde" settet sitt, eller en tanking item til en dps specc osv.. Og det er utrolig surt.

Endret av Christeven
Lenke til kommentar
Og..ok for ele shammy og boomkins å rolle på cloth hvis det er en mage / priest / lock som også trenger det?

 

Ja det vil jeg så absolutt si(men det kommer jo selvfølelig ann på situasjonen/hva som dropper)

Spiller ele shammy selv, og vet at det er utrolig lite maildrops med spelldmg/crit

Det hjelper ikke akkurat på at cloth versjonen av samme item(eller da ting rundt samme itemlevel)ofte er mye bedre!

 

Er jo uansett pve gear, så da spiller det liten rolle om du har cloth eller mail :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...