Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Finnes det noen bra tips til å lvl fort? nå mener jeg ikke å kjøpe PWLVL eller drive med noe annet ulovelig.

Bare noen tips

 

Bare å søke på nettet etter leveling guides. Disse gir deg raskeste rute fra typisk level 20 til level 70. Finnes både gratis og betalbare guider. Google er din venn :)

Lenke til kommentar
Jeg ble litt irretert på levling guiden jeg holdt på med, vet ikke hvorfor, så jeg slutta med guiden, og folk kommenterte hvor rask jeg levlet. Men så er det det 4 på vei til 70 også, så kan de fleste questa og zone'ene

 

Etter xp boosten i 2.3 så er det like greit å bare queste fortloøpende... for det er nesten alltid tilgjengelige quest. leveling guide hadde mer for seg når det var få quest å ta av og man ikke visste hvor man skulle gå alltid...

Lenke til kommentar

Prøvde questhelper nå for første gang. good bye thottbot.

Rett og slett genial, "levende" kart på M som viser hvor du skal gå, hvor du finner mobsa , hva mobs heter osv, i gruppe viser det til og med andres quest og hvilken status de har på questet.

post-64596-1209122618_thumb.jpg

Endret av War
Lenke til kommentar

Når du installerer quest helper så setter den automatisk på et level filter. Det vill si at den bare viser quester som er enkle "grønne" gjorde det på min hverfall. Det du må skrive får å få questhelperen får å vise alle questene du har er- /qh filter level så skrur du av fileteret. Du kan også skrive /qh filter zone da viser den bara quester i zonen du er i, så har du /qh find "item" eller "mobs" du skal drepe elle finne. Så kommer det opp en enkel meny med treff å greier, trykker du på den som matcher mest det du skrev og vips så viser det på kartet.

Endret av Xp3ri3nZ
Lenke til kommentar

HAHAHA, sykeste AV'en nå nettopp. Begge factionene blokket helt sykt nesten ved midten (litt nærmere horde basen enn alliance basen) så gikk vi ned fra ~250 Reinforcements nesten likt. Nå vant hordene mens alliance hadde 3 (ja, T-R-E) reinforcements igjen! Dette gikk fra bare på kills fra ~250 og ned. Drit moro :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...