FJERNET111 Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Kan flere folk poste karakterne sine. It would be ever so great 5518138[/snapback] Liek so? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Kan flere folk poste karakterne sine. It would be ever so great 5518138[/snapback] Fant et gammelt bilde Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Urk. Faen så jeg hater guildet nå. ZG, Jeklik, to wipes og så begynner sutringen. Uuul, dette er for vanskelig. La oss ta MC pre-quest istedenfor. Vi klarer dette aldri! Og så videre. To jævla timer, og to wipes, og så gir folk opp. Fyttigrisen. 5517538[/snapback] Hehe, to wipes på to timer er ingenting. Alt som trengs er rutine, ønsket om å klare det, og selvsagt kompetente spillere. Som raidlederen vår sier; hvis du ikke wiper, lærer du heller ingenting. Alt opp til seks wipes er OK, men etter det kan man like greit avbryte. Nå burde man vel klare Jeklik på seks forsøk, men å gi seg på to, det er feigt. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Guildet mitt gir seg når raidleder sier det er nok, ingen som gir opp før det. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Hehe, to wipes på to timer er ingenting. Alt som trengs er rutine, ønsket om å klare det, og selvsagt kompetente spillere. Som raidlederen vår sier; hvis du ikke wiper, lærer du heller ingenting. Alt opp til seks wipes er OK, men etter det kan man like greit avbryte. Nå burde man vel klare Jeklik på seks forsøk, men å gi seg på to, det er feigt. 5520172[/snapback] Nei, jeg vet. Vi skriver til folk at når man signer seg opp for ZG, så bør man sette av et par timer, komme forberedt og ikke forvente at epics dropper hvert tiende minutt. Det som irriterte mest, var at folk heller ville stikke i BRD og bli MC-attuned. Tåler du ikke to wipes i ZG, lykke til i MC. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 psilocybe: Få de til å lage noen nye regler... Når vi kjører raids så er det alltid i et gitt tidsrom og på hverdager så er det 18:30 - 23:00 og i helger 18:30 - 24:00. _Ingen_ går før tiden er omme eller raidleader sier det er over. Gjør det mer klart for folk i guildet hva et raid egentlig er hvis de ikke har skjønt det Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Ikke en eneste en som spiller på Darksorrow her? 5516924[/snapback] Gjør det ikke personlig, men maaaaaaange av vennene mine gjør det på Alliance. En av dem har faktisk Raptor-mounten fra ZG, den fjotten Har sett han få whispers når han har parkert i Ironforge. Lenke til kommentar
Netforce Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Weee, Loa fra ER gjør det igjen(eller vi liker å tro det ihvertfall...) 4.plass på å ta Vael nå. Bare Allianceguilds på ER som har tatt han nå faktisk. Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Digg. Endelig fikk vi ned Ragnaros. Totalt 6 treningsforsøk så på lørdag vårt 7 forsøk og han datt ned. Ble litt av en Lørdag, Onyxia, Ragnaros og Hakkar alle på en dag hehe Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Når man snakker om å ta ned bosser så tok min guild for første gang ned Nefarian på Shadowsong. Vi er den andre guilden som har tatt han og det tok oss bare to dagers forsøk. wii! Screen kommer senere. Lenke til kommentar
Netforce Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 (endret) Digg. Endelig fikk vi ned Ragnaros.Totalt 6 treningsforsøk så på lørdag vårt 7 forsøk og han datt ned. Ble litt av en Lørdag, Onyxia, Ragnaros og Hakkar alle på en dag hehe 5520692[/snapback] Grattis, er en god følelse når man tar en boss første gang.... Fikk ikke sove før klokka var 2 i natt pga at vi fikk ned Vael etter en viss tids strev.... edit:Har blitt fortalt at Vael er den vanskeligste bossen å ta i BWL, men jeg vet egentlig ingenting om hva som venter etterpå jeg da... Endret 30. januar 2006 av Netforce Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Digg. Endelig fikk vi ned Ragnaros.Totalt 6 treningsforsøk så på lørdag vårt 7 forsøk og han datt ned. Ble litt av en Lørdag, Onyxia, Ragnaros og Hakkar alle på en dag hehe 5520692[/snapback] Grattis, er en god følelse når man tar en boss første gang.... Fikk ikke sove før klokka var 2 i natt pga at vi fikk ned Vael etter en viss tids strev.... edit:Har blitt fortalt at Vael er den vanskeligste bossen å ta i BWL, men jeg vet egentlig ingenting om hva som venter etterpå jeg da... 5520698[/snapback] Gratz :=) Vi skal begynne med BWL om noen uker, må først farme litt mer i mc så casters får bedre gear. Den tiden vi har vært i MC så har det droppa masse druid, shammy og lock stuff. Resten av klassene dropper det mindre stuff til. Mages og Priests trenger bedre gear. Jeg ønkser dere lykke til videre i BWL, som du sier følsen da en ny boss går ned er kjempegod Spillmessig slår ingenting en ny bosskill Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Ny Kang innkjøpt, denne gangen til shamanen. Bare 1.25 level igjen, alt rested. Ingen righteous orbs på AH, dog. Lenke til kommentar
superreven Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Hadde det vært en idé å fått klasseforum som underforum til WoW forumet her? ...bare en tanke. Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Ikke en eneste en som spiller på Darksorrow her? 5516924[/snapback] Joda, jeg har selv en 60 warrior på den serveren. Må si det er ganske få nordmenn der rent generelt sett. Men det kryr nå av svensker og øst-europerere. Karakteren min går under navnet Comphenix og befinner seg i Guild of honor. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 (endret) Yay, heartseeking crossbow droppa. Mye skal jeg selge den for? EDIT: For, ikke på :!: Endret 30. januar 2006 av DiskSpace10GB Lenke til kommentar
Djengo^^ Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 hva betyr og "Trolle" på forum, som mange whiner over? Lenke til kommentar
Canute Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Å trolle er å skrive noe unødvendig. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Ny Kang innkjøpt, denne gangen til shamanen. Bare 1.25 level igjen, alt rested. Ingen righteous orbs på AH, dog. 5521231[/snapback] Noen strat runs og den er i boks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå