Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Urk. Faen så jeg hater guildet nå. ZG, Jeklik, to wipes og så begynner sutringen. Uuul, dette er for vanskelig. La oss ta MC pre-quest istedenfor. Vi klarer dette aldri! Og så videre. To jævla timer, og to wipes, og så gir folk opp.

 

Fyttigrisen.

5517538[/snapback]

 

Hehe, to wipes på to timer er ingenting. Alt som trengs er rutine, ønsket om å klare det, og selvsagt kompetente spillere.

 

Som raidlederen vår sier; hvis du ikke wiper, lærer du heller ingenting. Alt opp til seks wipes er OK, men etter det kan man like greit avbryte.

 

Nå burde man vel klare Jeklik på seks forsøk, men å gi seg på to, det er feigt.

Lenke til kommentar
Hehe, to wipes på to timer er ingenting. Alt som trengs er rutine, ønsket om å klare det, og selvsagt kompetente spillere.

 

Som raidlederen vår sier; hvis du ikke wiper, lærer du heller ingenting. Alt opp til seks wipes er OK, men etter det kan man like greit avbryte.

 

Nå burde man vel klare Jeklik på seks forsøk, men å gi seg på to, det er feigt.

5520172[/snapback]

 

Nei, jeg vet. Vi skriver til folk at når man signer seg opp for ZG, så bør man sette av et par timer, komme forberedt og ikke forvente at epics dropper hvert tiende minutt.

 

Det som irriterte mest, var at folk heller ville stikke i BRD og bli MC-attuned. Tåler du ikke to wipes i ZG, lykke til i MC.

Lenke til kommentar

psilocybe:

 

Få de til å lage noen nye regler... Når vi kjører raids så er det alltid i et gitt tidsrom og på hverdager så er det 18:30 - 23:00 og i helger 18:30 - 24:00. _Ingen_ går før tiden er omme eller raidleader sier det er over. Gjør det mer klart for folk i guildet hva et raid egentlig er hvis de ikke har skjønt det :)

Lenke til kommentar
Digg. Endelig fikk vi ned Ragnaros.

Totalt 6 treningsforsøk så på lørdag vårt 7 forsøk og han datt ned.  :thumbup:

Ble litt av en Lørdag, Onyxia, Ragnaros og Hakkar alle på en dag hehe

5520692[/snapback]

 

Grattis, er en god følelse når man tar en boss første gang.... Fikk ikke sove før klokka var 2 i natt pga at vi fikk ned Vael etter en viss tids strev.... :D

 

 

edit:Har blitt fortalt at Vael er den vanskeligste bossen å ta i BWL, men jeg vet egentlig ingenting om hva som venter etterpå jeg da...

Endret av Netforce
Lenke til kommentar
Digg. Endelig fikk vi ned Ragnaros.

Totalt 6 treningsforsøk så på lørdag vårt 7 forsøk og han datt ned.  :thumbup:

Ble litt av en Lørdag, Onyxia, Ragnaros og Hakkar alle på en dag hehe

5520692[/snapback]

 

Grattis, er en god følelse når man tar en boss første gang.... Fikk ikke sove før klokka var 2 i natt pga at vi fikk ned Vael etter en viss tids strev.... :D

 

 

edit:Har blitt fortalt at Vael er den vanskeligste bossen å ta i BWL, men jeg vet egentlig ingenting om hva som venter etterpå jeg da...

5520698[/snapback]

 

Gratz :=)

 

Vi skal begynne med BWL om noen uker, må først farme litt mer i mc så casters får bedre gear. Den tiden vi har vært i MC så har det droppa masse druid, shammy og lock stuff. Resten av klassene dropper det mindre stuff til. Mages og Priests trenger bedre gear.

Jeg ønkser dere lykke til videre i BWL, som du sier følsen da en ny boss går ned er kjempegod :cool: Spillmessig slår ingenting en ny bosskill :thumbup:

Lenke til kommentar
Ikke en eneste en som spiller på Darksorrow her?

5516924[/snapback]

 

Joda, jeg har selv en 60 warrior på den serveren. Må si det er ganske få nordmenn der rent generelt sett. Men det kryr nå av svensker og øst-europerere.

 

Karakteren min går under navnet Comphenix og befinner seg i Guild of honor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...