Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3t93k9

Priest og rogue 2v2 = 21% av alle teams med 2,2k+ rating.

Dr00d og warr var rundt 30% tror jeg.

3v3 var priest, mage og rogue mest brukt.

Husker ikke sia atm, men kan sikkert finne den om du vil ha den.

Natta.

EDIT: Jeg fant, jeg fant :wee:

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar

Hvordan ligger det an med dere som farmet bt før 2.4 og sunwell kom. Gjør dere fortsatt BT?

Vi har ikke hatt noen særlig gode forsøk i sunwell enda pga. mangel på enkelte klasser. Folk slutta med wow osv.

Enkelte folk i guildet whiner så jævlig på at vi fortsatt går bt, selv om enkelte trenger en del derfra. Må også legges til at de som whiner har alt de trenger derfra.. Kom ei som et sjokk.

Heldigvis så har vi tatt inn en del nye som trenger bt loot. Har lite lyst å slutte av Bt før jeg har glaive offhand >_>

Lenke til kommentar

Farmer enda BT, har tatt kalecgos, men sliter å få folk online til å progresse noe særlig på brutallus, en del folk har sluttet i det siste også som har resultert i at har måtte tatt inn en del undergeara folk som må geares opp :< (ja, og wtb illidan shields og tempest of chaos.. bare 1 shield så langt som transfera, og ikke noe sverd fra verken archi eller illidan >.> )

edit: har hatt ca 2 og en halv kveld på brutallus siden vi tok kalecgos 3 uker siden

Endret av LenniZ
Lenke til kommentar

Vi tar BT om vi har tid. Tok BT etter at felmyst var død de første IDene, men nå som Eredar Twins er oppe er det full focus på dem. Så de 2 forrige IDene har vi ikke gått i BT.

I går fikk vi ned felmyst klokken 22:00, så da gikk vi like så godt inn i BT og tok ned Shade of Akama. Regner med at vi klarer Eredar Twins denne uken, med tanke på hvor nærme vi var sist ID, så da blir det vell BT igjen på tirsdagen.

Så: Sunwell er førsteprioritering, og så går vi BT om vi har tid.

Lenke til kommentar
Hahaha, Brutallus døde etter enrage, med 1 rogue og 3 healers igjen. :D

Må nesetn quote meg selv her. Roguen var så høy på pæra etter dette, og skrøyt så fælt over å ha tatt Brutallus alene. Men i følge WWS log, så var det den siste ticken på en SW:D som tok knekken på han. :p

Lenke til kommentar

Haha, nice!

Siste raidet 40 man raide vi gjorde før tbc (Molten Core siden vi hadde mange alts, samt veldig undergeara spillere for å få fylt opp raidet), greide vi av en eller annen grunn ikke drepe ragnaros før elementals spwana, ingen i raide var forbredt på det, så nesten hele raidet daua utenom en balance druid. Når ragnaros spwana igjenn (vi greide å drepe elementals før det skjedde) hadde han akkurat nok hp til at en moonfire drepte han. Vi fikk høre hvordan han oneshotta ragnaros ganske langt inn i tbc ja.

Lenke til kommentar
Det var det å forstå patch notes, da.

Vanskelig for visse "folk".

oi, ro ned :p

Shamans er kongen av raids i hvert fall.

plx show how....Syns ikke jeg er helt konge som enhancement...

Vell, var jo snakk om healers her, resto shamans er kongen av raids.

Og enhancement shammies er jo brukbare de, vi har alltid en i fury warrior og rogue-gruppa.

Lenke til kommentar
Det var det å forstå patch notes, da.

Vanskelig for visse "folk".

oi, ro ned :p

Shamans er kongen av raids i hvert fall.

plx show how....Syns ikke jeg er helt konge som enhancement...

Vell, var jo snakk om healers her, resto shamans er kongen av raids.

Og enhancement shammies er jo brukbare de, vi har alltid en i fury warrior og rogue-gruppa.

det er nemlig den responsen jeg forventa meg også. Jeg likte det (les: enhancement) en stund, men så så jeg at all melee er godt over meg på dps lista hver gang, og da ble det litt mindre morsomt. Jeg forstår at en shaman buffer gruppa, og ikke skal toppe dps lista, men det finnes da grenser :/

Vurderer å rerolle resto, men har ikke så bra gear atm: rundt +1800 healing og 179'ish MP5. ...og guilden begynte i BT nå :/ Jeg orker pokker meg ikke å farme 300+ badges for å forbedre det heller :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...