Skogslik Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 ja fult klar over det, men EOTS marks trenger man ikkje. bare AV WSG og AB marks + honor. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Wow-tegneserie blir oversatt til norsk "Vi følger orken Rehgar og hans gladiatorteam bestående av blodalven Valeera Sanguinar, nattalven Broll Bearmantle og mennesket kalt Crocoføde i deres kamp for å overleve og seire i Dire Maul. Mennesket Crocoføde, senere døpt Lo'gosh i Dire Maul, aner ingenting om sin fortid, men det kan virke som han har noe stort i vente. Kampen blir lang og hard, men seieren og æren desto større. Eventyret venter... " :!: Sanguinar? Crocoføde? Hjelpes meg hvor skal det ende... Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Huff, ble så skuffet da jeg fant ut at jeg måtte farme 40 AB marks for vindicator belte. Men fikk Et nytt fra Ilhoof så da gidder jeg ikke Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 299: The dungeon lifecycle raid dungeons blir bare lettere og lettere for hver patch som kommer, så ta en titt hvordan det gjøres http://www.thenoobcomic.com/index.php?pos=299 Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Nå blir det nok slutt på en del av Arena rating jukset. PTR patchnotes Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 det kan du nesten være sikker på Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Nå blir det nok slutt på en del av Arena rating jukset. PTR patchnotes Det var på tide! Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 World Environment * Creature versions of the Polymorph spell no longer heal the affected target. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 World Environment * Creature versions of the Polymorph spell no longer heal the affected target. bare jeg som syns at det er en LITT for drøy buff? Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 World Environment * Creature versions of the Polymorph spell no longer heal the affected target. bare jeg som syns at det er en LITT for drøy buff? Syns egentlig også det du. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Regner med at de snakker om mobs sin polymorph. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Håper at det er mage sin, wtb no regen i PvP og jeg er good to go. Forøvrig, jeg får ikke til å legge til fonts i Shared Media, har fontfilen men å bare legge den i fontsmappen funker ikke. Har også prøvd å endre den filen der, men funker ikke. Halp pl0x. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 (endret) Creature version betyr temmelig klart og tydelig at det er snakk om mobs sin form for polymorph vil nå jeg påstå... Edit: Den hadde forøvrig ligget under mage og ikke world environment hvis det gjaldt mage sin sheep Endret 23. april 2008 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Det var det å forstå patch notes, da. Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Det var det å forstå patch notes, da. Vanskelig for visse "folk". Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Ser ikke poenget i at Halve Drøm kommer for å leke bedrevitere nå Jeg påpekte det sånn at det ikke skulle bli misforståelser, ikke slik at Drøm skulle leke bedrevitere... Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 (endret) Ser ikke poenget i at Halve Drøm kommer for å leke bedrevitere nå Jeg påpekte det sånn at det ikke skulle bli misforståelser, ikke slik at Drøm skulle leke bedrevitere... Jeg fikk en slik plagsom wow error igjen, og repairer wow på nytt idag. Måtte laste ned en ny patch, som tar ørten timer Må da ha noe å gjøre mens jeg venter. Og btw! Exalted Netherwing =D Endret 23. april 2008 av Tullut Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Grats med exalted netherwing, jeg er godt på vei til min epicflyer nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå