olegunnaro Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Er det flere wow veteraner der ute som etter å ha sett fks Age of Conan vurderer å kutte ut Wow totalt når det kommer ut? Vel om det er så bra som alle skal ha det til da vel å merke...jeg synes Wow er helt konge men etter å ha sett sikkert timesvis av AoC i action nå så virker Wow veldig barnslig og utdatert. Andre veteraner som har noen formeninger. Med veteran så mener jeg vi som har spilt siden før spillet var i salg..eller i det minste fra day 1. Har pre ordra AOC men har ingen skyhøye forventninger til spillet. Hva som interesserer meg mest er 18 års aldersgrense. Håper på et større utvalg mature audience enn hva wow har i dag. Synes wow miljøet har tapt seg enormt siden første året jeg spilte tilbake i 2005. Er spillet derimot veldig dårlig, noe jeg ikke tror blir det vel å fortsette med wow inntil videre. Har omtrent samme meninger som deg. Å være i skikkelig guild hjelper dog mot noen av problemene med WoW. Pugs holder jeg meg langt unna. Kommer nok ikke til å slutte helt med wow fordet om jeg begynner med AoC, i allefall ikke med det første. Lenke til kommentar
TaigaH Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Grattis, ble det noe loot på deg? nopes. Ble 3 badges men. I'll live (se armory link i profilen) Stamina gems i shoulders + boots ;< 12 stam enchant på boots ;< Ditt gear + de våpenene, får lyst til å gråte ;< Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Raider dere i 7 timer ? >_> Lenke til kommentar
EspeN1337 Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 5 timer ca er vell det som er mest vanlig om du har en normal guild Som oftest fleste guilder raider fra ca rundt 18:00 til 24:00 sann ca : ) Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Bare lurer på om jeg burde holde meg til +50 shadowdamage neck fra Kara isteden. Lenke til kommentar
EspeN1337 Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Hama, hvilken neck har du nå ? Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Har både Ritssyn's Lost Pendant og Shattered Sun Pendant of Acumen Ritssyn's Lost Pendant Binds when picked up Neck +24 Stamina Requires Level 70 Equip: Increases damage done by Shadow spells and effects by up to 51. Shattered Sun Pendant of Acumen Binds when picked up Neck +19 Stamina +18 Intellect Requires Level 70 Requires Shattered Sun Offensive - Exalted Equip: Increases damage and healing done by magical spells and effects by up to 37. Equip: Your spells have a chance to call on the power of the Arcane if you're exalted with the Scryers, or the Light if you're exalted with the Aldor. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Grattis, ble det noe loot på deg? nopes. Ble 3 badges men. I'll live (se armory link i profilen) Stamina gems i shoulders + boots ;< 12 stam enchant på boots ;< Ditt gear + de våpenene, får lyst til å gråte ;< vel ser ingenting gærnt i å ha litt stam gems/enchants. Det hjelper veldig med å ha 10k hp buffed i raids for å overleve trash dmg og evt masse spikedmg fra random ting. F.eks på Morrogrim er det en must. I Vasj fighten i dag har de 10k redda meg masse. Lenke til kommentar
EspeN1337 Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Hama, hvilken neck har du nå ? Ja ok, det spørs nesten jeg ville tatt kara necken tho : ) Selvom proc raten på Shattered sun necken er ekstremt bra. Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 5 timer ca er vell det som er mest vanlig om du har en normal guild Som oftest fleste guilder raider fra ca rundt 18:00 til 24:00 sann ca : ) 20:00 til 23:30 her ;p Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Hama, hvilken neck har du nå ? Ja ok, det spørs nesten jeg ville tatt kara necken tho : ) Selvom proc raten på Shattered sun necken er ekstremt bra. Alt kommer jo ann på hvor bra proccen er. Shattered sun necken har mer spelldamage, men litt mindre shadowdamage. Er mer spelldamage og proc nok til p overveie tapet av shadowdamage? Er det noen som vet hva procsjangsen og skaden den gjør er? Litt vanskelig og ta info fra ett raid når jeg ikke vet hvor yme skade han gjorde totalt. for alt jeg vet kan jo en av timene gått med til pauser. Lenke til kommentar
EspeN1337 Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 5 timer ca er vell det som er mest vanlig om du har en normal guild Som oftest fleste guilder raider fra ca rundt 18:00 til 24:00 sann ca : ) 20:00 til 23:30 her ;p åå ? Progress guild da eller bare farm guild ? Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Progress etter 2.4. Farma Illidan i par-tre mnd. Men nå er det natt. <3 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Er det flere wow veteraner der ute som etter å ha sett fks Age of Conan vurderer å kutte ut Wow totalt når det kommer ut? Vel om det er så bra som alle skal ha det til da vel å merke...jeg synes Wow er helt konge men etter å ha sett sikkert timesvis av AoC i action nå så virker Wow veldig barnslig og utdatert. Andre veteraner som har noen formeninger. Med veteran så mener jeg vi som har spilt siden før spillet var i salg..eller i det minste fra day 1. Har pre ordra AOC men har ingen skyhøye forventninger til spillet. Hva som interesserer meg mest er 18 års aldersgrense. Håper på et større utvalg mature audience enn hva wow har i dag. Synes wow miljøet har tapt seg enormt siden første året jeg spilte tilbake i 2005. Er spillet derimot veldig dårlig, noe jeg ikke tror blir det vel å fortsette med wow inntil videre. Har omtrent samme meninger som deg. Å være i skikkelig guild hjelper dog mot noen av problemene med WoW. Pugs holder jeg meg langt unna. Kommer nok ikke til å slutte helt med wow fordet om jeg begynner med AoC, i allefall ikke med det første. Ja en bra guild og bra kontakter hjelper veldig mye, virker som det over kort tid har eksplodert med litt yngre spillere for tiden. Ikke at det er noe galt men en er lissom ikke på helt samme bølgelengde... Venter på collectors edition av både Aoc og War...men skal samtidig teste den nye tillegspakke til wow selvf. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Etter 1 mnd inne på Beta- forumet til AoC tror jeg det er mange som kommer til å bli overrasket over spillerbasen til AoC. Akkurat nøyaktig like møkkings ubrukelig som WoW og LotRO. 18 års aldersgrense har visst ikke hjulpet noen ting ... SPillet i seg selv har jeg ikke fått testet nok i Beta til å gjøre opp noen 100% mening. Må bare teste ved release. Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Etter 1 mnd inne på Beta- forumet til AoC tror jeg det er mange som kommer til å bli overrasket over spillerbasen til AoC.Akkurat nøyaktig like møkkings ubrukelig som WoW og LotRO. 18 års aldersgrense har visst ikke hjulpet noen ting ... SPillet i seg selv har jeg ikke fått testet nok i Beta til å gjøre opp noen 100% mening. Må bare teste ved release. Jeg tror dette har mye med å gjøre at hvem som helst kan registere seg for beta under falsk fødselsdato. I butikken hvor jeg jobber kommer vi ikke til å selge spillet til mindreårige, og foreldre som skal kjøpe det vil få samme beskjed som de som skal kjøpe GTA: Dette er et veldig voldelig spill og kan absolutt ikke anbefales til noen under 18 år. Selvølgelig vil noen slippe igjennom, men at du har solgt skinnet før i det hele tatt jakta har startet synes jeg er litt feil Lenke til kommentar
PSV Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 (endret) Har selv veldig liten tro på AoC, så liten at jeg ikke engang har forhåndsbestilt. Det blir liksom ikke noe bra spill når man sammenligner det oppimot World of Warcraft. Alt skal være som WoW på en måte, og da feiler det fullstendig med elendig system på alle fronter, dessverre. For meg sålangt, så ser det bare ut som en forbedret utgave av Everquest, noe som dog var ett ubeskrivelig bra spill. Diablo III derimot, kan bli spennende. (Dere så hva som skjedde med Vanguard...) Endret 21. april 2008 av PSV Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Har selv veldig liten tro på AoC, så liten at jeg ikke engang har forhåndsbestilt. Det blir liksom ikke noe bra spill når man sammenligner det oppimot World of Warcraft. Alt skal være som WoW på en måte, og da feiler det fullstendig med elendig system på alle fronter, dessverre. For meg sålangt, så ser det bare ut som en forbedret utgave av Everquest, noe som dog var ett ubeskrivelig bra spill. Diablo III derimot, kan bli spennende. (Dere så hva som skjedde med Vanguard...) Synes du bruker totalt gal sammenligning. Skal alle FPS spill være crappy Wolfenstein 3D kopier da? Eller alle RTS spill er crappy Dune kopier? Og du tar feil, MMORPG'ene er ikke WoW-kopier; de er Ultima Online kopier i så fall.. Istedet for å finne likhetene i alle spill, hva med å finne forskjellene? Jeg synes det er fantastisk flott å spille ett spill og være helt åpen til spillet. Hva er poenget med å kjøpe aviser når det er de samme 29 bokstavene som går om igjen og om igjen? Noen liker mora, noen liker dattera, sånn vil det alltid være. I butikken vår er det rimelig stor interesse for AoC, spesiellt blandt de mer voksne kundene. Selv gleder jeg meg som en unge på julaften Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Sånn ca hvor mye rep får man pr dag hvis man gjør alle SSO questene? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Kommer litt an på hvilken fase du er i, men er du i fase 2 eller noe (sterkt usikker på hvilken fase jeg er i), så får du rundt 2850 rep dagen eller noe. Tror jeg. Ikke helt sikker, regna i huet nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå