Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan har du klart det?!

 

Selve levlingen (60-70) tok vel bare cirka 2 dager played.

 

Raidet før TBC, 5 timer 5 ganger i uka, når det legges sammen så blir det jo selvfølgelig en del played. :) Får håpe noen vil ha en tier3-gearet paladin i instancer nå da. (Har ikke gjort noe som helst klart til 70, slik som med de andre charsa.)

Lenke til kommentar
starta en ny account her om dangen, men så fant jeg passordet i dag til den gamle kontoen min(tok meg en lang pause, så jeg glemte det), Men nå har jeg tenkt å fryse den ene kontoen min, og der har jeg akkurat lagt inn 60 dagers kort. så Viss jeg fryser den kontoen, vil 60 dagers korte bli stoppet og slutte å telle dager? eller vil du forstette og telle dager?

Tror den vil fortsette og telle dager. Av en eller annen idiotisk grunn

Korrekt

Går det ann å "overføre" de dagene som er igjen over på den andre kontoen?

Lenke til kommentar

Er det flere wow veteraner der ute som etter å ha sett fks Age of Conan vurderer å kutte ut Wow totalt når det kommer ut?

 

Vel om det er så bra som alle skal ha det til da vel å merke...jeg synes Wow er helt konge men etter å ha sett sikkert timesvis av AoC i action nå så virker Wow veldig barnslig og utdatert.

 

Andre veteraner som har noen formeninger. Med veteran så mener jeg vi som har spilt siden før spillet var i salg..eller i det minste fra day 1.

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar
Hvordan har du klart det?!

 

Selve levlingen (60-70) tok vel bare cirka 2 dager played.

 

Raidet før TBC, 5 timer 5 ganger i uka, når det legges sammen så blir det jo selvfølgelig en del played. :) Får håpe noen vil ha en tier3-gearet paladin i instancer nå da. (Har ikke gjort noe som helst klart til 70, slik som med de andre charsa.)

Syke syke syke jævel :D
Lenke til kommentar
Er det flere wow veteraner der ute som etter å ha sett fks Age of Conan vurderer å kutte ut Wow totalt når det kommer ut?

 

Vel om det er så bra som alle skal ha det til da vel å merke...jeg synes Wow er helt konge men etter å ha sett sikkert timesvis av AoC i action nå så virker Wow veldig barnslig og utdatert.

 

Andre veteraner som har noen formeninger. Med veteran så mener jeg vi som har spilt siden før spillet var i salg..eller i det minste fra day 1.

 

Har pre ordra AOC men har ingen skyhøye forventninger til spillet.

Hva som interesserer meg mest er 18 års aldersgrense.

Håper på et større utvalg mature audience enn hva wow har i dag.

Synes wow miljøet har tapt seg enormt siden første året jeg spilte tilbake i 2005.

Er spillet derimot veldig dårlig, noe jeg ikke tror blir det vel å fortsette med wow inntil videre.

Lenke til kommentar
No offense, men hvorfor har du ingen custombindings?

Hvorfor fikse noe som fungerer?

 

Jeg har ingen keybindings fordi jeg ikke har sittet på hovedpcen en stund (jeg er for LAT til å hente den...), og har hatt ei internettlinje som mildt sagt har sugd balle. Skal si det er veldig morsomt å spille med touchpad, da spesielt på PVP server, 4-500ms og maksimum 20fps på laveste instillinger (cirka 0.2fps i storbyer) hjelper også på.

 

Selvfølgelig hjelper dog keybindings, men som sagt, jeg er lat :)

 

(Har ikke drevet med arena eller lignende kan dog også sies, av åpenbare årsaker.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...