Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Aha, den gangen jeg spilte runescape sa de fryst istedet for banned. Min feil. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Nå ser det ut som min kanskje står for tur Bare betale ned gjelda, får jeg det morsomt igjen i løpet av den perioden så får vi se Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Derfor vi skal slaye i 3v3, vet du. Det er bare å finne en god shaman igjen. Lenke til kommentar
Ducktoy Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 andre som har problemer med wow i dag? blir disconnecta innen 20 sekunder, og problemet mitt ser ut som en teliaserver/router som holder helvete. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Instances. Evt. temme et nytt, tilsvarende pet i høyere level. Hvilken server? hehe, nei, jeg vil beholde spøkelseskatten min. Det jeg egentlig lurte på var beste spec(?) å ta for å levle pet (og meg selv) opp til min level. Skjønt om jeg får tatt instances med pet på passive burde det vel gå ja...bare sørge for at Pet ikke aggroer Alt og alle siden det er level 50% av meg Silvermoon btw. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Huff, PvE-server. Uansett, er det +12agi som er alternativet for lolretgearet mitt? (pvp). Har naturligvis speccet 3/3 pursuit of justice. PvP. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Der var accounten Frozen. cheers You and me both Da er vi 3 ^^ Slenger meg vel på, om Crysis mulitplayer er noe særlig. Finner det ut om ca. 20 dager når jeg får ny PC. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 (endret) Huff, PvE-server. Uansett, er det +12agi som er alternativet for lolretgearet mitt? (pvp). Har naturligvis speccet 3/3 pursuit of justice. PvP. Heh, slik tenkte jeg også helt til jeg satte meg ned og tenkte over det. Det er null grunn til å rolle PvP server nå som omtrent alt av PvP skjer i BG eller Arena.... da er det bare ganking igjen... og hvor gøy er det? Men nå skal vi ikke starte den diskusjonen igjen da Endret 21. april 2008 av MrLee Lenke til kommentar
n4w Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Aha, den gangen jeg spilte runescape sa de fryst istedet for banned. Min feil. Broren min spiller RuneScape. forferdelig irriterende og høre på den veldig dårlige lydkvaliteten, for ikke å snakke om grafikken! Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Second that... Mindre gjennomført spill finner du nok ikke. (/offtopic) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Spilte det til jeg hørte om wow, og når jeg hørte om wow starta jeg ikke uansett. Gikk over til CS og det ligger mye i det fortsatt. /offtopic oO Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Tar det langt tid å skaffa groupt til BG og Arena på PVE server? Lenke til kommentar
War Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 (endret) questet der man betaler 1000g for en tittel, er det noen fordeler uten om det? Alle har jo titler av. Endret 21. april 2008 av War Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 (endret) Tar det langt tid å skaffa groupt til BG og Arena på PVE server? nøyaktig samme som på pvp server etter min erfaring Endret 21. april 2008 av Christeven Lenke til kommentar
Grand Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 starta en ny account her om dangen, men så fant jeg passordet i dag til den gamle kontoen min(tok meg en lang pause, så jeg glemte det), Men nå har jeg tenkt å fryse den ene kontoen min, og der har jeg akkurat lagt inn 60 dagers kort. så Viss jeg fryser den kontoen, vil 60 dagers korte bli stoppet og slutte å telle dager? eller vil du forstette og telle dager? Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Ok, dette har helt sikkert blitt spurt om før, men jeg orka rett og slett ikke å se bakove i tråden osv. nå. Noen som vet når S2 kan kjøpes for honor? Enten blir det til at jeg farmer S1, ellers farmer jeg helt til S2 kommer, og kjøper så mye som jeg har råd til da. Lenke til kommentar
storken Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Trenger forslag til navn på PvP guild! Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 starta en ny account her om dangen, men så fant jeg passordet i dag til den gamle kontoen min(tok meg en lang pause, så jeg glemte det), Men nå har jeg tenkt å fryse den ene kontoen min, og der har jeg akkurat lagt inn 60 dagers kort. så Viss jeg fryser den kontoen, vil 60 dagers korte bli stoppet og slutte å telle dager? eller vil du forstette og telle dager? Tror den vil fortsette og telle dager. Av en eller annen idiotisk grunn Lenke til kommentar
GLN Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 starta en ny account her om dangen, men så fant jeg passordet i dag til den gamle kontoen min(tok meg en lang pause, så jeg glemte det), Men nå har jeg tenkt å fryse den ene kontoen min, og der har jeg akkurat lagt inn 60 dagers kort. så Viss jeg fryser den kontoen, vil 60 dagers korte bli stoppet og slutte å telle dager? eller vil du forstette og telle dager? Tror den vil fortsette og telle dager. Av en eller annen idiotisk grunn Korrekt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå