Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Instances. Evt. temme et nytt, tilsvarende pet i høyere level.

 

Hvilken server? :)

 

hehe, nei, jeg vil beholde spøkelseskatten min. Det jeg egentlig lurte på var beste spec(?) å ta for å levle pet (og meg selv) opp til min level. Skjønt om jeg får tatt instances med pet på passive burde det vel gå ja...bare sørge for at Pet ikke aggroer Alt og alle siden det er level 50% av meg :p

 

Silvermoon btw.

Lenke til kommentar
Huff, PvE-server.

 

Uansett, er det +12agi som er alternativet for lolretgearet mitt? (pvp). Har naturligvis speccet 3/3 pursuit of justice. PvP.

 

 

Heh, slik tenkte jeg også helt til jeg satte meg ned og tenkte over det. Det er null grunn til å rolle PvP server nå som omtrent alt av PvP skjer i BG eller Arena.... da er det bare ganking igjen... og hvor gøy er det?

 

Men nå skal vi ikke starte den diskusjonen igjen da :)

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Spilte det til jeg hørte om wow, og når jeg hørte om wow starta jeg ikke uansett. Gikk over til CS og det ligger mye i det fortsatt.

 

/offtopic oO

Lenke til kommentar

starta en ny account her om dangen, men så fant jeg passordet i dag til den gamle kontoen min(tok meg en lang pause, så jeg glemte det), Men nå har jeg tenkt å fryse den ene kontoen min, og der har jeg akkurat lagt inn 60 dagers kort. så Viss jeg fryser den kontoen, vil 60 dagers korte bli stoppet og slutte å telle dager? eller vil du forstette og telle dager?

Lenke til kommentar
starta en ny account her om dangen, men så fant jeg passordet i dag til den gamle kontoen min(tok meg en lang pause, så jeg glemte det), Men nå har jeg tenkt å fryse den ene kontoen min, og der har jeg akkurat lagt inn 60 dagers kort. så Viss jeg fryser den kontoen, vil 60 dagers korte bli stoppet og slutte å telle dager? eller vil du forstette og telle dager?

Tror den vil fortsette og telle dager. Av en eller annen idiotisk grunn

Lenke til kommentar
starta en ny account her om dangen, men så fant jeg passordet i dag til den gamle kontoen min(tok meg en lang pause, så jeg glemte det), Men nå har jeg tenkt å fryse den ene kontoen min, og der har jeg akkurat lagt inn 60 dagers kort. så Viss jeg fryser den kontoen, vil 60 dagers korte bli stoppet og slutte å telle dager? eller vil du forstette og telle dager?

Tror den vil fortsette og telle dager. Av en eller annen idiotisk grunn

Korrekt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...