Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Aril, hvis du tenker på "flyvedyret" så ser det slik ut siden han har flydd fra sunwell øya som kom i patch 2.4

 

Ah! Jeg skjønner. Ja, det var "flyvedyret" jeg tenkte på. Takk for oppklaringen.

 

Har kun vært der et par ganger med den ene av mine to lvl70 chars, og det var vel samme dag som patchen kom ut, eller dagen etter - husker ikke helt. Har ikke vært der siden. Det var så folksomt der at det var ikke plass til meg, og fant det derfor lurest å vente til det verste rushet var over.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

 

Tror jeg skal tanke Krosh Firehand i Gruul's lair i morgen. I den forbindelse lurer jeg litt på gearet.

 

Jeg har funnet litt gear på AH, der jeg får 10973HP (6256 Mana), ubuffa; MEN 0 spell hit rating.

Om jeg bruker Gladiator Staffen får jeg 10763HP (6776 Mana), ubuffa; med 21 spell hit rating.

 

Jeg vet ikke om denne HP holder ubuffa?

 

Ville anbefalt 9k HP unbuffed, 60+ hit rating med 5/5 Arcane Focus, 8k mana unbuffed. Ikke nødvendig å gimpe andre stats så mye for å få 1k hp ekstra. Fullt buffed med elixirs, food og buffs får du nesten 3k hp ekstra uansett.

Lenke til kommentar

Du sier jo det selv, expertise reduserer sjangsene for at en mob dodger/parrier dine angrep.

Hit reduserer sjangsene for at dine angrep misser på en mob.

 

Eneste sammenhengen er at begge øker sjangsen for dine angrep å treffe en mob, ellers har ikke hit noe å gjøre med dodge/parry og expertise har ikke noe å gjøre med miss/hit.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Noen som veit når merciless kan bli kjøpt for normal honor? Altså når blizz har sagt det kommer.

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar
Ok. Orker ikke vente :p

 

Takk

 

Tips: Kjøp alle de andre PVP delene før du kjøper gladiatorsett for honor... F.eks cloak, trinket, bracer, belt, boots, rings og necklaces... Hvis du vil ha setbonusen, kan du heller kjøpe deg det factionPVPsettet som kom i 2.4^^

Endret av Gnimmels
Lenke til kommentar
Ekke sikker på hvilke deler han mente, men linky?

 

Er to sett du kan velge som priest; Dette og dette... Du må kun være honored med de forskjellige factionene for å kjøpe de.

Factionene er Thrallmar, Lower city, Cenarion Expedition, The Sha'tar og Keepers of time.

 

Som nevnt er vel Keepers of time litt værre enn de andre, men du får jo 4setbonusen uten delen fra KoT.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...