aril Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Aril, hvis du tenker på "flyvedyret" så ser det slik ut siden han har flydd fra sunwell øya som kom i patch 2.4 Ah! Jeg skjønner. Ja, det var "flyvedyret" jeg tenkte på. Takk for oppklaringen. Har kun vært der et par ganger med den ene av mine to lvl70 chars, og det var vel samme dag som patchen kom ut, eller dagen etter - husker ikke helt. Har ikke vært der siden. Det var så folksomt der at det var ikke plass til meg, og fant det derfor lurest å vente til det verste rushet var over. Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Finnes det en addon som fjerner glowcaps fra herb trackern? Tror ikke det, men du kan bli honored (eller er det revered) med sporeggar. Da tror jeg de vil forsvinne. Hvis jeg ikke husker helt feil^^ Lenke til kommentar
xTep Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Hei Tror jeg skal tanke Krosh Firehand i Gruul's lair i morgen. I den forbindelse lurer jeg litt på gearet. Jeg har funnet litt gear på AH, der jeg får 10973HP (6256 Mana), ubuffa; MEN 0 spell hit rating. Om jeg bruker Gladiator Staffen får jeg 10763HP (6776 Mana), ubuffa; med 21 spell hit rating. Jeg vet ikke om denne HP holder ubuffa? Ville anbefalt 9k HP unbuffed, 60+ hit rating med 5/5 Arcane Focus, 8k mana unbuffed. Ikke nødvendig å gimpe andre stats så mye for å få 1k hp ekstra. Fullt buffed med elixirs, food og buffs får du nesten 3k hp ekstra uansett. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Noen som vet om noen fine addons for huntere? Sliter med å finne noen. Lenke til kommentar
War Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 (endret) Expertise hvordan fungerer det VS +hit for melee? Reduserer muligheten for dodge og parry , blir det på en måte det samme? Endret 20. april 2008 av War Lenke til kommentar
TaigaH Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Du sier jo det selv, expertise reduserer sjangsene for at en mob dodger/parrier dine angrep. Hit reduserer sjangsene for at dine angrep misser på en mob. Eneste sammenhengen er at begge øker sjangsen for dine angrep å treffe en mob, ellers har ikke hit noe å gjøre med dodge/parry og expertise har ikke noe å gjøre med miss/hit. Lenke til kommentar
War Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 (endret) Ahhh nå skjønte jeg det , takker Endret 20. april 2008 av War Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 (endret) Noen som veit når merciless kan bli kjøpt for normal honor? Altså når blizz har sagt det kommer. Endret 20. april 2008 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Finnes det en addon som fjerner glowcaps fra herb trackern? Tror ikke det, men du kan bli honored (eller er det revered) med sporeggar. Da tror jeg de vil forsvinne. Hvis jeg ikke husker helt feil^^ Jeg er exalted og de er der enda når jeg flyr gjennom favorittmyra mi Lenke til kommentar
Epixx Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Noen som veit når merciless kan bli kjøpt for normal honor? Altså når blizz har sagt det kommer. Den kommer 2 uker etter at Blizz sier den skal komme..noe som kan være i morgen, eller om 3 måneder. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Ok. Orker ikke vente Takk Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Trur eg har fått keylogger på PC-en! :S Er det nokon som veit om eit godt antispyware program som mest sannsynlig vil fjerne dette?! Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 (endret) Ok. Orker ikke vente Takk Tips: Kjøp alle de andre PVP delene før du kjøper gladiatorsett for honor... F.eks cloak, trinket, bracer, belt, boots, rings og necklaces... Hvis du vil ha setbonusen, kan du heller kjøpe deg det factionPVPsettet som kom i 2.4^^ Endret 20. april 2008 av Gnimmels Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Og frame rep hos alle? :-/ Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 (endret) Du blir vel honored med de fleste når du levler? Eneste jeg ikke var honored med ved 70 ding var KoT. Edit: Tenkte meg ikke så godt om nå, trenger du revered for noen av delene? Endret 20. april 2008 av Inxs Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Ekke sikker på hvilke deler han mente, men linky? Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 (endret) Woot! First kill på leothras. 2 sekunder fra enrage og en dps i live. Way to close! Edit: Var faktisk en healer som drepte han. Endret 20. april 2008 av Hamaestra Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Ekke sikker på hvilke deler han mente, men linky? Er to sett du kan velge som priest; Dette og dette... Du må kun være honored med de forskjellige factionene for å kjøpe de. Factionene er Thrallmar, Lower city, Cenarion Expedition, The Sha'tar og Keepers of time. Som nevnt er vel Keepers of time litt værre enn de andre, men du får jo 4setbonusen uten delen fra KoT. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå