Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Tenkte på prest, men.. Takk Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Er vel samma det egentlig, jeg bare ga forlsag til keybindings. ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Joda, takk, men har aldri vært disc, veit ikke hvilke jeg burde ha nærme.. Mass dispell osv.. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Og der var roguen 70. Nå blir det litt pvp-gear farming. Så arena på mandag. Blir artig. Lenke til kommentar
storken Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 (endret) hahaha, fikk meg en god latter nuh :!: Spilte på Roguen min, som er lvl 8, og ble angrepet av en troll shadowpriest (amani elns). Livet mitt går fortere ned enn forventet og finner meg snart i en situasjon der jeg gouger og legger på spring. Shadow word: Pain, dukker opp som debuff, 18 hp - 11 hp - 4 hp (spamme spiseknappen desperat i håp om å komme ut av combat), sitter å venter på at siste tick av debuffen skal ticke 2-1-0. Characterscreen! World Server Down Lurer på hvordan det gikk Edit: logga innpå igjenn, fikk 10 hp, sisteticket løp ut og tok 7 av de, jeg overlevde Endret 19. april 2008 av storken Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 En uvanelig hendels Var det en duel da? Siden du ble angrepet, eller har du bare løpt langt? Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Tenkte litt på da jeg gjorde den dailyen i Quel DAnas, hvor du lfyr over dead scar or skyter med noen greier, du flyr jo over brutallus der? kan man da se hvis noen driver og dreper han? Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Nei. Du vet hvordan en instance fungerer, sant? Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Med mindre det er mulig å løpe opp til han, men tviler sterkt på at det går. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Finnes det en addon som fjerner glowcaps fra herb trackern? Lenke til kommentar
War Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 (endret) Skjønner hvorfor man vil ha shadowpriest i gruppa i 25man. Er paladin , var i kara drepte 3 adds og moroes på 3% ingen mana pots 100% mana igjen med spamheal hele fighten. Opera etterpå R og J 99% mana igjen da begge døde uten noen pots. 1% på en boss som er på 4 kills med full spamheal uten pause. Endret 19. april 2008 av War Lenke til kommentar
storken Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 En uvanelig hendels Var det en duel da? Siden du ble angrepet, eller har du bare løpt langt? Var en vanlig mob som paina meg. Amani troll shadowpriest elns, første gang jeg har satt pris på World server down ^_^ Lenke til kommentar
TaigaH Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Noen som har en 42/19/0 prest? Kan dere sende screenshot av UI'et deres /vil se keybindings til pvp) Vises ikke hva greier er bundet til på action baren min, ser så stygt ut. Men kan jo si litt om hvordan jeg har mine greier bundet da. Shield - middle mouse button gheal - mouse button 4 flash heal - mouse button 5 renew - mouse wheel up mana burn - 1 mass dispel - 2 binding heal - 3 PoM - shift + f PI - shift + c PS - shift + mouse button 5 dispel - f "target megselv, dispel" macro - q "target megselv, dispel min 2v2 partner" macro - shift + q var vel de aller mest viktige binda tenker jeg, så har jeg ting some wand, mc, r1 sw:p, mind blast, full rank sw:p, sw:d, stopcast macro, trinket, trinket nr 2, inner focus, drikke, lavere rank (mana burn, heals etc) bundet litt her og der Lenke til kommentar
storken Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Her er de knappene jeg bruker til bindings, kan jo få litt inspirasjon Mouse 1-5 Q E R T Y F G H shift F C V 1-7 Tab Caps L Shift R F1-F12 Holder til alt fra heals til mount :thumbsup: Og: ikke la C,V og R gå til spille på standardkeybindings, de ligger godt plassert. Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Jeg bruker: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 Shift+1, Shift+2, Shift+3, Shift+4 V, Shift+V. F, Shift+F, Ctrl+F, Alt+F G, Shift+G, Ctrl+G T, j, |, Alt+| Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 (endret) Hei Tror jeg skal tanke Krosh Firehand i Gruul's lair i morgen. I den forbindelse lurer jeg litt på gearet. Jeg har funnet litt gear på AH, der jeg får 10973HP (6256 Mana), ubuffa; MEN 0 spell hit rating. Om jeg bruker Gladiator Staffen får jeg 10763HP (6776 Mana), ubuffa; med 21 spell hit rating. Jeg vet ikke om denne HP holder ubuffa? Head:Gladiator's Silk Cowl +10 stamina enchant +18 stamina & 5% stun resist Meta-gem +12 stamina blå-gem Neck: Coral Beads of the Bandit Nei, har ikke funnet "... of the stamina" Shoulder: Gladiator's Silk Amice +10 stamina enchant +12 stamina blå-gem +8 spell crit rating gul-gem Cloak: Sergeant's Heavy Cape Chest: Gladiator's Silk Raiment +10 stamina enchant 2x +12 stamina blå-gem +8 spell crit rating gul-gem Wrist: Vindicator's Silk Cuffs +10 stamina enchant +8 spell crit rating Hands: Laughing Skull Gloves of stamina +10 stamina enchantWaist: Vindicator's Silk Belt Legs: Eldr'naan Pants of the Sorcerer Nei fant ikke "... of the stamina" her heller. Feet: Eldr'naan Boot of Stamina +12 staminaRing 1: Heavy Adamantite Ring Ring 2: Band of Determination Wand: Draenethyst Wand of Stamina Staff: Gladiator's War Staff +40 spell damageEller jeg kan evt. ta denne staven, men da blir det 0 spell hit rating: Starshine Staff of Stamina Bonus damage: 462Hit rating: 21 Crit chance:14.25% Haste rating: 0 Mana regen: 125 Bonus damage: 223Hit rating: 0 Crit chance:12.18% Haste rating: 0 Mana regen: 118 Hva tror dere folk, der ute? Ser BTW at gearet kom på armory: http://armory.wow-europe.com/character-she...l&n=Adapter ^^ Endret 20. april 2008 av BigJackW Lenke til kommentar
aril Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Jeg var på veg fra Arathi Highlands til Ironforge en kveld. Foran meg befant det seg noe jeg aldri har sett verken før eller senere. Jeg var aldri så nær at jeg fikk tatt en skikkelig skjermdump, men zoomet inn maks og forstørret det lit før jeg la det ut her. Det var dessuten også veldig disig den kvelden. Husker ikke hvilken rase eller klasse det var snakk om. Dersom det er noen her som er i stand til å få noe ut av et så dårlig bilde - hva er det vedkommende flyr på? Lenke til kommentar
LureCowboy Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 I stor fare for at denne posten er litt feilplassert, men fyrer løs alikevell. Er i startfasen av å levle enten en paladin eller en warrior for tanking. Min warr er nå lvl 43 men vet at warriors har litt problem med multimob tanking. Derfor lurer jeg på om jeg skal gå for pala tank i stede. MEN er det noen som vet \ hørt noen rykter om hvordan warrior vil være på multimob tanking i WOTLK? Tenker at det vil være en forbedring på gang siden druid og pala fikk stor forbedring på tankabilities i TBC. i hvertfall lov å håpe, og jeg slipper å levle en pala opp fra bunnen også Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Aril, hvis du tenker på "flyvedyret" så ser det slik ut siden han har flydd fra sunwell øya som kom i patch 2.4 Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Team rating 1337 Har ikke gear enda, bare testet arena for fun, men morsom rating da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå