Sink Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Tok Gruul ned for andre gang i den nye guilden min, Pro Patria (latinsk). Denne gangen klarte jeg å koordinere meg med andre raidmedlemmer, wipet en gang på High King fordi magetanken ninjapullet, neste gang skulle jeg få prøve magetankingen, gleder meg som den lille ungen jeg er. ^^ Forøvrig var jeg bare 7k dps bak tanken. GM'en sa "Nice dps, Roy." Da blir det forsøk på TK neste onsdag! Sist Gruul døde jeg med en gang fordi jeg hadde usle 6.7k hp (i PVE gear vel og merke... late priests). Og når jeg kom meg til "hidespot" sto det en annen der, så hence; dårlig planlagt. Slo deg aldri at det kanskje var et snev av ironi? anywas, jeg hadde vel noe slikt som 8k hp raidbuffed - med alle buffs da vi tok gruul, og jeg hadde aldri problemer med dmg fra shatter :> Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Tok Gruul ned for andre gang i den nye guilden min, Pro Patria (latinsk). Denne gangen klarte jeg å koordinere meg med andre raidmedlemmer, wipet en gang på High King fordi magetanken ninjapullet, neste gang skulle jeg få prøve magetankingen, gleder meg som den lille ungen jeg er. ^^ Forøvrig var jeg bare 7k dps bak tanken. GM'en sa "Nice dps, Roy." Da blir det forsøk på TK neste onsdag! Sist Gruul døde jeg med en gang fordi jeg hadde usle 6.7k hp (i PVE gear vel og merke... late priests). Og når jeg kom meg til "hidespot" sto det en annen der, så hence; dårlig planlagt. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 (endret) Tok Gruul ned for andre gang i den nye guilden min, Pro Patria (latinsk). Denne gangen klarte jeg å koordinere meg med andre raidmedlemmer, wipet en gang på High King fordi magetanken ninjapullet, neste gang skulle jeg få prøve magetankingen, gleder meg som den lille ungen jeg er. ^^ Forøvrig var jeg bare 7k dps bak tanken. GM'en sa "Nice dps, Roy." Da blir det forsøk på TK neste onsdag! Sist Gruul døde jeg med en gang fordi jeg hadde usle 6.7k hp (i PVE gear vel og merke... late priests). Og når jeg kom meg til "hidespot" sto det en annen der, så hence; dårlig planlagt. :!: :!: Bare fordi han var warrior/druid så trengte han ikke være tank..... Vis jeg hadde vært bak tanken på dps så hadde jeg slutta med wow Endret 17. april 2008 av Pirja Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 En tank som vinner damage, ja da har jeg hørt det også. https://www.diskusjon.no/index.php?act=Atta...t&id=176544 Men, hitrating 4 forklarer jo litt. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Tsk, tsk. Juks, Psilo. Shattered Halls og paladins teller ikke. Der vinner jeg også på damage. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 En tank som vinner damage, ja da har jeg hørt det også. https://www.diskusjon.no/index.php?act=Atta...t&id=176544 Men, hitrating 4 forklarer jo litt. Vedder på at du løp rundt utenfor Citiadel og drepte mobs for å få opp dmg'en Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Hvorfor skulle han det? Paladin aoe tanking i SH er latterlig effektivt, tilogmed DPS-wise. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Hvorfor skulle han det? Paladin aoe tanking i SH er latterlig effektivt, tilogmed DPS-wise. Skulle bare kødde litt med han... Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Typisk eller? Sto i byen istad å ventet på bussen, vurderte å kjøpe et gamecard, men tenkte at "tiden kan ikke ha gått ut allerede?". Så jeg dropper å kjøpe kortet. Kommer hjem bare for å se "You have used up your prepaid time for this account. Please purchase more to continue playing" /grunt Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Tok Gruul ned for andre gang i den nye guilden min, Pro Patria (latinsk). Denne gangen klarte jeg å koordinere meg med andre raidmedlemmer, wipet en gang på High King fordi magetanken ninjapullet, neste gang skulle jeg få prøve magetankingen, gleder meg som den lille ungen jeg er. ^^ Forøvrig var jeg bare 7k dps bak tanken. GM'en sa "Nice dps, Roy." Da blir det forsøk på TK neste onsdag! Sist Gruul døde jeg med en gang fordi jeg hadde usle 6.7k hp (i PVE gear vel og merke... late priests). Og når jeg kom meg til "hidespot" sto det en annen der, så hence; dårlig planlagt. Slo deg aldri at det kanskje var et snev av ironi? anywas, jeg hadde vel noe slikt som 8k hp raidbuffed - med alle buffs da vi tok gruul, og jeg hadde aldri problemer med dmg fra shatter :> Gutter, jeg tror han faktisk mente Mage "tanken" på maulgar. Men jeg er ikke sikker. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Tok Gruul ned for andre gang i den nye guilden min, Pro Patria (latinsk). Denne gangen klarte jeg å koordinere meg med andre raidmedlemmer, wipet en gang på High King fordi magetanken ninjapullet, neste gang skulle jeg få prøve magetankingen, gleder meg som den lille ungen jeg er. ^^ Forøvrig var jeg bare 7k dps bak tanken. GM'en sa "Nice dps, Roy." Da blir det forsøk på TK neste onsdag! Sist Gruul døde jeg med en gang fordi jeg hadde usle 6.7k hp (i PVE gear vel og merke... late priests). Og når jeg kom meg til "hidespot" sto det en annen der, så hence; dårlig planlagt. Slo deg aldri at det kanskje var et snev av ironi? anywas, jeg hadde vel noe slikt som 8k hp raidbuffed - med alle buffs da vi tok gruul, og jeg hadde aldri problemer med dmg fra shatter :> Gutter, jeg tror han faktisk mente Mage "tanken" på maulgar. Men jeg er ikke sikker. Makes more sense... Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Dps bør vel ligge over? Det var vel magetank @ Maulgar? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Hørtes ikke slik ut. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Hørtes ikke slik ut. Men han skrev det. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Hvorfor snakker han om maintank da? Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Hvorfor snakker han om maintank da? Hvor? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 (endret) Her gjør han det. Vet ikke om det faktisk var han som var tanken, tror Iqtac var MT og han andre dps. Same shit, TK neste uke. Endret 17. april 2008 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Her gjør han det. Vet ikke om det faktisk var han som var tanken, tror Iqtac var MT og han andre dps. Same shit, TK neste uke. Vel MT er kanskje som oftest main tank, men siden han snakket om Mage Tank først er det lov å tenkte og anta at MT står for Mage Tank. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Vel, gjett klassen til Istac. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Burde uansett ikke være noe kunststykke å være over mage-tanken, i og med at magen ikke kan bruke standard dps-rotation, og må (i allefall uten tier 6 utstyr) ha på seg ekstra stamina gear. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå