Strategery Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Må skrive kredittkort nr første gang, men det er kun èn gang, så kan du bruke 101 gamecards uten kredittkort nr Har blissard noe mulighet for å skjekke kreditkortnummeret, hvis jeg begynner med gamecards med en gang? (Si at jeg oppgi at fake nummer) Lenke til kommentar
N* Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 (endret) piccolo of the flaming fire noen som har vært borti den før? utrolig kul (jeg har den ikke, så noen som brukte den i if). men syntes den kunne spillt litt kulere musikk. en lystig fløytemelodi f.eks. Endret 20. august 2005 av N* Lenke til kommentar
Laman Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Hadde det skikkelig moro i rundt Elwynn forest i dag, jeg (lvl 37 Tauren Shaman) og en lvl 35 Troll Rouge var og så oss litt rundt, drepte noen vakter og alliance. Det endte til slutt med at vi ble voldtatt av x antall alliance og vakter. Lenke til kommentar
N* Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 blæ! en stygg undead som kaller seg "nerfimbashld" har dævva midt på ah brua i IF. irriterer meg. han ligger i tillegg midt i løse lufta. hvor lang tid tar det før slike kropper forsvinner? 1 Lenke til kommentar
chokke Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 er det noen formel for crit sjanse på wand? Lenke til kommentar
.V. Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 blæ! en stygg undead som kaller seg "nerfimbashld" har dævva midt på ah brua i IF. irriterer meg. han ligger i tillegg midt i løse lufta. hvor lang tid tar det før slike kropper forsvinner? I orgrimmar blir det bare brukt til mat. Lenke til kommentar
N* Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 blæ! en stygg undead som kaller seg "nerfimbashld" har dævva midt på ah brua i IF. irriterer meg. han ligger i tillegg midt i løse lufta. hvor lang tid tar det før slike kropper forsvinner? I orgrimmar blir det bare brukt til mat. ekle undeads jaja. det er aldri så ille at det ikke er godt for noe. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Faen! Tapte rollen på Robes of Insight, men jeg vant heldigvis Gemshard Heart, da :] Var i Maraudon, ja. Lenke til kommentar
MiteS Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Spiller ikke tilfeldigvis på sylvanas? ^^ Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Stemmer :] Har jeg groupet med deg? Lenke til kommentar
MiteS Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Nei, men en kamerat av meg.. tror han kaller seg Galder? Vant Robes of Insight litt tidligere Lenke til kommentar
MiteS Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Verden ekke så stor nei Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Faen! Tapte rollen på Robes of Insight, men jeg vant heldigvis Gemshard Heart, da :] Var i Maraudon, ja. Hm. Tror jeg må komme meg inn der litt oftere. Lenke til kommentar
superreven Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Bah... Vil i WSG med lvl 30 priesten min, men ikke nok folk tydeligvis.. ventet 1 time nå... loka rundt i Hillsbrad 'trying to pick fights', men horde sover tydeligvis på Broken Blade... Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Faen! Tapte rollen på Robes of Insight, men jeg vant heldigvis Gemshard Heart, da :] Var i Maraudon, ja. Hm. Tror jeg må komme meg inn der litt oftere. Robes of Insight er dessverre world loot :/ Men noen kjekke priest-items er det da http://thottbot.com/?i=19502 http://thottbot.com/?i=19573 http://thottbot.com/?i=19569 Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Har et par spm. Jeg har sett i en del screenshots at man har en "ability linje" over også. Men hvordan får man det til? Det var også noe på siden.... Er det en mod ? Legger til screenshot som forklarer nærmere. En annen ting, hvor kan jeg laste ned kart-modden som har kordinater og sånn? Bruker Lamans screenshot tildligere i posten med "noen" piler. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Den øverste linja er Titanbar. De andre kan du få frem ved å gå på interface-menyen. Huk av enable bottom right/bottom left toolbar eller hva det heter. ------------------ En satans hunter ninjaet bop roben min i går kveld. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 21. august 2005 Forfatter Del Skrevet 21. august 2005 Nei, men en kamerat av meg.. tror han kaller seg Galder? Vant Robes of Insight litt tidligere Spilt endel med galder. Og _mye_ med en kompis av han igjen. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Navn på karakteren(e) din(e), Jan Erik? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå