Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

(...)

Og, nei. De bryr seg seriøst lite om folk kjøper gull.

 

Kilde?

 

Jeg kjøpte gull. Og for å teste rapporterte jeg meg selv. Jeg fikk besekjed om å slutte med det, men fikk ikke ban, ikke advasrel, ikke noe. Det eneste jeg fikk var en advarsel fordi jeg også innrømte accountsharing.

Mens jeg snakka med GM'en fant han frem alle detaljer om gullkjøpet (når, hvor, mengde, selger, kjøper etc)

 

Personlig synspunkt fra en GM er nok ikke det samme som blizzards offisielle syn.

 

Hadde jeg vært den GMen hadde det blitt permban på deg på flekken.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Uten at eg veit ka eg snakker om her, men om eg legger sammen overlevelse i 30 sekunder, og eine twin'en på 50% må raidet få ut en heilt massiv dps på dei 30 sekundane. =P

 

Beste try var 50%, og da levde vi litt lengere enn 30 sekunder. Men gjennomsnittet er en mye kortere fight. :(

 

<3 shamans og riktig taktikk. Da går ting bedre :p

 

Brukte nesten hele uka på 30 sekunders forsøk her også inntil vi fant riktig strat på mandag kveld og drepte på tirsdag ;)

Lenke til kommentar
Tror ikke alle GM's hadde gitt permban hvis Blizzard hadde vært imot gullkjøping ?

 

Nei, det trur jeg virkelig ikke.

 

Denne GMen du snakket med hadde muligens et annet syn på saken enn bizzard, og bestemt seg for å gi deg en ny sjanse. Eller kanskje han bare trudde du trollet, i og med at du gjorde noe så fantastisk dumt som å raportere deg selv for gullkjøp.

Lenke til kommentar
Jeg er enig i at blizzard gjør en ALT for dårlig jobb i å forhindre gullkjøp/-salg.

cluet er å ta de som selger golds, de trenger accounts for å få ut gullet sitt, ikke ta de som kjøper, for om de mister accounten sin kommer de sansynligvis til å legge opp.

Lenke til kommentar

Men egentlig så er goldkjøping også bra for Blizzard, siden da kan flere casuals kjøpe godt gear, og derfor forsetter de og spille, isteder for å bruke 100vis av timer på å farme, og bli spillavhengig, så kan du spille, å ha et normalt sosialt liv

Lenke til kommentar
Men egentlig så er goldkjøping også bra for Blizzard, siden da kan flere casuals kjøpe godt gear, og derfor forsetter de og spille, isteder for å bruke 100vis av timer på å farme, og bli spillavhengig, så kan du spille, å ha et normalt sosialt liv

Skal ikke starte en stor diskusjon nå, men må bare si at det fint går ann å spille casual, ha ett normalt liv og i tillegg komme langt i end-game.

Lenke til kommentar
Men egentlig så er goldkjøping også bra for Blizzard, siden da kan flere casuals kjøpe godt gear, og derfor forsetter de og spille, isteder for å bruke 100vis av timer på å farme, og bli spillavhengig, så kan du spille, å ha et normalt sosialt liv

Skal ikke starte en stor diskusjon nå, men må bare si at det fint går ann å spille casual, ha ett normalt liv og i tillegg komme langt i end-game.

Ja, ble bedre når daylies kom.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Huh? Leste i guildchatten at s2 pvp skal kunne kjøpes for normal honor? Veit ikke helt hva dette er sånn egentlig, men det er vel noe man har trengt 1800 raiting for å kjøpe?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...