Lycantrophe Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Vil tro Hydross er en mann. <Duke of Currents> Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Ragnaros ftw. Skulle akkurat prøve oss på leotheras og instance servern gikk ned Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Vet det er minst 3 stykk på Horde-Balnazzar som har dual warglaive. Alle er rogues, mener det er noen på Alliance som har dual også, men er ikke sikker Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Hmmm... Jeg skal joine noen kompiser på Ally Executus. Men jeg lurer på hvilken class jeg skal velge. Jeg vil ha noe som er nogenlunde bra i PvP, men også ihvertfall litt populært i endgame. Hilfe plx? Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Vet det er minst 3 stykk på Horde-Balnazzar som har dual warglaive. Alle er rogues, mener det er noen på Alliance som har dual også, men er ikke sikker Har ivertfall sett 1 på alliance. Lenke til kommentar
Proxer Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 (endret) Lest at det var noen av dere som snakket om og bli banned osv for Overføring av Gold osv. fra Character til character på samme account, så skal du være god for og bli banned. Og Risikoen for og bli tatt for Gold Buying er Meget liten. Blizzard sier at det ikke er Lov. Men innerst inne vet de at hvist de skulle banna folk for og Kjøpe Guld vil de selv tape meget hardt på det. De fleste Hardcore Guild'sa Lever på Gold Buying. Skulle likt og se hvor fort 11mill aktive accounter skulle sunket da jah. Kjenner folk som har kjøpt Gold siden den dagen di dinga 60. aldri hatt noen problem i det heiletatt. Kos dere videre folkens ^^ Edit: På Neptulon er det Utrolig Mange som har WarGlaiv's warrior med Dual Glaivs osv ^^ waist of Glaiv's sier jeg bare =P Endret 16. april 2008 av Proxer Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 (endret) Avslutta raidet i dag, og dro så over til alten min på en annen server og spilte der et par timer. Da jeg kom tilbake hadde GMen spamrecruita 10 nye medlemmer, blant annet enn rogue (som er klassen jeg raider som). Irriterende, jeg som nettopp hadde begynt å få fast spot igjen. Nå skal vi visst "rotere", men siden han ene roguen har Warglaives, og han andre er nestemann i køen til å få dem, så har jeg en liten anelse om hvem som må dele spotten sin med de(n) rogue(sa). Endret 16. april 2008 av Quicko Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Æsj, hadde igjen 11 bars til 70 på moonkinen min før serveren gikk ned :\ glemte det var weekly maintenance. Lenke til kommentar
toranv Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 En del progress på twins idag, fikk ned ene damen og 80% på andre, bare litt praccing på p2 så bør de gå ned om ikke så lang tid. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 I kveld følte jeg meg skikkelig naughty. Ganka en fyr for første gang siden april i fjor (70 tauren som satt og spiste ^^) og så "ninjaet" jeg en smuggled mana cell fra en dverg, ekstremt lei av at andre allies ninjaer de fra meg. Jaggu fikk jeg høre det. Ja ja ^^ Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 En del progress på twins idag, fikk ned ene damen og 80% på andre, bare litt praccing på p2 så bør de gå ned om ikke så lang tid. Vi lever i rundt 30 sekunder. Beste try er 50% på første dama etter 3 fulle kvelder med trys. Trur vi gjør noe feil, kommer liksom ingen vei. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Uten at eg veit ka eg snakker om her, men om eg legger sammen overlevelse i 30 sekunder, og eine twin'en på 50% må raidet få ut en heilt massiv dps på dei 30 sekundane. =P Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Uten at eg veit ka eg snakker om her, men om eg legger sammen overlevelse i 30 sekunder, og eine twin'en på 50% må raidet få ut en heilt massiv dps på dei 30 sekundane. =P Beste try var 50%, og da levde vi litt lengere enn 30 sekunder. Men gjennomsnittet er en mye kortere fight. Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Lest at det var noen av dere som snakket om og bli banned osv for Overføring av Gold osv. fra Character til character på samme account, så skal du være god for og bli banned. Og Risikoen for og bli tatt for Gold Buying er Meget liten. Blizzard sier at det ikke er Lov. Men innerst inne vet de at hvist de skulle banna folk for og Kjøpe Guld vil de selv tape meget hardt på det. De fleste Hardcore Guild'sa Lever på Gold Buying. Skulle likt og se hvor fort 11mill aktive accounter skulle sunket da jah. Kjenner folk som har kjøpt Gold siden den dagen di dinga 60. aldri hatt noen problem i det heiletatt. Hvor mange prosent av en serverpopulasjon utgjør hardcores? 1%? 0.5%? Hvordan har du skaffet deg denne inngående kunnskapen på hva Blizzard føler "innerst inne"? Og hvorfor har de da gått ut med søksmål mot gullselger firmaet IGE? Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Det er en vinn-vinn situasjon for Blizzard. De lar folk kjøpe gull -> flere aktive accounts. Så kan de saksøke selksap som selger -> flere kroner i kassa. Og, nei. De bryr seg seriøst lite om folk kjøper gull. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 (endret) Det er en vinn-vinn situasjon for Blizzard. De lar folk kjøpe gull -> flere aktive accounts. Så kan de saksøke selksap som selger -> flere kroner i kassa. Og, nei. De bryr seg seriøst lite om folk kjøper gull. Det vil jo bare føre til at priser på AH blir billigere, og da tjener folk mindre penger, og ser ikke vitsen i å selge noe på AH, og da blir det ingenting på AH, dermed må alle farme selv og de mister en hel del spillere. rata101: De fleste hardcore guilds kjøper nesten ikke gold, de tjener på å selge raid-recipes og boosting. Skulle likt å sett guildbanken til Failure på Magtheridon, de har sikkert mer gold en de fleste goldfarmers tilsammen Endret 16. april 2008 av Pirja Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 (...)Og, nei. De bryr seg seriøst lite om folk kjøper gull. Kilde? Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Har man mye penger å rutte med går prisene opp vel ? Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 (...)Og, nei. De bryr seg seriøst lite om folk kjøper gull. Kilde? Jeg kjøpte gull. Og for å teste rapporterte jeg meg selv. Jeg fikk besekjed om å slutte med det, men fikk ikke ban, ikke advasrel, ikke noe. Det eneste jeg fikk var en advarsel fordi jeg også innrømte accountsharing. Mens jeg snakka med GM'en fant han frem alle detaljer om gullkjøpet (når, hvor, mengde, selger, kjøper etc) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå