Skumtroll Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 "Two reasons why this is obviously not Nihilum. 1. Nihilum has yet, to date (April 15, 2008), to see a Warglaive drop from Illidan. The rogue in this video has both. 2. The Warlocks in this video are using Incinerate. Enough said." Leste dette på en comment på Sk gaming sin "Emperor Twins"-video. Har de ingen warglaive enda? Og hva har incinerate med saken å gjøre? Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Nope, Nihilum har ennå ikke fått Warglaive drop. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Shadowbolt > Incinerate. That's why. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Ikke alltid. Fire scaler bedre med gear, afaik? Spesielt når de pimper haste så mye de gjør. Jeg er ikke sikker, siden jeg er druid. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Shadow har scalet bedre med gear. Incinerate i emberstorm kan ha gjort en forskjell, men jeg tviler skal jeg være ærlig. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Ikke alltid. Fire scaler bedre med gear, afaik? Spesielt når de pimper haste så mye de gjør. Jeg er ikke sikker, siden jeg er druid. jo alltid Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Ok Uheldig at de ikke har fått noen Warglaives da, er jo 4 stk (3 i alle fall) med 2xWarglaive på Raven, + 5-7 som har 1 av dem ;p Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Fire vs Shadow Prior to 2.4 there was no choice. With the buff to incinerate, it seems fire has become a viable raid spec. Fire has higher personal dps while shadow still has ISB. I haven't been able to determine yet whether the gain in personal dps can outbalance the loss on ISB. More research is needed. The answer will probably be dependent on the raid setup. Tatt fra elitistjerks. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Shadowbolt > Incinerate. That's why. + at de kjørte 3x shadowpriests, det spiser masse ISB debuffs, jo fler shadowlocks, jo bedre :> Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Ok Uheldig at de ikke har fått noen Warglaives da, er jo 4 stk (3 i alle fall) med 2xWarglaive på Raven, + 5-7 som har 1 av dem ;p Det tok 6 måneder før vi fikk vår første. Flaks har endel å si med så lav drop rate. Hadde heller likt å se et splinter-system slik som i naxx. Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Splinter-system? Tell me more. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Tror det er slik at du må ha 40 biter for så og få et quest for og få en legendary staff, correct me if i'm wrong Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Ja, stemmer. Man lagde Atiesh av å sette sammen en rekke småbiter som hadde stor droprate. På den måten farmet man splinters og fikk legendaries med et jevnt mellomrom, i steden for slik det er nå hvor noen guilds får 6 stk på 10 kills, mens andre dreper han 50 ganger uten ett eneste drop. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Personlig fisrt-kill på Illidan igår! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 (endret) GZ! Noen gode drops? Selv ønsker jeg og raide, men det tar vel ganske lang tid per raid (og totalt før man kan raide eks BT)? Kjører arena til å starte med Endret 15. april 2008 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Ingen drops på meg, nei, men det var verdt det..! Lenke til kommentar
War Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 (endret) Shieldet som illidan dropper har vel 80% på arathor nå teoretisk sett. 6 kills 3 drop for noen guilds, uten for sunwell kunne jeg telle 20 shield , til og med holy palas bærer dem før gøy. Siden alt er nerfet siden jeg var i ssc sist, hvor mye FR res må warlocken ha? Og må OT på hydross adds ha en mix av res? Noen flere nerf inni der? Noen som har en bra killorder i ssc med et guild der 5/25 har vært der før? Endret 15. april 2008 av War Lenke til kommentar
Sink Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Siden alt er nerfet siden jeg var i ssc sist, hvor mye FR res må warlocken ha? Og må OT på hydross adds ha en mix av res?Noen flere nerf inni der? Noen som har en bra killorder i ssc med et guild der 5/25 har vært der før? Tror ikke resistance kravet er noe lavere enn tidligere - så 365 resistance. Vi har alltid brukt capped tanks på hydross. killorder vi alltid har brukt er hydross - lurker - morogrim - karathress - leo - vashj. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Vi gikk Lurker -> Morogrim -> Karathress -> Leo -> Hydross -> Vashj. (First kill wise, etter vi fikk Hydross ned, drepte vi såklart han/henne(?) først.) Var nok mest fordi vi var slack med å skaffe resistance gear til tankene tho, men lurker/morogrim/karathress er enklere enn hydross imo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå