Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Two reasons why this is obviously not Nihilum.

 

1. Nihilum has yet, to date (April 15, 2008), to see a Warglaive drop from Illidan. The rogue in this video has both.

 

2. The Warlocks in this video are using Incinerate. Enough said."

 

Leste dette på en comment på Sk gaming sin "Emperor Twins"-video.

Har de ingen warglaive enda? Og hva har incinerate med saken å gjøre?

Lenke til kommentar
Fire vs Shadow

 

Prior to 2.4 there was no choice. With the buff to incinerate, it seems fire has become a viable raid spec. Fire has higher personal dps while shadow still has ISB. I haven't been able to determine yet whether the gain in personal dps can outbalance the loss on ISB. More research is needed. The answer will probably be dependent on the raid setup.

Tatt fra elitistjerks.

Lenke til kommentar

Ja, stemmer. Man lagde Atiesh av å sette sammen en rekke småbiter som hadde stor droprate. På den måten farmet man splinters og fikk legendaries med et jevnt mellomrom, i steden for slik det er nå hvor noen guilds får 6 stk på 10 kills, mens andre dreper han 50 ganger uten ett eneste drop.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

GZ! Noen gode drops?

 

Selv ønsker jeg og raide, men det tar vel ganske lang tid per raid (og totalt før man kan raide eks BT)?

 

Kjører arena til å starte med :)

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar

Shieldet som illidan dropper har vel 80% på arathor nå teoretisk sett.

6 kills 3 drop for noen guilds, uten for sunwell kunne jeg telle 20 shield , til og med holy palas bærer dem før gøy.

 

Siden alt er nerfet siden jeg var i ssc sist, hvor mye FR res må warlocken ha? Og må OT på hydross adds ha en mix av res?

Noen flere nerf inni der?

Noen som har en bra killorder i ssc med et guild der 5/25 har vært der før?

Endret av War
Lenke til kommentar
Siden alt er nerfet siden jeg var i ssc sist, hvor mye FR res må warlocken ha? Og må OT på hydross adds ha en mix av res?

Noen flere nerf inni der?

Noen som har en bra killorder i ssc med et guild der 5/25 har vært der før?

Tror ikke resistance kravet er noe lavere enn tidligere - så 365 resistance. Vi har alltid brukt capped tanks på hydross.

 

killorder vi alltid har brukt er hydross - lurker - morogrim - karathress - leo - vashj.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...