Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har du ikke lagt ut den før? :p

hvordan kan man filme når man spiller?

fikk lyst til og lage en pvp film :p

noen bra programmer, og filme skal ikkje lagge.

Om du filmer med 1 FPS for å slippe lagg, så blir filmen helt på trynet. Om du kan filme på 30-40 FPS uten lagg kan det bli storartet. :>

Lenke til kommentar
Kødder du? Jeg har sett forholdsvis dårlige resto druids i PvE gear rundt 1850 rating på Cyclone. Har man et snev av vett er det altfor lett å lykkes i 2on2 som resto druid.

Det kan jeg fastslå, jeg brukte T2 i lvl 70 når jeg var druid (ikke spør hvorfor :p), og vi vant en god del kamper, flere enn vi tapte.

var meg + en warlock.

Lenke til kommentar

Hvor finner man oppdaterte raidguids?

Slår man opp på bosskillers nå så stemmer det ikke med alle nerfene instancene får i patchene.

Har ikke tat maggy på 1år og nå hører jeg at man trenger 1 click gruppe.

Er da klikkCD borte eller må man klikke bare en gang pr 3 min osv.

Mye styr å lese igjennom alle patchnotes på nytt og lete = /

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Mount_RavenLord.jpg

Ble temmelig begeistret da jeg såg denne på Earthen Ring, nå nylig. Innbiller meg at det er en utrolig skjelden mount, som i alle fall jeg aldri har sett før.

Eller at jeg bommer totalt :hmm:

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

I alle fall min nye favorittmount. Skal tilby meg å heale til alle som skal gjøre questen tror jeg, i håp om å få vinne mounten til slutt.. Men med en drop rate på litt under 1% tar det vel sin tid.

Lenke til kommentar

Den mounten er vel temmelig gammel nytt nå..... med en droprate som er lik Karazhan mounten og strat/scholo mounten så er det liten sjangs for å få den(rundt 0,5%) Er vel et titals på Magtheridon som har den.

Og til Hazzie88: Jeg vil si hele SSC/TK med den headen. Da ville jeg byttet den ut med t5 drop.

Lenke til kommentar
Den mounten er vel temmelig gammel nytt nå..... med en droprate som er lik [Karazhan mounten og strat/scholo mounten så er det liten sjangs for å få den(rundt 0,5%) Er vel et titals på Magtheridon som har den.

Og til Hazzie88: Jeg vil si hele SSC/TK med den headen. Da ville jeg byttet den ut med t5 drop.

Strat-mounten har mye lavere droprate enn både den overnevnte og Fiery War Horse.

Lenke til kommentar

Blizzard vil ikke ikke se på guilloverøfring mellom egne karakterer regner jeg med? Er på vei til å overføre mye gull fra en karakter til en annen (på samme konto) og er lite klar for no "ban pending investigation" greie..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...