Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kødder du? Jeg har sett forholdsvis dårlige resto druids i PvE gear rundt 1850 rating på Cyclone. Har man et snev av vett er det altfor lett å lykkes i 2on2 som resto druid.

 

Det kan jeg fastslå, jeg brukte T2 i lvl 70 når jeg var druid (ikke spør hvorfor :p), og vi vant en god del kamper, flere enn vi tapte.

var meg + en warlock.

Lenke til kommentar

Hvor finner man oppdaterte raidguids?

Slår man opp på bosskillers nå så stemmer det ikke med alle nerfene instancene får i patchene.

 

Har ikke tat maggy på 1år og nå hører jeg at man trenger 1 click gruppe.

Er da klikkCD borte eller må man klikke bare en gang pr 3 min osv.

Mye styr å lese igjennom alle patchnotes på nytt og lete = /

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Mount_RavenLord.jpg

 

Ble temmelig begeistret da jeg såg denne på Earthen Ring, nå nylig. Innbiller meg at det er en utrolig skjelden mount, som i alle fall jeg aldri har sett før.

 

Eller at jeg bommer totalt :hmm:

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

I alle fall min nye favorittmount. Skal tilby meg å heale til alle som skal gjøre questen tror jeg, i håp om å få vinne mounten til slutt.. Men med en drop rate på litt under 1% tar det vel sin tid.

Lenke til kommentar

Den mounten er vel temmelig gammel nytt nå..... med en droprate som er lik Karazhan mounten og strat/scholo mounten så er det liten sjangs for å få den(rundt 0,5%) Er vel et titals på Magtheridon som har den.

 

Og til Hazzie88: Jeg vil si hele SSC/TK med den headen. Da ville jeg byttet den ut med t5 drop.

Lenke til kommentar
Den mounten er vel temmelig gammel nytt nå..... med en droprate som er lik [Karazhan mounten og strat/scholo mounten så er det liten sjangs for å få den(rundt 0,5%) Er vel et titals på Magtheridon som har den.

 

Og til Hazzie88: Jeg vil si hele SSC/TK med den headen. Da ville jeg byttet den ut med t5 drop.

Strat-mounten har mye lavere droprate enn både den overnevnte og Fiery War Horse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...