Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Jeg skjønner veldig godt at folk ikke vil bruke av sin tid på å geare andre

I min (og sikkert mange andres) guild har vi utallige ganger sett det at folk blir geara opp i vår guild, for så å gå til andre guilds som har kommet lengre i raidinga

 

Men så masse pugs som er nå for tida, både i kara, za, gruul og maggy, så skulle det gå ann å ta igjen resten uten hjelp fra guilden

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trenger råd!!

 

Har nå en shadowpriest på lvl 51, og en balancedruid på 52. Disse har jeg tenkt å gå PVPhealing med når jeg kommer til 70, men orker ikke drive å levle de samtidig lenger, så vil bare satse på en av de, og få den opp på 70.

 

Men klarer pokker meg ikke bestemme meg for hvem av de jeg skal satse på...

Hva ville dere gjort? Er den ene mer gearavhengig enn den andre f.eks?

 

Begge to har bra gear (over 200 +dmg), og tar ned mobs lett som bare det, så selve levlinga trenger dere ikke tenke på. Kun hvordan de er som PVP(og kanskje en instance her og der)healere på lvl 70...

 

Hjelp en stakkar!

Lenke til kommentar
Er enig i at de krever mindre gear, men ikke at de når høyere rating eller er vanskeligere spille.

 

Kødder du? Jeg har sett forholdsvis dårlige resto druids i PvE gear rundt 1850 rating på Cyclone. Har man et snev av vett er det altfor lett å lykkes i 2on2 som resto druid, samtidig som disc priests må ha langt mer resilience for å være i stand til å overleve i samme grad. Vet ikke helt hvilke brackets du spiller i, men HoT-spamming og travelform er ikke akkurat så veldig vanskelig i 2on2. Da er det verre å konstant måtte være på vakt som disc priest etter pummel/spell locks, ha færre måter å komme seg løs fra snares på og effektivt kombinere dispelling og healing.

 

Selvfølgelig er det vanskelig å spille både resto druid og disc priest på høyt nivå, jeg mener kun at resto er adskillig lettere å plukke opp som nydinga 70.

Lenke til kommentar
Kødder du? Jeg har sett forholdsvis dårlige resto druids i PvE gear rundt 1850 rating på Cyclone. Har man et snev av vett er det altfor lett å lykkes i 2on2 som resto druid, samtidig som disc priests må ha langt mer resilience for å være i stand til å overleve i samme grad. Vet ikke helt hvilke brackets du spiller i, men HoT-spamming og travelform er ikke akkurat så veldig vanskelig i 2on2.

 

I 2v2 er jeg enig, da priesten gjerne får en tankerolle, og krever godt gear. Dog det kan hjelpe å spille med lock, da folk gjerne fokuserer på de før.

 

Med en god mage/godt team teamwork er det lettere å starte RMP i 3v3 enn any druid-combo, det står jeg for. Dersom motstanderne går for priesten, kan magen CCe fritt, noe som får de fleste på lavere rating til å slite.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Kødder du? Jeg har sett forholdsvis dårlige resto druids i PvE gear rundt 1850 rating på Cyclone. Har man et snev av vett er det altfor lett å lykkes i 2on2 som resto druid, samtidig som disc priests må ha langt mer resilience for å være i stand til å overleve i samme grad. Vet ikke helt hvilke brackets du spiller i, men HoT-spamming og travelform er ikke akkurat så veldig vanskelig i 2on2.

 

I 2v2 er jeg enig, da priesten gjerne får en tankerolle, og krever godt gear. Dog det kan hjelpe å spille med lock, da folk gjerne fokuserer på de før.

 

Med en god mage/godt team teamwork er det lettere å starte RMP i 3v3 enn any druid-combo, det står jeg for. Dersom motstanderne går for priesten, kan magen CCe fritt, noe som får de fleste på lavere rating til å slite.

 

Da er vi enige. RMP er jo en veldig veldig CC heavy combo, og har du to kompetente team mates kan du tillate deg å spille mer offensivt med f.eks en MF hybrid build.

 

Snakker hovedsakelig om 2on2 fordi det er den bracketen jeg har mest erfaring med. Høyeste 3on3 er 1850ish med RM+SP.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...