PSV Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Men han har da ett poeng. Selv ville jeg nok kjørt noe slikt under levling: http://wowhead.com/?talent=bVMRzhZbZxMgzMtkhtEo Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Men han har da ett poeng. Selv ville jeg nok kjørt noe slikt under levling: http://wowhead.com/?talent=bVMRzhZbZxMgzMtkhtEo Ja, men jeg tror Sink misforstod.. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Men han har da ett poeng. Selv ville jeg nok kjørt noe slikt under levling: http://wowhead.com/?talent=bVMRzhZbZxMgzMtkhtEo Ser ikke helt hensikten med martyrdom og healing focus under levling. Har aldri møtt fiender som slår så hardt at jeg ikke rekker å heale innen PW:S går ut når jeg quester. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 (endret) Sikkert et litt dumt spørsmål, men er normalt til å være paladin? eller trenger du masse epiq og sånt? hørt hørt at pala bruker 100 år på å farme gull å sånt.har kanskje tenkt til å starte en Endret 13. april 2008 av Sno Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Det er fullt mulig med assorterte blues. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 For å ta så mange trenger man relativt bra gear, men jeg kan på min pala (som har masse blues og 3 items fra kara) pulle rundt 10 - 15 av de utenfor BT. Så man trenger ikke uber gear for å ta litt seriøs AE-grinding Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Wee Var 66 i går, og er 19% fra 68 i dag Til saken: Skal være pvp disc/holy priest, og burde jeg gå for offhand og dagger eller staffen? Link? Lenke til kommentar
n4w Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Wee Var 66 i går, og er 19% fra 68 i dag GZ med snart 68 Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Sikkert et litt dumt spørsmål, men er normalt til å være paladin? eller trenger du masse epiq og sånt? hørt hørt at pala bruker 100 år på å farme gull å sånt.har kanskje tenkt til å starte en Går fint med en del blockrating-gear og Figurine of the Colossus. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Nå har det seg sånn at jeg er med i en guild som holder på og cleare SSCog TK personlig har jeg gjort to bosser i kara og 1 i ZA. JEg spør mange ganger, men ingen svarer når jeg spør om og få være med i ssc (regna ikke med at jeg fikk lov heller) Så har jeg sett i senere tider at enn annen guild recruiter for og komme lenger i kara. Tror dere at det er lurt og leave guilden min for og joine den andre? Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Hvorfor gidder de å ha deg der om du aldri får raide? Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Link armoryen din da Lenke til kommentar
daruu Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Hvis du ikke har tatt mere enn 2 bosser i kara og 1 i za så har du vel gear deretter og da er det ikke rart du ikke får spot i ssc/tk Så det kan nok være lurt å joine en anna guild ja (hvis du da ikke spiller mye og tror at du klarer å ta igjen gearnivået til de andre i guilden) Lenke til kommentar
Faber Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Jeg hadde 2greens og 1 lvl60 blå item, jeg fikk være med i tk;) har vel ikke bestandig bare med gear å gjøre, har litt med guild og gjøre også. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 (endret) Link armoryen din da *signatur host host* Joda, men guilden min, ANGER, er den eneste jeg har sett som recruiter enhancement shaman. De forrige guildene mine gikk i kara og wipa tre ganger på nightbane. Men jeg spør stadig om vi ikke skal gå i kara eller ZA en tur. og det hender jo det.' EDIT:Sånn gearmessig har jeg 4/5gladiator med våpen, og bracer+ back fra moroes. Endret 13. april 2008 av Dernel Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Er Account Management-siden nede? Er ås typisk at den forsvinner de gangen jeg må logge inn der for å fike noe. #$%#$#. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Link armoryen din da *signatur host host* Joda, men guilden min, ANGER, er den eneste jeg har sett som recruiter enhancement shaman. De forrige guildene mine gikk i kara og wipa tre ganger på nightbane. Men jeg spør stadig om vi ikke skal gå i kara eller ZA en tur. og det hender jo det.' EDIT:Sånn gearmessig har jeg 4/5gladiator med våpen, og bracer+ back fra moroes. Vel, jeg skjønner godt at du ikke kommer med i SSC med det der. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 JAJA ingen vits i og være spydig, vet godt at gearet mitt suger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå