Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3t93k9

Wee :D

Var 66 i går, og er 19% fra 68 i dag :)

 

Til saken: Skal være pvp disc/holy priest, og burde jeg gå for offhand og dagger eller staffen? Link?

Lenke til kommentar

Nå har det seg sånn at jeg er med i en guild som holder på og cleare SSCog TK

personlig har jeg gjort to bosser i kara og 1 i ZA. JEg spør mange ganger, men ingen svarer når jeg spør om og få være med i ssc (regna ikke med at jeg fikk lov heller)

Så har jeg sett i senere tider at enn annen guild recruiter for og komme lenger i kara.

Tror dere at det er lurt og leave guilden min for og joine den andre?

Lenke til kommentar

Hvis du ikke har tatt mere enn 2 bosser i kara og 1 i za så har du vel gear deretter og da er det ikke rart du ikke får spot i ssc/tk

 

Så det kan nok være lurt å joine en anna guild ja (hvis du da ikke spiller mye og tror at du klarer å ta igjen gearnivået til de andre i guilden)

Lenke til kommentar
Link armoryen din da

*signatur host host*

 

Joda, men guilden min, ANGER, er den eneste jeg har sett som recruiter enhancement shaman. De forrige guildene mine gikk i kara og wipa tre ganger på nightbane. Men jeg spør stadig om vi ikke skal gå i kara eller ZA en tur. og det hender jo det.'

 

EDIT:Sånn gearmessig har jeg 4/5gladiator med våpen, og bracer+ back fra moroes.

Endret av Dernel
Lenke til kommentar
Link armoryen din da

*signatur host host*

 

Joda, men guilden min, ANGER, er den eneste jeg har sett som recruiter enhancement shaman. De forrige guildene mine gikk i kara og wipa tre ganger på nightbane. Men jeg spør stadig om vi ikke skal gå i kara eller ZA en tur. og det hender jo det.'

 

EDIT:Sånn gearmessig har jeg 4/5gladiator med våpen, og bracer+ back fra moroes.

Vel, jeg skjønner godt at du ikke kommer med i SSC med det der.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...