Edmund Blackadder Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Jeg spiller for tiden på min Ally char og jeg må bare være enig med deg.. Allys suxxor! På shadowsong er det nok ca 1 times venting for WSG/AB og kanskje en gang i helgen er det AV (LANG ventetid), mens horde har ca. 10 min ventetid. Mye mindre lagg også på hordesiden.. Har nemlig en horde alt og der er alt mye bedre.. AH kursene er langt bedre også. Og horde ser ut til å vinne nesten hver eneste BG også.. Grunnen til det er vel at hver gang så består hordelaget av bare epic tauren warriors og shamans + noen ekle orc huntere. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 haomarush er gjerne 3-4 wsg games og 2-3 ab games oppe hele tia på kveldstid . Er i MC nå btw . mangler enda dkp til items men detk ommer seg. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Nice! Får håpe du får noe pen, da! Mini me, ser du lusker rundt her, dra deg på MSN! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 da er warlocken min lvl 60.15 days, 4 h, 51 min /played 5507808[/snapback] Det var faenmeg på tide Chokke! Var på tide at du fikk deg en 60 du og, nå mangler vi vel bare DiscSpace10Gb Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 hah! :!: kommer ... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 da er warlocken min lvl 60.15 days, 4 h, 51 min /played 5507808[/snapback] Det var faenmeg på tide Chokke! Var på tide at du fikk deg en 60 du og, nå mangler vi vel bare DiscSpace10Gb 5508533[/snapback] veit . Dritglad. Har bra guild og greier enda vi har tatt 9 bosser tror jeg i MC, skal vel prøve på raggy idag, men har ikke peiling på hva som trengs av items eller noe som forberedelser . Får vel en 100-150 dkp idag, da har jeg 200 c a til neste gang = 2 epixxx Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Hehe, du må vel farme litt FR items hvis du skal bli med på Raggy?^^ Lenke til kommentar
chokke Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 (endret) joa, men ble med på sparket idag så hadde ikke forberedt noe edit: shazzrah nede Endret 27. januar 2006 av chokke Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 (endret) Uldaman ble gjort for første gang i dag. Det tok sin tid, men det var dritgøy. Vi wipa en gang på bossen, men på andre forsøk deiset han i bakken, og siden jeg vant needroll fikk jeg Stoneslayer og dinget samtidig lvl 42, noe som betydde Seal of Command, ny rank på Blessing of Might og mye annet kos. Bossen i Uldaman var helt klart den suverent beste så langt i spillet. Endret 28. januar 2006 av Oovz Lenke til kommentar
Jan Skrevet 28. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2006 Ja jeg synes den var dritstilig! satan..might skuldrene dropper _aldri_ Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 OEB, spinal reaper og strikers mark på en dag. gg Lenke til kommentar
mrMarL Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Nettopp begynt å spille wow igjen, hvor kan en lvl 52 hunter gjøre quester hen?. Glemt så si alt om spille. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 hvor kan jeg skaffe "Coins of ancestry"? Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Du må reise rundt i verden å få dem av en "elder" fra hver region. Her er en liste: Eastern Kingdoms: Stranglethorn Vale - Just outside ZG Stranglethorn Vale - Booty Bay Westfall - Sentinel Hill, on top of the tower Swamp of Sorrows - Sunken Temple, in the upper main room (the room with all the whelps/dragonkin), in a small alcove to the north east Blasted Lands - On a ridge overlooking the dark portal (58, 52) Elwynn Forest - Goldshire, NW of the armory, near the small lake Stormwind - Park Burning Steppes - Dreadmaul Rock, near the cave on top Burning Steppes - Flame Crest, just west of the NPCs Blackrock Mountain - LBRS, Hordemar city, left of one of the first bridges you come to Blackrock Mountain - BRD, Ring of Law Searing Gorge - Blackchar Cave (21, 79) Loch Modan - Thelsamar, near the graveyard Dun Morogh - Kharanos IF - Mystic Ward The Hinterlands - The Creeping Ruin (48, 49) Silverpine - The Sepulcher Tirisfal Glades - Brill, eastern side Undercity - Central area Western Plaguelands - The Weeping Cave (66, 47) Western Plaguelands - Scholomance, Outside the instance, on top of the ruined castle Eastern Plaguelands - Crown Guard (39, 75) Eastern Plaguelands - Light's Hope Cathedral Eastern Plaguelands - Stratholme, go in through the back entrance and take a left instead of going straight ahead. Then turn right and you should see him. Kalimdor: Teldrassil - Dolanaar Darnassus - near one of the druid trainers (34, 14) Darkshore - Auberdine, just south of the griffons Ashenvale - Astranaar Felwood - Jaedanar shrine (37, 53), this is NOT inside the hold but just right of the entrance to the outdoor area. Winterspring - Everlook Winterspring - Lake Kel'Theril (55, 43) Azshara - Ravencrest monument The Barrens - Crossroads The Barrens - Ratchet The Barrens - Camp Taurajo Durator - Razor Hill (53, 43) Orgrimmar - Valley of Wisdom (41, 33) Mulgore - Bloodhoof village, north near the bridge Thunder Bluff - Elder's Rise Thousand Needles - Mirage Raceway Thousand Needles - Freewind Post Feralas - Laris Pavillion (76, 37) Feralas - Dire Maul, Arena Desolace - Maraudon, this one is a bit hard to explain. If you look at the map of Maraudon, it's in the far south eastern part. At the place you fight Rotgrip, there's only 1 way out, if you follow this path you automatically run into him. Tanaris - Gadgetzan Tanaris - Zul'Farrak, just east of the gong/pool where you summon Gahz'Rilla Tanaris - Valley of the Watchers Un'Goro - Slithering Scar, not in the scar but just outside it, overlooking it on a hill (50, 76) Silithus - Cenarion Hold, in the well Silithus - The Crystal Vale (23, 11) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Hva kan du bruke Coins of ancestry til? Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Kjøpe seg mat, veldig fin sånn drakt til årstiden og litt annet snacks. Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 (endret) Noen her som spiller på den nye serveren som kom på onsdag? Xavius? De to høgeste på serveren er 35 og begge i mit guild, selv har jeg ikke fått spilt så mye og er bare 20, men har mål å bli 40 til onsdag. Endret 28. januar 2006 av Goz Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 (endret) Jeg spiller der, er en tråd om hw-guild serveren her. Endret 28. januar 2006 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Det var vel mest en tråd om et guild der? Hvilken lvl/class/faction er du da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Ja, var kanskje det. Jeg er forresten en orc shaman på lvl 10. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå