Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hah.

Pve server for the win i guess :D

Nja jeg foretrekker PvP server er har ikke noe problem med at jeg blir ganka, men skjønner ikke hvorfor folk gidder å ganke på den nye øya når de vet at det bare stopper oss fra å få epics.

Jeg var på outland før. Men så fikk jeg tilbud fra ett 5/5 7/9 guild, (tatt illidan nå da) som da var på en pve server. Først var jeg skeptisk til å bytte server, i og med at man ikke kan bytte tilbake. Men men, jeg angrer ikke på at jeg bytta. Ganking er noe man savner en gang i blandt, men ikke akkurat noe som står om for min del.

 

Vi får badge vendor nå. <3

Lenke til kommentar
Er på lan å en venn av meg får ikke logget in på wow, har prøvd med ca 8 forskjellige wow kontoer, han har internett, noen some vet hva problemet er å hvordan man får fikset det?

 

åpne realms fila

kopier adressa til serveren.

 

start dospromten, skriv tracert adresse.til.serveren

 

om den ikke kommer ut så er det noe galt med linja, funker den så er det nok porter på routern osm er stengt, funker en annen pc på samme linje?

Lenke til kommentar
Hey, dinga endelig 70, shaman på min første char ever, rakk det akuratt på mitt første game-card :)

 

Skal gå PvP, med 2h mace. hvilken enchant er best? pvp ja..

 

2hand suger til alt unntatt høye crits (som skjer alltfor sjelden)

Derfor sats på 2 one hands istedet, da du gjør mye mere dmg med det :)

Lenke til kommentar

Spiller ingen rolle sålenge våpener har < 2.5 i speed

Hvis du bare skal pvp'e er jeg ikke helt sikker på enchants, men på enhance våpnene mine har jeg mongoose + ett med crusader (ja crusader, det er fortsatt en bra enchant for enhance shamans) og det funker da fint :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...